{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Nye 6½" dørhøjtalere - hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hey there!

Julen står for døren og ønsker mig derfor nye højtalere til min Carina E.
Har ladet mig fortælle at størrelserne er 6½" for og bag og min autoradio er en Blaupunkt Milano MP34 4x45W.
Har tidligere været glad for Cerwin Vega hjemme i stuen så kiggede på disse http://www.thansen.dk/product.asp?c=3098892235&n=1227393618&pn=-1385646146 - hvordan spiller de?
Har læst mig til Alpine og JBL skulle være super, men nogen som kan tale af erfaring og henvise til specifikke modeller til omkring 700-1000,- for 2 højtalere?

Tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye 6½" dørhøjtalere - hvilke?
  • #1   13. nov 2009 de er temmelig triste at høre på dem du linker til.
    tag ud og lyt på noget istedet for at gå efter folks meninger. det er dig der skal høre på det i sidste ende og så er det sgu trist hvis det alligevel ikke passer til den smag


  • #2   13. nov 2009 Jeg har JBL hele vejen.. og det spiller bare.. er meget glad for mit smiley

    Evt. http://www.au2style.dk/p6552-højtaler-p-1298.html

    De spiller skide godt smiley


  • #3   13. nov 2009 så nu kommer den første og siger at jbl er godt i bilen, det er jo f.eks. et mærke jeg aldrig ville tillade i nærheden af min, syntes at mange af deres højtalere er trælse at høre på men det er jo min mening, O smiley ! er jo glad for det fordi han gerne vil lytte til det, så det bedste råd er at tage ud og lytte og danne dig dine egne meninger.

  • #4   13. nov 2009 har altid syntes at jbl ikke høre til i en lille bil, men derimod til koncerter osv, de ligger ikke helt det samme i forstækrer og højtalere til biler som de gør til diskoteks udstyr m.m

    vil give ketil ret i mange af mærkerne, blandt andet rainbow fra carsound som jeg altid har været tilfreds med.

    men som johnny siger, så tag ud i Thansen, bilxperten, carsound osv og hør højtalerne for vores meninger er ligegyldige hvis du ikke syntes præcist det samme, det er jo ikke os der skal høre musik i din bil..


  • #5   13. nov 2009 Som de andre siger, fis op i en carsound el.lign. og hør de forskellige højttalere de har.. jeg kan personligt godt lide DLS og Pioneer..

    men du skal nok regne med at lægge noget mere end 800 kr. hvis de skal spille bedre end de originale højttalere


  • #6   13. nov 2009 Tak for jeres svar! smiley

    Regner med at lægge ud med 2 højtalere men er det bedst at sætte dem i bagerst eller foran?
    Giver det nogen stor forskel at have 2 ekstra højtalere?


  • #7   13. nov 2009 lars m de skal i forrest, det er jo der du sidder når du lytter til musikken hehe

  • #8   13. nov 2009 haha .. synes netop JBL ikke er egnet andre steder, end i en bil smiley men ja, igen.. smagssag..

  • #9   13. nov 2009 Ok.

  • #10   14. nov 2009 hvis det ikke skal være alt for dyrt og din autoradio skal ku trække dem uden forstærker kan jeg klart anbefale Rainbow slx265 Deluxe fra Carsound de koster kun 1299,- og deres høje følsomhed gør da ikke skal forstærker til nødvendigvis

  • #12   14. nov 2009 Det sæt fra Freq til 699 kr spiller faktisk udemærket... !

    Ja det er snart lidt usmageligt som folk sælger herinde... !


  • #14   15. nov 2009 Jesper J

    Og hvis du så lige gad linke til det rigtige sæt ville det være klart en fordel... Du linker til et 5,25" sæt... smiley

    Som det er nævnt rigtig mange gange så tag ud til forhandlerne og lyt... men husk at lyden ikke er helt den samme som i din bil... og at visse forhandlere har kabinetter til de enheder de ikke bryder sig om der får dem til at lyde dårligere end de egentlig er... Jeg siger ikke hvilke forhandlere der gør det... kun at de er blevet opkøbt af Thansen...


  • #15   16. nov 2009 Det var da noget af en konspirationsteori Darkliner...

    Så sætter de vel også bly-lod i de fælge de ikke kan lide, så de kører skævt fra starten? Og giver tilbage i falske sedler? Kender det godt...


  • #16   17. nov 2009 Essal AKA Aze .

    Dette er ikke en teori... det er facts fra tidligere medarbejdere... (Endda folk der stadig var glade for firmaet)

    Så lad være med at snakke med om ting du ikke kender til...


Kommentér på:
Nye 6½" dørhøjtalere - hvilke?

Annonce