{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone kabel?
  • #1   13. okt 2009 Mener det er det samme kabel, og burde også virke med en iphone

• #3   14. okt 2009 bruger det samme stik på min iphone som jeg gjorde før med min ipod

• #4   14. okt 2009 Iphone kan ikke bruges på den model der.

• #5   14. okt 2009 iPhone er heller ikke så glad for min Pioneer. Det virker så længe at man har musik programmet åbent, og man ikke låser skærmen. Og så skal man skifte på selve iPhonen. Headuniten kan ikke gøre det, som den ellers burde kunne med en iPod.

• #6   14. okt 2009 det er et og samme kabel da tilslutning på iPhone er den samme som på iPod
    det eneste da er forskel på det er o den er fra før eller efter 08 da dem før 08 kører med 5v ladning og dem efter med 12v ladning som dog kun har indflydelse når man har en alpine da de ældre alpine modeller kun er kompatibel til 5v ladning desto mindre man har KCE-400BT bluetooth boks på
    så kan det laves om til 12v ladning

• #7   26. okt 2009 det er samme kabel til slutning helt korrekt. det samme er ladningen.

dog er de anlæg der er ipod ready ikke altid Iphone ready. softwaren er blevet opdateret en del gange på det sidste til at alle radioerne kan være med.

du vil ikke kunne se noget på displayet, du er heldig hvis du får trukket noget udigennem til dine højtalere hvis du kører en Ipod kompetibel radio i forhold til en Iphone ready.

mit råd er at du næste gang du køber radio går efter en model der er iphone ready. så har du fuld kontrol smiley

Kommentér på:
Iphone kabel?

Annonce