{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Pris på anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal sælge mit anlæg da jeg skal af med bilen. Vil i vudere en samelet pris på det. Enhederne er ca. lidt under et halvt år gammelt

Auto radio: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6906&pk=2&produkt=Alpine_CDA-9886R_-_Autoradio

Subwoofer: http://carsound.dk/produkt.asp?id=4133&pk=27&produkt=Rainbow_Hammer_12_i_dobbeltkasse_%28Twister4%29

6x9 Hattehyldehøjttalere: MDS Dynamic - 400wat - 3way ca 2000kr.

Forstærker: http://carsound.dk/produkt.asp?id=8110&pk=13&produkt=MDS_Torque_T3_-_Forst%E6rker

http://carsound.dk/produkt.asp?id=3401&pk=1010&produkt=AIV_Powerkondensator_1,0F_m._display_S%D8LV

Ledningerne er ikke eksklusive bare standard smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på anlæg
  • #1   2. mar 2010 Mikkel P

5000 kr??? Her kan man nøjes med at regne prisen for sub HU og kondensator ud... og så tage ca 50 % af det... MDS grejet skal bare ignoreres...

• #2   2. mar 2010 2000 kr for baghøjtalere. Damn snak li om at blive kneppet godt og grundigt !

• #3   3. mar 2010 Dalle.. Undskyld fik ikke lige slettet de 2000 kr i teksten hos 6*9 højtalerne.. Da jeg købte dem gav jeg 2000 kr for dem og kunne ikke lige finde dem igår..
    - Cody hvorfor skal MDS grejet ignoreres??

• #4   3. mar 2010 Altså nu har jeg været inde og læse omkring Cody og alt det DB Drag race er slet ikke det min anlæg skal bruges til, jeg ved at min MDS monoblock er udemærket og ikke noget lort der skal ignoreres, synes det er lidt til grin at sige at ALT mds skal ignoreres, der er vel nok en grund til at de stadig er på markedet, hvilket skyldes i at kunder køber deres produkter. Hvorfor køber kunder deres produkter, måske fordi de har haft gode erfaringer med dem og ved at det er udemærket til prisen.
    Men altså det er jo personlige holdninger og erfaringer og det er fair nok at synes at MDS er crap, jeg har det fint med det jeg har haft indtil videre..

• #5   3. mar 2010 Jep præcis smiley Helt enig Mikkel P .. Altså jeg ville da også hellere have et mere eksklusivt mærke, som der levere mere kvalitet osv, men ja MDS passede lige til mig smiley ... Men tak for hjælp har en køber til omkring 5.000 kr ,- Men nu har jeg da en lille fornemmelse af hvad i synes. Selvom det nu bare var mest personlige holdninger til et mærke smiley

• #6   3. mar 2010 Søren S

Hvis du får 5000 kr er du heldig... og bør slå til med det samme..

MDS bør ignoreres fordi det ikke lyder godt... Man behøver skam ikke køber noget der er dyrere bare for at finde noget der er bedre... Ground Zero, Hertz er gode eksempler... Ja og Audio System laver grej i samme prisklasser... Og de lyder meget bedre...

MDS eksisterer stadig fordi de engang faktisk lavede nogle rimelige produkter... Og desværre tror folk de stadig gør det... Så MDS Lever på at det nu er et kendt varemærke ligsom JBL... men samarbejdet med Backe er slut og produktionen foregår på nøjagtig samme måde som Xzound... man finder et produkt i kina og får sat sit eget logo på... Derfor finder du også BOSS og SSL versioner af de samme ting... Med samme lyd osv...

Hvis du er tilfreds med lyden i MDS så er det jo fint... så har du bare meget lave krav til din lyd.,.. Det er der såmænd intet galt i...

Jeg er ikke Db-drag mand... Jeg deltager i Bassrace... Fordi det er den sjoveste konkurrence form... Og jeg deltager faktisk også i EMMA som går ud på at have så god en lydkvalitet som muligt... Har tidligere ligger i top 4 i Danmark i min klasse i EMMA...

• #7   3. mar 2010 (Forresten det med Db-drag mand skulle ikke forstås negativ, bare en konklusion af at du nok er bedre på området end jeg er)

Mine krav til lyd er langt fra på højde med dine, og jeg har ikke de ører som kan skællende mellem varemærker som ligger tæt på hinanden. Da jeg købte min monoblok for 3 måneder siden, stod jeg mellem valget af en Genius monoblok og denne MDS monoblok. Jeg købte produktet hos carsound i Esbjerg, hvor jeg fik sat dem begge til og prøvede at hører forskel, i mine ører hvilket nok du vil være total uenig i, synes jeg at denne MDS monoblok leverede mere end Genius. (Her kommer det med lyd kravende til at spille en stor rolle).

Som sagt har mine produkter stadig en værdi, hvor jeg tager udgangspunkt i købsprisen og selvfølgelig trækker jeg meget af prisen, da det er brugt! smiley
    Men nu må vi se... Tak for et godt svar, man kan kun lære af det smiley

• #8   3. mar 2010 Sælg alt for sig... Så burde cirka 3500-4000 kr kunne hentes for det... Subben går til 1500-1800 kr i salg, og headunit 1200 kr... 6x9'ere og forstærker er ikke noget du får synderligt penge for...

• #9   3. mar 2010 Okay.. Woot headunit , for kun 1200 kr, den er ikke mere end 3 måneder gammel?

• #10   3. mar 2010 9886 har der været mange tilbud på her på det sidste... Og prisen er efter køb 50% mindre...

• #11   4. mar 2010 Søren S

Jeg går ud fra du mener En Genesis monoblok... Og ja MDS forstærkeren yder nok mere rent effektmæssigt... altså er den bedre hvis man er ude efter at det skal spille højt... Snakker vi ren lydkvalitet, er genesis langt overlegen og ville passe bedre hvis man bare søgte det der spillede mest harmonisk...

Måden jeg svarer på kan virke ret negativ og fjensk... Men det er nu ikke sådan jeg mener tingene og det jeg skriver skal naturligvis ikke opfattes helt så negativt som det kan komme til...

• #12   5. mar 2010 Klart genesis er SÅ meget bedre i lydkvalitet end MDS.

Kommentér på:
Pris på anlæg

Annonce