{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hjælp ! Problem med forstærker {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har lige trukket nye kabler til mit anlæg i min Golf 4. Når forstærkeren er tilsluttet stel, plus og remote (tænding) får den konstant strøm, men ligeså snart jeg tilslutter phone kablerne til mit anlæg kommer lyden og går hver 5 sek hvorefter det spiller i 5 sek dog noget skrattende. Hvis jeg nøjes med at sætte det ene phone kabel i til anlægget kan jeg få sub'en til at spille konstant.

Hele anlægget altså HU forstærke, sub og 6x9 har spillet fejlfrit i mine to andre biler. Nogen der kan hjælpe ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ! Problem med forstærker
  • #1   3. nov 2009 Eller skift dit phonokabel....kortslutter du indgangstrinnet vil du få udfald på forstærkeren. Lyder som løs forbindelse i din forbindelse til HU...du må igang med skifte kabler rundt

/A

• #2   3. nov 2009 Jeg kan kun få sub'en til at spille med det ene phone kabel når det er i det ene, ellers laver det samme fejl. Den kortslutning i højtaler ledningen er det i de nye jeg har trukket fra forstæker til baghøjtaler ? de forreste spiller bare fra anlægget udgang, det er kun de bagerste 6x9 der er tilsluttet forstærker

• #3   3. nov 2009 Jeg har 1 phone kabel med to stik et blåt og et rødt som ryger i omme bag anlægget, de er trukkket om til bagagerummet hvor det så går ind i et forgreningsstik (deler de to til 4) eller hvad det hedder, så der er til to udgange et til forstærker og et til højtalere. Højtaler ledningerne har jeg tjekket de er korrekt monteret og helt nye smiley

• #4   3. nov 2009 Nu kan jeg dog heller ikke få min bas til at spille konstant, den kommer og går hver 5 sek. Power lampen på forstærkeren lyser og går ud i takt med bassen der kommer og går. ? Har også prøvet at pille det der forgreningsstik af, så det kun er et phone kabel, men det laver samme fejl, både i sub og i højtalere !

• #5   3. nov 2009 Jeg kan få sub'en til at spille hvis jeg kun smider det røde stik fra phonekablet bag i anlægget, og så kun tilslutter det til sub i forstærker, ligeså snart jeg smider enten begge stik fra phonekabel i bag anlægget, eller tilslutter både sub og højtaler til forstærker, så laver den fejlen, ved ikke om det siger dig noget ?

• #6   3. nov 2009 Hvis jeg tilslutter det blå stik til radioens udgang, er det ligemeget hvordan jeg tilslutter det bag til forstærkeren så vil det ikke spille, powerlampen lyser kun hver 5 sek sådan i 1 sek.

Kommentér på:
Hjælp ! Problem med forstærker

Annonce