550 visninger
|
Oprettet:
Headunit problemer. {{forumTopicSubject}}
Har en næsten nyindkøbt Clarion ZC209E.
Jeg har problemer med at når den har spillet i en 20-30 sek. så går den ud. Efter 10sek. tænder den så igen. Og gør det hele forfra.
Jeg ku forestille mig det var fordi den ikke fik strøm nok, men har lavet ordenlig stel og målt hvor meget spænding der kommer igennem, er det er omkring de 12, så kan ikke rigtig finde ud af hvad fanden der lige er galt.
Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
okt 2007
Følger: 58 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 48
Møg maskine.
Jamen så skal jeg da lige have ringet til carsound.
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
Jeg kender gutterne i Svendborg, de er sq skide fine. Hvis man bare taler pænt til dem, er jeg RET sikker på at du sagtens kan låne en af deres udstillingsmodeller med ud i din bil, og teste med deres headunit for at se om den laver samme fejl.
For at være ærlig, tror jeg også at Carsound Odense yder ligeså god service, de der Carsound drenge plejer at være RET flinke!
okt 2007
Men det var ikke heaunit der var noget galt med. Mit stelkabel på forstærkeren fik ikke ordenligt stel, så den trak stel igennem signalkablerne, og derfor den gik ud når der kom lidt belastning på.
Så har fået slebet stellet blankt, så nu spiller det bar.
Men tak for gåde råd knægte
okt 2007
Så snart jeg starter bilen og kører begynder den på det samme lort igen !
Nu tror jeg så det er generatoren der ikke kan følge med. Kan se på mit lys at det blinker lidt efter hvor mange omdrejninger generatoren tager, så imorgen skal jeg have spændt remmen lidt, og tjecket om mine kul er ved at være færdig.
Mangler lige generator testeren. Skal lige have tjecket hvor mange amper den lader !
Headunit problemer.