{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JBL Sub
  • #1   17. jan 2010 Christian T

du har forstået det helt rigtigt ja... det er dog for at få fuldt udbytte ud af subben...

min sub mangler 80 RMS watt for at blive brugt fuldt ud men jeg mangler slet ikk de watt... altså min 12'' får kun ca 170 watt ud af de 250 den ka magte... smiley

• #2   17. jan 2010 Madsen

Oki det lyder da lækkert nok, har nemlig prøvet at finde en forstærker der kan trække den skide sub på 600w. hvad jeg har forstået er det nemlig 2x600 watt hvilket vel også bliver 2 indgange af 600 watt. og forstærker der kan trække det er jo total urealistisk prismæssigt
    Har jeg ret?
    synes det lyder latterligt når sub'en er "billig"

• #3   17. jan 2010 jeg har ingen anelse om det...

hvis den ska i nubira'en ser jeg ingen grund til at smide 2 sub's i...

nu er min godt nok kun en 3 dørs og en forholdsvis lille bil... men min 12'' trykker fint med kun 170 watt... jeg ønsker ikk mere med mindre jeg får noget der os ka trække resten af mine højtalere... smiley

så jeg vil nu mene du godt ka nøjes med en enkelt sub... måske på lidt flere watt... smiley og så spænd en ordenolig forstærker efter den og ikk noget billigt thansen.. smiley

• #4   17. jan 2010 Jeg tror faktisk at det er 2 enheder på 300 watt rms hver.

• #5   17. jan 2010 du sætter den da bare til i 2 ohm og finder en mono blok på 600 watt.

her er f.eks en http://www.bilxperten-koge.dk/product.asp?product=2757

• #6   17. jan 2010 Madsen
    Nae ved det, men nu hvor man alligevel skal kan man jo lige så godt få det sidste ser btw også bedre ud med den dobbelte, har nemlig lidt ideer til mit bagagerum.

Nikolaj M
    Type Dual Bandpass Woofer 2x GTO 12´´ (300mm)
    Impedans 2x 4 ohms
    Max Belastning 1800W
    RMS Belastning 600W
    men du har nok ret fandt den lille af dem med kun 1 12" i der er det en 300 watt smiley

Johnny
    jeg tror jeg vil holde mig til 4 ohms når det er hvad de skriver til Wooferen smiley ikke alt det der ståltråds fis med nødløsningern. men btw så er den forstærker der en 1200 watts ved 4 ohms. smiley

• #7   18. jan 2010 ståltråds fis og nødløsninger?? hehe det er skam hverken det ene eller andet, bare en måde at tilslutte det på. de 4 ohm er hvad svingspolerne er på, og ved at koble dem sammen kan du bringe dem ned i 2 ohm eller op på 8 ohm. og det er lettere at finde en forstærker der kan levere 1x600 watt i 2 ohm end en der kan levere 2x300 watt i 4 ohm. så i nødløsninger eller hvad du nu ellers beskylder mig for her

• #8   18. jan 2010 Hvordan vil du så få Wooferen til at "blive" til 2 ohm? er ikke helt med. og hvordan koble sammen osv? jeg er noob til det her så hvis du har tid må du meget gerne lave en guide/forklaring ? smiley
    Beklager hvis jeg sagde noget forkert til dig, men for mig lyder det som nødløsning aka ståltråds fis

• #9   18. jan 2010 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=17806

her er lidt tegninger, kan sgu ikke lige huske det i hovedet, tror det er de sene timer her der gør det hehe, tager det nu ikke så personligt var bare den måde jeg havde valgt at gøre det.

• #10   18. jan 2010 mange tak smiley lige hvad jeg manglede.
    regner med det bliver den opsætning, altså woofer og forstærker. nu skal det store projekt snart igang med bagage rummet smiley

Kommentér på:
JBL Sub

Annonce