{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Johnny S
Johnny S
Tilmeldt:
26. maj 2007
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 46

Intet signal.. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har lige skiftet radio i min chevrolet nubira... der sad en original blaupunkt i hvor radiokanalerne fungerede perfekt... I min nye radio kan jeg ikke finde andet end p1,p2 og p3... Antennestikket sidder i som det skal..Skal også lige siges at der ingen synlige antenner er på bilen .... hvad kan lige være galt..

Dette er min nye radio : http://importas.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=33_34&products_id=459 ..

Hvis nogen kender radioen, så kunne jeg også godt tænke mig at vide hvordan man ser en dvd.. Lyden er der, men på skærmen står der bare at "man skal undgå at se tv, mens man kører bil"

Johnny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet signal..
  • #1   20. dec 2009 For at sikre man ikke kan køre bil og se film samtidig. Der er et kabel (plejer at være grønt) som skal kobles på din håndbremse, eller bare et tilfældig sted på stel, så virker det.

  • #2   20. dec 2009 Jeg tror det er ledningen til antenne/remote der mangler at blive forbundet.
    Der der sikkert monteret en antenneforstærker som skal have strøm.


  • #3   20. dec 2009 Og mit svar dækker så kun radiomodtagelsen.

  • Johnny S
    Johnny S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 46
    #4   20. dec 2009 Tak for jeres svar..
    Det prøver jeg at kigge nærmere på



  • #5   20. dec 2009 fuldt ud enig med BDOG
    dårlig billig kina radio = dårlig antenne signalk og lydkvalitet


  • Johnny S
    Johnny S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 46
    #6   20. dec 2009 Den er jeg med på smiley ... men nu er den så desværre købt og installeret..
    Udover det dårlige radiosignal, så virker den fint.. Men er der slet intet man kan gøre for at gøre radiosignalet bedre?...


  • #7   21. dec 2009 Johnny S

    der står direkte på den radio den er med "Supertuner", det er et amerikansk koncept... din HU lever ikke op til EU standard, og er derfor ikke istand til at tage de frekvenser vi bruger i europa... = Du har det der nærmest svarer til en USA model hvor RDS delen ikke fungerer og du ikke kan finde ret mange kanaler på her i europa... Så sæt alle de antenneforstærkere og antenner til du vil, du får den aldrig til at fungerer rigtigt i Danmark...

    Fremover undlader du at købe dit grej hos importas da de faktisk ikke sælger andet end billigt kina import der ikke lever op til EU standard...


  • Johnny S
    Johnny S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 46
    #8   21. dec 2009 Det er sgu da lidt meget øv... Ved i om det er muligt at slutte en mp3, eller en ipod med radio i, til?...Så jeg kan høre noget ordentlig radio


  • #9   21. dec 2009 Johnny S

    Tja det må andre vide... jeg roder ikke normalt med kina import i så lav kvalitet...


  • Johnny S
    Johnny S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 46
    #10   21. dec 2009 Den er købt hos Importas, og jeg har skrevet til ejeren ang. mit problem.. Men det eneste svar han kunne komme med, synes jeg ikke jeg kan bruge til noget..

    "Hej Johnny


    Der kan være flere forklaringer på det. Jeg mener der er en funktion på radioen så du kan vælge kun at modtage de stærkeste stationer.

    Hilsen Haggi"


Kommentér på:
Intet signal..

Annonce