{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springer sikringen
  • #1   23. jan 2010 er det en fabriks ny radio??

• #2   23. jan 2010 Radioen har hele tiden siddet i. Har fået en ny forstærker og 2 12 tommer bas. Og så havde jeg en forstærker og 6*9 højtalere.

• #3   23. jan 2010 Det er den her radio jeg har i http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1773&n=60100

• #4   23. jan 2010 hvor mange forstærker har du på i alt???
    din remote ledning fra radio til forstærker må nemlig kun trække op til 2 forstærker hvis du har flere i skal du ha arbejds relæ på så det kunne være et af problemerne

• #5   23. jan 2010 Har kun to forstærkere sat til

• #6   23. jan 2010 hvor stor sikring er da i bilen til radioen ?
    skal være 10A !
    du har ikke evt. et brud på dit ledningnet så det kortslutter et sted??
    og er det hele monteret ordenligt op i bilen ??
    for hvis det bare er kastet i og bare ligger og flyder og kablerne er SMIDT på forstærkeren uden kabelsko så kan det også sagtens være årsag til det går galt

• #7   23. jan 2010 Har:
    MDS Torque T3 forstærker
    Toxic TX-1000 forstærker
    To 12 tommer MDS Bas
    Og Bull Audio TRI6090 - 6x9" Højttaler

• #8   23. jan 2010 Der står på bilen at jeg skal bruge 15A

Jo kan godt ske der måske er et brud. Men har lagt kablerne fint rundt og der er ikke kommet i klemme nogen steder eller noget

• #9   23. jan 2010 hvis den først springer når du skruer op for lyden er det fordi du trækker for meget strøm, hvis den springer idet du tænder, kan det også være en kortslutning. På en bil fungere sikringen både som kortslutningsbeskyttelse og beskytter dit ledningsnet mod overbelastning.
    hvis det er pga overbelastning bliver du nød til at trække et kabel der kan holde til belastningen og montere en sikring før dette kabel til at beskytte det med.

du kan jo evt. sætte et amperemeter ind for at tjekke hvor meget strøm dit anlæg tager

• #10   23. jan 2010 Tror jeg vil gå ud og kigge alle ledningerne igennem og se. Ellers vil jeg prøve med amperemeter.

Tak smiley

• #11   23. jan 2010
    det orginale ledningsnet burde jo kunne trække den radio uden problemer desto mindre den er defekt som ellers er yderst sjældent.
    men man ved jo aldrig
    du har ikke overvejet en større radio med flere line udgange så du er fri for og splitte dit signal (phonokabel)
    kunne forstille mig at du har en forstærker til og køre fron og naghøjtaler og en til at køre subwoofer det lige med 3 signalkabler normalt som du så kun har et til nu
    dit udgans signal er 2,5 V så splitter du det 3 gange dvs. det da går ind i dine forstærker kun er på 0,8 V jo mindre spænding du har jo højre skal du skrue op for forstærkeren og jo højre du skruer op der jo hurtiger forvriger den lyden

hvis du køber en med 3 sæt line udgange og måske 5V line udgang så får du over 6 gange så meget smæk på dit anlæg
    og man an få pioneer 5100UB til 1688,-kr rundt omkring

• #12   23. jan 2010 Har vist fået det løst nu. det var en lille ledning oppe ved radioen som ikke var blevet tapet til så den har ramt stel. En dum fejl..
    Men mange tak for hjælpen og opel forever¤ L jeg vil nok overveje og købe den pioneer smiley

• #13   23. jan 2010 Den Pioneer UB5100 er på tilbud hos Berg.dk til 1349 kr ;)... gør dig selv den tjeneste at give dig den selv i gave ;)...

Kommentér på:
Springer sikringen

Annonce