{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Golf 2 Standard anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er den lykkelige ejer af en Golf fra 89. Her den anden dag besluttede jeg mig for at skifte den gamle BaulPunkt radio ud med en ny.
I den game radio, sad højtalerledningerne bare fast omme bag i radioen, ikke noget ISO stik eller noget. Men det sjove var at der sad en form for kondensator på to af ledningerne, de faldte så af da jeg sad og pillet lidt ved det. Jeg tænkte bare når ja fuck det, det sker der nok ikke noget ved det når jeg sætter den nye til. Jeg satte diverse ledninger til ISO stikkene, og satte radioen til. Den virkede fint og det hele, men der kom bare ikke noget lyd ud.
Så jeg tænkte på om det måske kunne være for de der "kodensator" agtige ting, eller om andre har set dem i deres bil? eller måske har en ide om det kan være noget andet? smiley

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 Standard anlæg?
  • #1   8. mar 2010 Det kunne godt Tænkes Mikkel.
    Jeg efter det her skete tænkte jeg også bare fuck det, jeg trækker nogle nye ledninger. Men Det ville være meget rart at vide hvad det måske kunne være, udover de der kondensatorer, men det lignede dog noget hjemmefusk af en art. så det har nok været grunden til det, men de sad kun på 2 af ledningerne, og alle 4 højtalere virkede ikke. det er det der undrer mig mest

• #2   8. mar 2010 Ja det er noget noget i den dur smiley

• #3   8. mar 2010 Kan jo være at kondensatorerne sad der som "delefilter" for nogen af højttalerne.. Men så skulle de self. spille alligevel... Lyder mystisk, men prøv at måle ledningerne igennem (gennemgangs test)...

Kommentér på:
Golf 2 Standard anlæg?

Annonce