{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Anlæg er der nogen forskel? {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Nu har jeg en meget gammel trist HU i min bil (kun cd og radio) vil gerne ha en med AUX/USB osv osv... jeg har kig på en JVC KD-R501 - men vil der være nogen forskel på lyden fra den gamle til den nye?

Jeg er lidt i tvivl om hvor meget anlægget betyder eller om det kun er højtt. der afgøre kvaliteten smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg er der nogen forskel?
  • #1   1. dec 2009 HU er noget af det vigtigste i det samlede anlæg smiley

om den JVC er god skal jeg ikke kunne sige... jeg har ikke de bedste erfaringer med JVC så jeg ville nok holde mig fra den smiley

• #2   1. dec 2009 Alpine holder 100 smiley

• #3   1. dec 2009 altså jeg er nu glad for JVC og har altid været det, så det holder jeg mig til smiley - men var bare i tvivl om man skulle nøjes med en af de helt skrabede modeller hvis man alligevel ikk kunne "høre" forskel smiley

• #4   1. dec 2009 Som sagt, et godt anlæg starter ved en god head unit.

En skrabet model vil ødelægge en god lyd oplevelse.

Alpine holder først når du betaler 3000+ for en head unit. også snakker vi stadig kun 90%

• #5   1. dec 2009 hvis du har gode erfaringer med JVC så fortsæt endelig med dem og man kan høre en KÆMPE forskel smiley

når jeg f.eks. skifter fra min clarion DXZ778RUSB til JVC kd-dv4001 så lyder det som om nogen har smidt en dyne hen over min højtaler og en masse detaljer forsvinder.

ikke for at sige jvc er noget lort men der er stor pris forskel på de 2 så det er klart jvc ikke kan være med i det tilfælde og var mest for eksemplets skyld smiley

• #6   1. dec 2009 jvc er godt . klart det bedste jeg har haft . 5 volt på linie udgange nemme justerings muligeheder . alt i alt et anlæg jeg har været glad for

• #7   6. dec 2009 der er stor forskel på anlæg lydmæssigt, alpine er klart det bedste, og giver en kanon lyd

Kommentér på:
Anlæg er der nogen forskel?

Annonce