{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  standard højtaler i seat altea ?
  • #1   4. jan 2010 Hvad vil du vide?

Det er 6 1/2" højttalere der sidder i. Du skal dog have højttalerrammer for at skifte dem til andet..

• #2   4. jan 2010 jamen hvor mange watt er de på og er de 2 vejs eller 3 vejs. kræver det meget at skifte dem til andre ?

• #3   4. jan 2010 Det er en simpel paphøjttalere, hvor info omkring dem, kan være irrellevant, da alt spiller bedre..

Om det er 2 eller 3 vejs er også ligegyldigt, da du bare skal se, om du kan få plads til en diskant og købe det du har lyst til..

• #4   4. jan 2010 jeg vil gætte på at det er samme højtalere som i en golf 4 TDI og i så fald skal der faktisk en del til for at det spille bedre efter min mening. Du finder ikke noget bedre ved at kigge hos thansen f.eks. hos autohifi er det kun audio system der er bedre.

watt, 2 vejs og 3 vejs er for det meste bare salgsgas og ikke noget du bør bekymre dig om. Hvor mange penge har du og er det kun 6,5" du vil skifte eller også diskant ?

• #5   4. jan 2010 Højtalerne i en altea og for den sags skyld alle de nyere vw er et godt stykke under den stadard som sidder i en golf 4. Så der kan nemt findes noget som spiller langt bedre. F.eks så er der ikke noget delefilter til bas, og delingen til diskant er kun lavet med en enkelt lille kondensator som sidder lige oppe på diskant enheden.

Vil anbefale dig at tage en smut til nærmeste butik som f.eks carsound og lytte på lidt forskelligt.
    Regn med en pris på cirka 1500kr pr sæt og op efter hvis du skal ha noget af god kvalitet også.
    Og gå langt ude om T hansen

• #6   4. jan 2010 nu har jeg en passat 3b og må da sige hvis de blaupunkt højtaler som sider i dem skipper kanon godt og hvis de bare er et godt stykke under den stadard må jeg sige at stadard er sat MEGET høj. smiley

• #7   4. jan 2010 Passat 3b er også med samme højtalere som i en Golf 4, og ja de spiller faktisk kanon godt.
    Men det som bliver monteret i alle de nyere vag biler som standard højtalere er et godt stykke under den standard, og lyder mildt sagt skrækkeligt.

• #8   4. jan 2010 ok var lige ved at falde bag over hehe smiley men jeg har set på dem her http://www.iwg.dk/p132/Canton-RS-2.160/product_info.html og tror da bestemt helder ikke det vil være dumt til sådan en seat altea smiley og de er meget billig lige pt da de er ved at udgå:)

• #9   5. jan 2010 jeg vil sige jeg har en kammi med an althea .. han har den der såkaldte store pakke ig man kunne købe til bilen smiley han smadrede enhederne og jeg monterede derfor et komposæt fra audiosystem som ikke er den billigste ende okay lyd men de koster så 1500kr.. pointen kommer så her da han ikke har forstærker udover det originale lyder de originale bedre. i en althea er der ikke phono udgange så tilslutning af forstærker kræver lidt hvis man vil opnå ordentlig lydkvalitet smiley de standart jeg har hørt spiller faktisk ret godt/rent ikke emma rent det jeg klar over men enhederne til althean koster 60 til 120 kroner stykket mener jeg han gav de kosted i hvertfald intet. jeg ville vælge at holde mig til de standart medmindre jeg ville lave projekt ud af det

Kommentér på:
standard højtaler i seat altea ?

Annonce