{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

anlæg godt eller noget helt andet? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er helt ny inde for anlæg og har brug for nogle råd til et anlæg. Har kigget på dette sæt:
http://www.monacor.dk/produkter/komplette-1/vnr/999592/
men ville lige høre om det var noget værd?

Eller er der muligvis noget andet jeg skal gå efter. Det behøver nødvendigvis ikke være med komponentsæt, men kun subwoofer og forstærker og gerne kabler, har ca 5000 til det, men ville gerne kunne gøre det for 4000 smiley

Det skal sidde i en volvo 460, har en Clarion dxz848rmc HU

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg godt eller noget helt andet?
  • #1   25. dec 2009 Tror du skal kigge efter noget andet..
    Det ser ikke ud til at der er særlig meget ved den sub på billedet..
    For at sige det lige ud, næsten alt andet vil nok være bedre!

• #2   25. dec 2009 michael, du skal da ikk bilde ham noget ind, når du , for at sige det lige ud ikk aner hvad du snakker om, plat man

• #3   25. dec 2009 Der er jo absolut ingen info omkring det setup daniel!
    Hvad har du dine beskyldninger i? Kom med din viden så jeg kan blive klogere!!

• #4   25. dec 2009 + suben leverer kun 200w rms!
    du kan sagtens finde sub, forstærker + et par højtalere der levere noget mere end det der!!

• #5   25. dec 2009 har i evt noget andet i kan anbefale?

• #6   25. dec 2009 Du kan finde noget ganske godt i pioneer, de har lavet nogle "slanke" bas enheder, hvis du er bange for at det skal fylde for meget.. De kræver, så vidt jeg kan huske, vidst heller ikke så stort et liter antal i kassen og de yder noget mere end den bas.. Til gengæld, tror jeg højtalerne og forstærkeren er et ganske godt bud fra det sæt du linker til.
    Ellers vil jeg nok anbefale at du får hjælp i butikken til et setup til 5000kr, der vil du måske også kunne hente lidt rabat hvis de er gode ved dig smiley

• #7   25. dec 2009 okay vil prøve at kigge efter pionier, men hvor mange watt kal den sub så max være på hvis jeg køber forstærkeren fra linket ovenfra hvis jeg også ville have et sæt højtallere?

• #8   25. dec 2009 umidlbart vil jeg sige 800w (rms) bas, nu står der ikke hvor mange watt rms forstærkeren leverer, men er det de 1400 så er det ganske godt også har du til bas og højtalere smiley

• #10   25. dec 2009 arr sorry, det var mig der var blind smiley ja, så skal der også en anden forstærker til og sikkert højtalere..

• #12   25. dec 2009 michael o en sub leverer sgu ingen watt!!! det siger lidt om din manglende viden omkring dette emne, og et komplet pioneer til 5000 kr, det bliver aldrig godt. forøvrigt kan det være lige meget hvor mange watt en bas kan tåle, kig nu lidt efter følsomhed osv. istedet.

pf ville nok kigge lidt rundt efter noget brugt, syntes ikke den bas du linker til har nogle specielt gode specifikationer, har aldrig hørt. men har udover det faktisk kun hørt positivt omkring monacor's enheder

• #13   25. dec 2009 tak for alle inputne, så har jeg noget at gå efter.

• #14   25. dec 2009 Johnny, du skal læse hvad jeg mener smiley selvfølgelig mener jeg "holde til"

Det er da utrolig hvor fjentlige folk er idag.. er der nogen der har fået kul i julegave!!

For 5000 er det begrænset hvor godt det bliver, uanset mærke!

• #16   26. dec 2009 jeg vil tro det er fint til prisen har ikke hørt det så kan ikke vide det.
    men manacor plejer og være ok.
    men hvil råde dig til og tage ud og lytte i nogle butikker og høre hvad de kan tilbyde til den pris du vil give og tag gerne i flere butikker og hør noget forskelligt for de fleste sælgere mener selvfølig deres prudokter er de beste

Kommentér på:
anlæg godt eller noget helt andet?

Annonce