{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  6x9" højtalere , hældning ?
  • #1   26. nov 2009 Lyden ryger jo ind i ruden først... så jeg vil ikke helt anbefale det, men man kommer til at kunne høre det ude fra bedre hehe.. så heller den anden vej, ind mod kabinen.. gjord jeg i min gamle corolla smiley

• #2   26. nov 2009 Jah , men problemet er at jeg har st car , og vil have lavet det sådan at der skal ligge 2 forstærkere + sub + 2x 6x9'ere i bagagerummet , men sådan at der stadig er plads i bagagerummet , til andre ting , så det skal ikke fylde det hele smiley

• #3   26. nov 2009 kommer helt an på hva dit formål med det er. hvis de skal spille så de kan høres udefra med bagarummet åben er det jo helt fint. er det til dig selv fra førersædet er det en meget dårlig ide..

• #4   26. nov 2009 du kan vel lave en lille hattehylde som kun har samme dybde som et par højtalere så fylder det jo ike alverden. du vil jo også ha en sub den fylder jo også lidt..

• #5   26. nov 2009 Aha god point smiley men altså du kan sagtens sætte dem i en 45 grader ud mod vinduet.. lyden bliver bare ikke super optimal... men helt iorden, når det jo bare er til hverdagsbrug smiley

• #6   26. nov 2009 Det er kun til hverdags brug , og jeg som fører behøves ikke som sådan at kunne høre det , bare dem på bagsæderne kan høre det , og så ude fra smiley Det er fint nok til mig smiley

Kommentér på:
6x9" højtalere , hældning ?

Annonce