{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B2 Audio
  • #1   25. okt 2009 dansk audio teknik forhandler det såvidt jeg kan huske.

• #2   25. okt 2009 Prøver lige a kigge . smiley Tak

• #4   25. okt 2009 det et dansk mærke så vil da gå ud fra www.danskaudioteknik.dk...
    www.b2-audio.com...
    forhandler det

• #5   25. okt 2009 Okay tak for links. jeg undersøger allerede .. Lækkert Lækkert.

Spørg måske dumt, men har de ikke lavet højtalere. kan kun se sub og forstærkere ?

• #6   25. okt 2009 Der skulle komme højttalere på programmet emd tiden... dog er det subs og forstærkere der er satset på nu !...

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #7   25. okt 2009 De har vidst lavet højttalere, men tror ikke de er tilgængelige helt endnu.
    Forstod det sådan at de var ved at videreudvikle deres første prototyper.

Dem der kan ses på dette billede http://b2-audio.com/images/C70.jpg

• #8   25. okt 2009 Prototyper er os hva jeg har hørt om ;)...

• #9   25. okt 2009 Blæret .
    Tak for alle jeres svar ..

Grunden til dette mærke, er fordi jeg ønsker prøve noget som folk ikke har hørt så meget til eller har.

Jeg har personligt aldrig hørt det før tidligere i dag ..

• #10   27. okt 2009 Har hørt at det ikke skulle være det helt vilde, nok også derfor det er lidt svæt at finde en forhandler som har det. Du kunne prøve at se på disse 2 hjemmesider:

http://www.au2world.dk/

http://www.extremecarparts.dk/

De har også et par mærker som er ret ukendte i Dk, men meget store i Tyskland, nu du ikke vil have det samme som alle andre.

Jeg havde valgt det sikker valg, og købt noget Hertz, der er trods alt lyden som tæller, og ikke hvad de andre har.

HHR

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

#12   27. okt 2009 HHR, hvornår lærer du at lukke røven og holde op med at snakke om dine egne produkter.

Du kan jo gå ind på deres hjemmeside og se hvem der er importør af produktet, sværere end det er det ikke.

http://b2-audio.com/Dealers.html

Og ved ikke hvorfor dine meninger om at "det ikke skulle være det vilde" skal kunne retfærdiggøres.

Deres 2 x 12" spiller betydelig højere end, lad mig se øøøøh 4 dB end de 2 x 15 Hertz Monster SPL til 11.499 kroner stykket med 2 x Hertz SPL 15 forstærkere til 44.999 (som faktisk kun er en afdanket kopi af Cactus sounds ELT 12 forstærker) i nøjagtig den samme type bil.

Og til bass race har de faktisk lavet 148,4 dB samtidig med at de vandt verdensmesterskabet i denne klasse.

Selv deres better bass expressen ford spiller højere end den CRX i har i Danmark og det gør den ved 34 hz og med 1/4 af effekten.

B2 kom nr. 2 i extreme klassen med 174.4 dB, ingen hertz bil har nogen sinde spillet så højt, faktisk har denne bil nu spillet 175,48 dB.

B2 satte også den højeste kval score i street max 1-2 over cactus sounds som er verdensmester med 165.7 dB og kom kun 0.1 dB efter i finalen.

Hvor var hertz henne?

Samtidig fik de en anden plads i verdens næst højst spillede Honda CRX med 157.4 dB kun 0.1 dB under dem fra Canada som havde 4 x 12" hvor B2 kun havde 2 x 12.

Så luk nu bare røven og sælg dit hertz, men lad nu være med at komme med løgne for at fremme dit eget salg...

Skal der beviser til så kan du jo læse lidt her

http://b2audio.no/Newspage.html

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

#13   27. okt 2009 Fed ide kim, så må vi jo se om HHR kommer til dB i en egen bil eller om den bare er en dirkete kopi af Hertz bilen fra Italien.

• #15   27. okt 2009 Det er sjovet at i stor set alle indlæg om hvad skal man købe indlæg, der har enten dig eller bamse V skrevet i. Det er vidst jer som skal stikke en finder i jorden. Bamse V du har nu været på BG uden at have oprette en bil, og alle dine indlæg handler om bilstereo, meget mærkligt.

HHR

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

#17   27. okt 2009 so what om de handler om bilstereo.

Måske har jeg så sølle en slæde at jeg ikke gidder at have den her på.
    Eller måske er det omvendt.

Men jeg sidder dog stadig og venter på at du tager udfordringen op og så kan du jo lige oplyse os i hvad der er så vildt ved Hertz nu du er igang.

Du har jo fået dokumentation for hvad B2 kan, så kom nu med "hvor vildt dine egne mærker som du sælger er"

• #19   27. okt 2009 Jeg har ikke brug for at prale for at få opmærksomhed, det har i åbenbart. I ved folk med små diller kan ikke snakke om andet end hvor stor den er.

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

#21   27. okt 2009 fedt, nu tager du emnet ned på et niveau med kønsdele og vælger i andre tråde at prale af at man skal købe Hertz fordi det er hvad du sælger.

Tror mere det handler om at hvis du ikke selv tror på resultaterne hvor visse mærker ikke lige fremstod som "overlegne" så kan man jo lave samme test her hjemme, men så praler men jo bare....????

Helt sikkert derfor at man holder bilstereo konkurranser, fordi så kan man prale.
    Så synes jeg at man skal nedlægge alt af hvad der har med EMMA, dB drag, Bass Race, Iasca at gøre, fordi så længe vi har din mening så er det jo det der er afgørende.

• #24   27. okt 2009 Det er dig som bliver med med at skrive på mine indlæg, jeg linker til nye produkter i danmark som Martin N måske kunne have interesse i, og du begynder så at svine mig, så hvem der her skal stoppe er vidst dig mester.

• #25   27. okt 2009 set fra en anden synsvinkel, så er det forkert det du har gang i hans henrik... At forskellige kunder er tilfredse med de produkter forhandlere nu har på hylden og derfor anbefaler dem er en helt anden boltgade... Du må på ingen måde linke til Hertz produkter, eller omtale dem som om det er det bedste af det bedste... For er direkte imod reglerne... Dog hvis tråden dissideret handler om Hertz ser jeg intet problem i du fortæller og grejet eller hjælper med diverse specs... Så stop med at snakke om ting du ikk har styr på, og tag dog og hjælp folk... Man skal ikk sidde og råbe op med sine vare, men tilgengæld være en rigtigt fornuftig servicemand, og vejleder... Så skal du se så kommer kunderne nok...

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 155
    #26   27. okt 2009 HHR: Hvis du nogensinde havde bevist noget andet end og være en sur gammel mand, så kunne man måske tage dine udtagelser seriøst... Men det du har gang i på diverse fora'er er direkte seriøst, især når man tænker på at du er en forhandler og desideret går efter en anden forhandler der bare har mere succes end du nogensinde får...

Misundelse er en grim ting smiley

• #27   27. okt 2009 Hej Niclas A nu er du lidt til grin, hvor i denne tråd linker jeg til noget som har med mig at gøre, jeg prøver kun at hjælpe Martin. Men okay du har lige gjort det klart jeg skal have en ny profil her på BG.

• #28   27. okt 2009 Jeg prøver skam ikk at pirre dig eller ødelægge din dag... Siger bar hva god forhandler ånd er... Med den negative holdning skulle man tro du havde pisset i sengen hertil morgen...

• #29   27. okt 2009 hmm og selvom du Hjælper Martin, er det så ikk forkert at skrive det med Hertz i bunden... For jeg snakker ikke om denne tråd her kun, men generelt...

• #30   27. okt 2009 Jeg er ikke ret aktiv i forhold til jer, men vil nu begynde at være det :0)

• #31   27. okt 2009 jamen det skal du da os være velkommen til... Somsagt er det os iorden at hjælpe og rådgive... Men den måde at forsøge salg på er da lidt usmaglig... Men intet negativ... Synes knot.dk har meget fint grej... Gider ikk sidde og råbe af hinanden eller svine hinanden til...

• #32   27. okt 2009 Ja hold da op en måde at føre sig selv frem på Hans.

Niclas A er helt enig med dig syntes man skal holde sig fra at anbefale ting som man selv sælger

• #33   27. okt 2009 Synes virkelig B2 audio har givet mig et kick til af vælge det produkt.
    Har haft Hertz i min gamle bil . Var godt tilfreds, men ønsker af prøve noget nyt og vildere, så derfor faldt mit valg på B2 audio.

Så tak til dem der har linket til mig ..

// Martin

• #34   27. okt 2009 Puha det er en stor vennekreds jeg er røget i her, og det halve af dem uden en bil, mærkligt.

• #35   27. okt 2009 Hans Henrik R

Jeg har ikke oprettet min bil endnu . Da jeg ved det samme a den ikke blir stemt ind, da den ligner et kæmpe lig P.T

Derfor.

• #36   27. okt 2009 Den var heller ikke tiltænkt dig, men andre som kun skriver herinde for at lave skjult reklame for det de sælger.

Du har da ellers givet den gas hvad forstærker angår i din gl golf 4.

• #37   27. okt 2009 Jo jo - der var masse a Hertz og Audison.

Mit system spillede
    med lukkede døre : 132.7 DB
    med åbne døre : 130,2 DB

Så var godt tilfreds..

Men nu vil jeg gerne prøve noget nyt .. smiley

• #38   27. okt 2009 Kertil:

Vi spiller 143,5 Db men en standart Twister 4 men den forstærke som engang hed Kraftwerk fra Rainbow, dette er nok også tæt på grænsen for hvad den kasse kan, men igen de gang vi har holdt db træf oppe i shoppen, er der ikke mange som kommer over 140db, og vi snakker om 15-20 deltager og med alt mulig anlæg. De 6000watt vi har at gøre med kunne den kasse slet ikke klare, bare ved 50% volumen begyndet de at ryge, men det så du vel. En enklet Hammer (twister2) spiller uden problem 140-141,5db i en ala Golf agtig bil, men en 5-600watt. Dette er tetet mange gange.

Det med rabatten på 10% det kan alle jo få, vi skilter bare med det.

Det med dålig service må vi gøre noget ved, jeg skal nok forsøge at lære Thomas hvordan, dog vil der altid være nogen man ikke spille med.

Kommentér på:
B2 Audio

Annonce