{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.574 visninger | Oprettet:

Uoriginal radio i 2001 Opel Astra. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en svigermor der er ejer af ovennævnte. Den gamle radio er død (cd afspillere virker ikke mere). Og hun vil derfor have en ny. Jeg pillede den gamle ud og så at der var ISO stik, herligt tænkte jeg. Var nede og snakke med en fra Opel som sagde at jeg bare kunne sætte den Pioneer radio jeg har fundet til hende i uden problemer, efter han kigge lidt på den.

Da jeg kommer hjem til bilen sætter jeg den nye radio til (skal siges at jeg lige kiggede at rød (+12) gul (tændn.) og sort (stel) sad hvor de skulle. Så der var en del andre ledninger i stikket, men undrede mig ikke lige over det da der er ratbetjening i bilen. Der var også et ekstra stik som går til et display, men ham hos Opel sagde at det skulle jeg bare brække af og lægge til side.

Men da jeg sætter den nye radio i, har jeg ingen liv i den... skummelt. Jeg bytter om på plus og tændn. for det plejer at være noget der kan hæmme. Intet sker der.... jeg sætter den nye radio over i kærestens bil, som har den samme radio, og der virker den fint.

Nu er min spørgsmål så. Hvad er der med denne Astra som jeg ikke ved? er der nogen ledninger som jeg skal gøre noget ved eller hvad forgår der?

Håber i kan hjælpe.

MVh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uoriginal radio i 2001 Opel Astra.
Kommentér på:
Uoriginal radio i 2001 Opel Astra.

Annonce