{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Remote ledning {{forumTopicSubject}}

Godaften bg..

er blevet træt af at høer på det hylen jeg køre med..

og nægter at tage phono kalbet helt ud igen osv for at få remote ledningen..

kan jeg bruge et styk ledning som man bruger til en lampe i huset? eller er den for stærk/tyk? eller hvad? hvis je gnu bare trækker den i den anden side?

eller gør det ingen forskel pga. remote stadig sidder sammen med phonokablerne (selv om det ik er sat til)

har intet at lave i aften smiley såå går sgu ud og laver det nu ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remote ledning
  • #1   15. jan 2010 det ledning kan du nemt bruge. men der går så lidt strøm gennem remote, så tvivler på den er skyld i dit anlæg hyler

• #2   15. jan 2010 du skal ikk bruge sådan en tyk ledning... en meget lille ledning er nok

• #3   15. jan 2010 ja det kan du godt...jeg bruger altid en løs ledning til det...da den lille der sidder i i et phono kabel altid er så skide skrøblig. og på de fleste forstærker sidder stikket til den i modsatte side end phono stikene

• #4   15. jan 2010 jeg brugte et 1.5kvadrat ledning til remote i min gamle bil.
    så kan man godt smiley

måtte bruge hvad jeg lige havde ved hænderne hehe

• #5   15. jan 2010 hvis du har noget højtalerledning så hiv det fra hinanden og brug den ene der fra i stedet... men har du ikke så det os lige meget det virker fint nok det du skriver du har

• #6   15. jan 2010 GSX - hva er problemet så? det er genrator støj nemlig? og det er ekstrem højt når jeg køre med sub/forstærker..

men når jeg har pillet det fra.. så er det der stadig. men MEGET svagt?

hva kan det så være?

• #7   15. jan 2010 har du prøvet at hive remoten fra og køre den ovre i den anden side bare lige løst for at du ikke bruger tid på at skille bilen af og så finde ud af at det ikke virker

• #8   15. jan 2010 et fonokabel der er gået i stykker, at du ikke har sat dit anlæg ordenligt til ja der kan være mange ting

• #9   15. jan 2010 nu kører du jo bmw og de har altid gerne ville hyle smiley
    alt efter hvordan din forstærker sidder, kan phono krydse strømkablet et sted? dårlig stel. evt udskift strømledningen til din radio med en større ledning direkte fra dit batteri (self med sikring) dette hjalp utroligt meget på min bimmer da jeg også havde lidt hylen. satte også en støjfjerner på som tog det sidste

• #10   15. jan 2010 Bo N - læs lige igen.. jeg nægter at skille bilen ad for at få remoten lednigen af ..

oh.. and BTW.

så bag på min HU er der en blå ledning med AT på og så er der en anden en som har sådan en sjov fjedre på (ogs blå) det er den som jeg har sat til.. - kan det være AT kablet også virker som remote? eller ? for den jeg har sat på nu virker "fint" smiley

• #11   15. jan 2010 det eneste sted at phono og + "rammer" hinanden er lige ved forstærkeren.

dog sidder batteriet BAG i bilen på min bimmer jo.. og der går + og minus sådan "okey tæt på hinanden..

kan det have noget at gøre med måske at mit + kabel er lidt langt? og evt rammer nede i brønden? så den rammer "stel"??? smiley

• #12   15. jan 2010 hvis + kablet får stel kortslutter det jo bare, så dette kan ikke være fejlen.
    har hørt delte meninger, men en grund til at bmw gerne vil hyle, er at batteriet sidder bagi og har lang vej til generatoren... nu kan jeg ikke huske hvordan de originale ledninger ligger i bmw, men kunne være dit phono lagde sammen med nogle af de originale ledninger med strøm i?

• #13   15. jan 2010 men hvorfor faaaan køre remoteog phono så sammen??? fatter det ik smiley

men mr ketil.. smiley - evt kan det have noget at gøre med måske at mit + kabel er lidt langt? og evt rammer nede i brønden? så den rammer "stel"??? smiley

• #14   15. jan 2010 GSX - det rammer heller ik som sådan smiley men du ved isoleringen rammer og så er kablet vel 1 M for langt CA ... selv om det godt ku være 40 Cm mindre..

kan det ha noget at gøre med det?

• #15   15. jan 2010 Ketil =SBL= L shh sidste gang jeg foreslog den var til stel blev jeg haglet hehe men det er nu det den lille ledning i phonokablet er til, ikke til remote. remote er et strøm signal og et sådan signal afgiver støj!!!

• #16   15. jan 2010 Johnny

hvad skal den lille ledning så til for? hva skal den bruges til ? smiley

• #17   15. jan 2010 den skal på stel i begge ender, gerne på din hu og din forstærker, den kan faktisk redde din radio fra at brænde stelbanerne, for hvis der går noget galt med din stel i bagagerum kan forstærkeren finde på at trække det igennem phonokablerne istedet. det var sådan jeg fik det forklaret i sin tid, nu kører jeg med temmelig dyre kabler og der er slet ikke nogen lille ledning med, remote bruger jeg 1,5 kabel til og det virker.

• #18   15. jan 2010 hmm okey så må jeg sku prøve at tage den fra.. og så tage et andet styk kabel og så smide til remote.. smiley men tak for hjælpen folkens smiley

fortsat god weekend.

• #19   15. jan 2010 ***Looove Clear Music** *
    sgu mærkeligt at du skriver at du er på et begynder stadie inden for hifi i bilen og stadig belærer os om tingene, men send du nu et strøm signal lige op og ned af dit phonokabel . jeg ved da heldigcis bedre og ville aldrig følge dine råd!!! læs hvad jeg har skreven ovenover med falsk stel osv. og kom så lige og belær mig igen.

• #20   16. jan 2010 det også lige meget .. !!!

nu har jeg fået trukket nye kabler osv .. det var PHONO KABLERNE som var problemet..

men tak for hjælpen jer andre smiley

Kommentér på:
Remote ledning

Annonce