{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med 407?
  • #2   1. dec 2009 Det var netop sådan et type indlæg jeg ledte efter.. tusind tak - nu er jeg helt klart længere fremme i projektet. det kunne nemlig ikke tænkes at jeg var interesseret i at høre andres erfaringer, eftersom det meste af bilens systemer kører gennem radioen osv. det kunne være jeg ledte efter folk med erfaring med tilslutning af forstærkere til den originale radio eller lignende - nej det var faktisk et tåbeligt svar, som at hive radion ud, jeg ledte efter dig. Tusind tak Pierre...

• #4   2. dec 2009 Men i en 407'er er hele midterkonsollen jo sammenbundet? Radioen er jo også flettet sammen med den nederste del af konsollen, til aircon og lignende, så jeg vil jo hellere ikke kunne ændre bilens ur og lignende ting hvis jeg piller radioen ud, så for så vidt muligt vil jeg egentlig bare gerne tilslutte nye højtalere og en subwoofer til bilens original radio, hvis det kan lade sig gøre? og hvis det altså giver det et godt nok resultat...

• #7   3. dec 2009 Jeg mister desværre mere end det, hvis du finder en 407'er herinde med et billede af midterkonsollen, kan du se at både radio og triptæller er forbundet til skærmen i midten, som styres derfra og jeg skal kunne se min trip computer, og jeg vil gerne stadig kunne få adgang til menuen i bilen, og det gøres også via "radiokonsollen" som er standard, så jeg vil faktisk bare gerne købe en sub og højtalere, ligesom du foreslår.. Men skal jeg ikke stadig have fat i en forstærker til at trække det hele?

• #8   3. dec 2009 Jeg bor i Århus forresten smiley

• #10   4. dec 2009 Min er fra 05, så hans kan næsten ikke have været ældre end min smiley men jeg prøver at ringe lidt rundt - ved bl.a at LF-Audio ligger tæt på hvor jeg bor, men under alle omstændigheder, så tusind tak for hjælpen champ.

Kommentér på:
Erfaring med 407?

Annonce