{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Kabler, strøm phono. Hvor mange $?? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Jeg står og skal til at købe lidt kabler til at bygge lidt anlæg, jeg skal have 3x phonokabler... altså et til front, et til rear og et til sub.
Så skal jeg have noget strøm derom, og en remote smiley

Hvor meget ska man investerer i det? Jeg har set phono kabler 5m til ca. 500 kr, og så har jeg fundet phono kabler 5m til 150 kr...
Er der så megte forskel hvis man ligger det rigtigt i bilen?? fx faldt jeg over det tilbud på carsound.
snakeline 5 m til 170 kr nedsat fra 499,-kr...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabler, strøm phono. Hvor mange $??
  • #1   27. dec 2009 phonokablerne er det vigtigeste at købe kvalitet.. de andre ting kan man godt slække lidt hvis man mener det er for dyrt

phonokablerne er vigtigt de er skærmet og gerne dobbelt isoleret os, så er du sikker på du ikke får støj ind over anlægget..

man plejer at sige 10-15% af anlæggets pris er ledninger

• #2   27. dec 2009 christian H

man kan da ikke bare sige phonokablerne er de vigtigste for det hjælper da ikke at have et godt signal hvis man har ikke noget støm der om

• #3   27. dec 2009 Strømmen kommer ekstremt meget anpå hvor mange watt de anlæg bruger... mine 35 mm2 der klarer mine ~ 1800 watt kostede 650 kr for 5 meter + 1 meter stel

• #4   27. dec 2009 så længe du ikke bruger de billige sorte phonokabler fra elgiganten, så går det nok.... bare se til at det er afskærmet. Men tror ikke det giver mening at købe de dyreste, har i hvert fald selv haft et godt resultat med dem i middelklassen.

Kommentér på:
Kabler, strøm phono. Hvor mange $??

Annonce