{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Bag højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej bg vil lige høre om nu har jeg et komponentsæt som for døres højtalere, men jeg vil jeg gerne havde lidt mere bass i min lille 106 smiley
også tænker jeg på og købe en bas til bag rummet, men så kom jeg til og tænke på om man så først skulle havde nogen 6x9 (eller andet) bag højtalere til hatte hylden for at det kommer til og lyde godt eller om der er lige så god lyd bare med for højtalere og bass ?

håber i forstå smiley og tak på forhånd og god jul og godt nytår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bag højtalere
  • #1   25. dec 2009 det lyder helt fint bare med for højttalere og bas, altså hvad vej vender ørene ? forhøjttalere skal bare sættes til forstærker hvis de ikke er det

• #2   25. dec 2009 hvad vis jeg bare har auto radio ?

• #3   25. dec 2009 altså vil mene at du næsten skal have en forstærker hvis du vil have noget ud af en bas.. ellers kan du vælge at få 6x9'ere i din hattehylde, altså det kan godt give lidt bund, det er godt nok ikk sådan at du virkelig kan mærke bassen men det giver da lidt. så vil mene at hvis du vælger at sætte 6x9 i din hatte hylde behøver du ikke forstærker så kan du bare trække kabler til dine baghøjttalere fra radioen smiley

Kommentér på:
Bag højtalere

Annonce