{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Sub. spiller ikke helt godt! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål omkring min sub. for der er et eller andet galt?
Det er sådan at den levere fint ved lav volumen, men så snart jeg skruer op så spiller mine pioneer i fordørerne og mine 6*9 i bagagerummet helt fint! (de spiller kun diskant) Men Subben spiller også, den leverer bare ikke tryk mere, den blaffer bare. men så snart jeg skure ned så levere den tryk igen ?

Jeg har Pioneer HU. forstærkeren er en Earthqueake TNT 2-kanals 500W RMS. Bassen er en Boxter pro Eliminator.

Jeg ville bare mene det var min sub. der ikke var så god så jeg lånte en vens MDS DS300RS. som spillede rigtg godt i hans bil!
Men den er bare på samme måde i min som den Boxter ? Jeg har også prøvet en anden kasse og det hjalp ikke.
Nu villle jeg lige høre. jeg har et Rockfort fosgate højtaler kabel fra forstærken til subkassen. Men fra Subkassen til Sub. har jeg et tyndt højtalerkabel. kan det være at der ikke kan løbe nok strøm i det lille kabel så det ikke kan levere nok når man skruer op?

jeg har snakket med flere og de mener ikke forstærkeren er for lille ? den trækker kun sub.

Håber i lige kan hjælpe, for jeg ved ikke lge hvad det kan være, jeg har prøvet at instille på forstærkeren også.

Hilsen Martin smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sub. spiller ikke helt godt!
Kommentér på:
Sub. spiller ikke helt godt!

Annonce