{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

anlæg tapper strøm! {{forumTopicSubject}}

hey ham der har haft bilen før mig har klippet iso stikket a ved radioen og da jeg skiftede radio ku jeg ik finde noget signal kabel :S så koblede bar selve hu'en på + bar men efter jeg fik koblet nogle forstærkere til begyndte den self at tappe endel strøm så skal ud og hive sikringen til forstærkerne ude i motorrummet hvergang jeg starter og slukker bilen smiley nogle der ved hvor man kan finde sån en der gør batteriet ik blir helt tappet så jeg ik skal ta sikringen ud hele tiden!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg tapper strøm!
  • #1   16. dec 2009 kan du se at forstærkeren er tændt eller evt, andet i bilen der er det?

• #2   16. dec 2009 forstærkerne står tændt hele tiden hvis jeg ik hiver sikringen somsagt og gør hu'en os så nogle gange er bilen helt død eller svær at få igang, men problemet er bar jeg ik kan finde det remote kabel som burde være oppe ved hu'en

• #3   16. dec 2009 har trukket kabelet fra forstærkerne op til huen men den er ik koblet til anden en konstant + fordi jeg ik kan finde det signal kabel da det ik er til at finde rundt i alle kablerne når de er klippet.. og har prøvet at finde den men uden held..

• #4   16. dec 2009 **BDOG** _ okay vil prøve at se om jeg kan finde sån et blå kabel derinde..

• #6   16. dec 2009 Det er ofte den røde og den gule der skal byttes om som er hhv tænding og signal fra tændingen.

Så slukker radioen med tændingen.

Hvis forstærkerne så stadig er tændt skal du som Dog skriver finde den blå/blå og hvide som er remote eller el antenne signal så forstærkerne slukker og tænder med HU.

Kommentér på:
anlæg tapper strøm!

Annonce