{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punto
  • #2   9. dec 2009 nej det var bare hvis der var gad jeg ikke bruge tid på det smiley kærestens gamle var der nemlig originale. Men det er måske fordi det er 1.1 modellen at der ikke har været råd til det hehe

  • #3   9. dec 2009 mener nu også der var i min gamel punto, men der er sgu ikke mange ting der skal fjernes for at trække et par nye hehe savner sgu tit den bil når der skal laves anlæg den er så nem at skille ad og samle igen

  • #4   9. dec 2009 Ja det er nemt. lagde også anlæg i hendes gamle. Men bryder mig sgu ik om at køre i den hehe smiley

  • #5   9. dec 2009 ahh la nu vær der er masser af komfort osv. i sådan en punto hehe

  • Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #6   20. jan 2010 Hej.

    Jeg vil også gerne have smækket et par 6x9" højtalere om i hattehylden.
    Nu skriver i det er nemt at føre nye ledninger, men kan i være en smule mere specifikke og hjælpe en førstegangsmontør som mig? smiley
    Er det ikke noget med at ledningerne skal føres under måtterne langs panelerne? Er det så i venstre eller højre side?
    Og mht. hattehylden: hvad er mest velegnet at skære hullerne ud med?

    Håber i kan hjælpe smiley


  • #7   20. jan 2010 Du fører dem bare under panelerne, hvilken side er ligemeget, medmindre du planlægger at skulle have forstærker i.
    Du skærer bare med en god hoppykniv.


  • Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #8   29. jan 2010 Hej Lars,

    Tak for svar. Der følger to stk. 2 meter lange ledninger med til de 6x9" højtalere jeg påtænker at købe. Er de lange nok i en Fiat Punto 96 hvis jeg fører begge ledninger under samme liste?

    Hvordan får jeg connected ledningerne til min CD radio? Ledningerne skal vel op bag pedalerne og isættes på CD radioens bagside? Er dette nemt nok?


Kommentér på:
Punto

Annonce