Car pc {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer meget at bygge en pc ind i bilen da jeg gerne vil kunne justere ladetryk osv. direkte i min AEM motorstyring, uden at skulle have en bærbar stående på passagersædet.
Jeg har i forvejen en 7" touch skærm og en bærbar pc som jeg vil ofre men har nogle spørgsmål:
Findes der et program til pc'en sådan at når bilen slukkes vil pc'en gå på standby?,
hvis ikke kan man så få et program der vil køre med det samme når bilen startes? altså sådan man ikke skal vente på at Windows starter op?
Kan man få et eksternt lydkort som har front, rear og sub udgang?
Hvilken mediaplayer er den bedste?
Og så til sidst, vil det kunne betale sig at lægge min egen pc i eller kan man få en decideret car pc som kan køre windows programmer?
jun 2003
Følger: 25 Følgere: 28 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 474
Du kan jo i dag købe skærme med hele molivitten inbygget, dvs. at du kan installer et styrsystem og gøre som du vil. Mht. standby, det kan du jo selv bede den om at gøre i windows instillinger hvor du kan nøjes med at trykke på tænd/sluk knappenen gang og tadaaa, så er den i stand by.
Mediaplayer: Ikke det bedste men du kan installer vlc player, den kan afspille nææsten hvad som helst. og til sidst, hvis vi kan kalde en forstærker for en ekstern lydkort så ja, det er et godt lydkort
jun 2003
Følger: 25 Følgere: 28 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 474
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
Han vil 100% kunne hjælpe dig med det...
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Jeg har kørt med carpc i flere år efterhånden, og de 2 forskellige jeg har kørt med, har begge været med en almindelig type harddisk. Hvis du vil have maskinen til at starte og slukke med tændingen, så kan jeg klart anbefale en carnetix P1900 regulator. Det er satme en fed lille boks, med en del geniale tricks i ærmet... 5 ud af 5 stjerne herfra
aug 2007
Følger: 88 Følgere: 88 Biler: 8 Emner: 207 Svar: 2.213
og som BDOG også nævnte ESSAL han er alt for hardcore til det der car pc
det er også hans webshop jeg linker til
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
Car pc