{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

hertz vs vibe {{forumTopicSubject}}

hej alle. jeg står og skal have nyt anlæg i bmw'en, og ville lige høre hvad i synes bedst om af de her 2 opsætninger:

Hertz:
HSK 130 komponentsæt 200w peak
2x10" hx250D subwoofere 900w peak
ep1D monoblock 1000w 1ohm
ep4 4-kanals 4x60w RMS

Eller vibe:
blackair 5 komponentsæt 300w peak
2x10" blackair subs 1300w peak
blackbox1 monoblock 1250w 1ohm
blackbox4 4-kanals 4x100w RMS

Hvad ville i vælge? Vibe kan jeg få billigere med flere watt, hertz har jeg ikke prøvet før, men har hørt rigtig godt om det?!

Mvh. Patrick

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hertz vs vibe
  • #1   26. feb 2010 Ville helt klart vælge Hertz, det er Italiensk kvalitet - Super lækre ting de laver - Har haft såvel højtalerkombonenter som Subwoofer fra Hertz og det har bare spillet!

• #2   26. feb 2010 okay, jamen jeg har været i carsound i dag og få priser på hertz og hørt lidt om det, og kan kun sige at det lyder som om det er rigtig god kvalitet.

• #3   26. feb 2010 Det er det bestemt også, må ærligt erkende at jeg ikke kender så meget til Vibe. Jeg er bestemt ingen super haj til Car hi-fi, jeg ved dog at du helt sikkert ikke går galt i byen med Hertz, men der findes jo en del andre alternativer i samme prisklasse!

Er det fordi du vil køre et komplet setup i samme mærke, eller?

• #4   26. feb 2010 okay, jeg har haft vibe før i min gamle corolla, og det spillede da også rigtig godt, men ville jo gerne prøve at se om noget andet kan gøre det bedre.

ja, det var ideen med tiden at få et helt setup i samme mærke, jeg har godt nok en vibe blackbox4 forstærker, at jeg vil bruge til at starte med, men den bliver muligvis skiftet ud på et tidspunkt smiley

• #5   26. feb 2010 kender ikke vibe, kører selv med et sæt 6#9 hertz, man betaler kassen for dem men hold kæft hvor er de os bare geniale, købte mine i en tyskbutik lige overgrænsen hvor de kun handler med car hifi. skulle egentlig kun ha en apline headunit, men måtte bare ha de højtalere da jeg havde hørt dem, i butikken havde han en hel væg med div. højtalere, og komponentsæt, pioneer, alpine, mds, og flere andre kendte var der, de når dem ikke til sokkeholderne. TRO mig de er alle pengene værd, og folk der skriver alpine eller pioneer er det bedste, så prøv at hør et sæt hertz med jeres egne øre!

100% du vil IKKE blive skuffet hvis du vælger hertz smiley

• #6   26. feb 2010 Ellers kan du jo, i samme prissecment overveje følgende:

Infinity, Audison eller Rainbow.

• #7   27. feb 2010 Patrick F

Meget simpelt... hvis det er dine valgmulighede så tag Hertz... Vibe er det rene affald ved siden af... Og så har jeg endda været rigtig flink i min beskrivelse...

Kommentér på:
hertz vs vibe

Annonce