{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

anlæg virker ikke?? {{forumTopicSubject}}

jeg spillede musik en dag også slukkede bassen bare ned.
det har den det med at gøre nogle gange hvis man belaster den for hårdt, så jeg gjorde bare som jeg plejer for at få den til at spille igen slukker bilen også tænder igen, men den her gang ville det så ikke virke igen, har tjekket det hele og det ser ikke ud som om der er noget som er brændt at eller noget. så ja hvad kan det være??
bassen den slår 2 gange når jeg tænder bilen, men ellers virker den ikke..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg virker ikke??
  • #1   4. jan 2010 Allerede der hvor du beskriver at den jævnligt slår fra og du så bare plejer at slukke bil og starte igen så kører det, der burde der være nogle alarmklokker i hovedet som siger: Hov der er sgu noget galt her. Mon ikke der skal checkes op på det.
    Grunden til tingene slår fra er jo netop pga. det ikke er lavet korrekt, og du overbelaster noget, hvilket i sidste ende betyder du brænder noget af.
    Så start med at check om din forstærker lyser f.eks protect, eller om den i det hele taget lyser.
    Gør den ikke det, tja så er der noget galt med strømmen dertil, og ellers er den nok helt færdig i stellet.

• #2   4. jan 2010 ja men min stel forbindelse er perfekt... det er et kæmpe ledning som går fra der hvor selen er skruet fast også op til min kondensator også til forstærkeren, og det er under en halv meter langt..
    og ja det er fordi forstærkeren bliver overbelastet nogle gange derfor skal den slukkes og tændes igen. men ja ville bare gerne helt konkret vide hvad den fejler...

• #3   4. jan 2010 HVordan har du forstærkeren monteret da? Sidder den f.eks så den ikke rigtig får nok ventilation?
    Hvad har du koblet på af enheder, og hvordan er det koblet på?
    Hvilken forstærker er der tale om?

Kommentér på:
anlæg virker ikke??

Annonce