{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Volvo 240 radio {{forumTopicSubject}}

hey alle sammne, jeg skal til at montere en lidt nyere radio i en 240 fra 88, og den skal sidder på det øverste stykker, altså der hvor der sidder ure i nogle modeller, men jeg mangler et beslag som der kan få radioen til at sidde ordentlig fast, er der nogle der kan hjælpe mig???

Har søgt højt og lavt, og kan simpelthen ikke finde noget, og min mekaniker fra volvo siger at de findes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo 240 radio
  • #1   15. mar 2010 der er ikke helt plads til en alm radio deroppe uden du skærer lidt i det.. havde det også at sidde der i min 240 men der skal radioen bare i spænd.. den sad faktisk ganske udemærket men ikke den kønneste løsning selvfølgeligt..

danm jeg savner min volvo.. hehe

• #2   15. mar 2010 For få år siden købte jeg en hos Volvo og den kostede ikke alverden. Ligeledes købte jeg en til den nederste placering også hos Volvo. Den var også meget billig.

Prøv Classic Volvo Parts 86965577. Måske er de udgået hos Volvo, men Ulrik kan sikkert hjælpe dig.

Ellers må du prøve hos Jens Peter Jensen i Skave. Du finder flere af hans salgsannoncer på volvo240.dk. Han har mange gode sager liggende til netop Volvo 240serien.

• #3   15. mar 2010 ring til jens peter han har alt til volvo 240 og han er billig med hans dele 40417458 du kan bare sige du har fået nummeret af mig bjørn så er han helt sikkert behjælpelig

• #4   15. mar 2010 Eller hils fra Christian smiley

• #5   15. mar 2010 hey volvo boys, rigtige mange tak for hjælpen havde fundet et beslag i USA men der er jo ikke rigtig sp store garantier, og fragt er jo også en del... så kan det være i snart for min nye vogn og se, 240 fra 88, godt nok kun med b230K, men det er jo stadig en volvo he he..

Tak for hjælpen igen drenge.. og bjørn N, når jeg siger at du har anbefalet mig, siger jeg så bare Bjørn N eller hvordan??

• #6   15. mar 2010 og nå jo, imens jeg har jer her aligevel, hva kan i anbefale af sådan, light tuning, for savner lidt kraft ud af min 240 nemlig, har allerede set på K&N selvf, performance tændrør og hætter, og så 2,5" tommer rør fra manifold. hva kan man ellers gøre sådan umiddelbart, uden at skulle splitter motoren helt ad?? for jeg må jo nok indrømme jeg ikke er den store mekaniker, og især når man ikke har værkstedet til det.

• #7   15. mar 2010 Bjørn N og Christian F smiley

Kommentér på:
Volvo 240 radio

Annonce