929 visninger
|
Oprettet:
Stof til beklædning af glasfiberkonsol {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg skal snart igang med at bygge mit bagagerum om med glasfiber, og det skal ikke males nej ! Det skal beklædes med noget stof, ikke filt eller noget andet ru materiale.. Har i noget forslag hvad der er godt strækbart osv? Det må godt have lidt glas osv..
Mvh Thomas Bjørn
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 75
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 1.334
maj 2004
Grunden til at jeg ikke vil have det lakket er at det tar en "¤#¤#%&¤% lang tid at få til at blive rigtig gennemført, samtidig med at lakken godt kan springe hvis der kommer knald på subs´ne.. Plus at jeg også skal kunne bruge mit "overskydende plads til sager, tasker osv....
Men jeg ved ikk om man skal forstærke det med nogle mdf-plade hvor det er plant, så man ikke får "misfarvninger" i lyden...Men self. hvis glasfiberen er hård nok går det vel...
maj 2004
Self. hvis det skal lakkes, så skal der bruges rigtig mange timer på det. Fordi alt skal jo spartles op, alle små overgange skal slibes helt rene osv.. Så bliver det et helvede at lave. Men jeg har da set mange flotte lavet i nappa og glasfiber. Men er det ikke også svært at holde pænt med lak? Fik du dit malet i bilen eller havde du det hele ude?
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
maj 2004
Jeg mener at det er spartel arbejdet som tar alle timerne, osv.. Tar en helveds tid.. Hvis der ikke skal spartles tror jeg ik det går nær så lang tid, men ved godt det er tidskrævende, alt tar tid.
Men fandt et rimelig sprødt anlæg på carstyling.net som måske kan få mig til at lakke det ! -
enjoy !
http://carstyling.net/gallery-data/fr/2005/paristuningshow/026.jpg
Hubba hubba
jul 2003
maj 2004
Nu er mit bagagerum i femmeren ikke så stort, så ikke "så" stort projekt igen !
Men jeg synes det er lidt besværligt når det skal bygges nede i bagagerummet, og man kan ikke tage det op..Det skal vel også lakeres dernede? Sys det er lidt en skam nogen gange.. Men sådan er det vel...
jul 2003
Jo har masser af billeder af projektet, fra start til delene kom fra maler. Men har endnu ikke smidt det i bilen, da jeg manglede min nye alarm. Derfor der ingen billeder er online endnu. Kunne sagtens vise en masse, men vil hellere vente og vise kabinen komplet, det gir imo et bedre helhedsindtryk
maj 2004
Prøv og se den prøve jeg lavede igår på omkring en halv time.. Sys da det blev ret godt.. Billedet er i mit galleri..
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 60
kan du ikke maile mig et par billed, bare så jeg kan få lidt indsigt i hvordan man gør?
KH Jacob
Stof til beklædning af glasfiberkonsol