{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Problem med forstærker.. {{forumTopicSubject}}

hej har lige fået mit nye Pioneer anlæg. og fandt så ud a for a gemme mine instalationer sku jeg bare bare skifte rød ledning sammen med gul.. men efter jeg har gjordt det blir min forstærker ved med a kører selv om jeg har slukket bilen.så der er lys i den og man kan hører den støjer lidt ? nogen der ved hva der ku være i vejen..?:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med forstærker..
  • #1   23. mar 2010 Forkert montering af remote til forstærker.

• #2   23. mar 2010 er det den rigtige ledning fra anlægget du har forbundet til forstærkeren?
    Remote ledningen... det skal være den blå, som regel er det den der hedder power antenna

• #3   23. mar 2010 har ikk selv monteret forstærkeren har bare skiftet anlæg fordi det andet gik i stykker..

i ku måske guide mig på en måde `?
    har ik vildt meget forstand på det nemlig:D hvor siger i den blå skal hen da ?

• #4   23. mar 2010 den blå skal fra bagsiden af anlægget og om til forstærkeren hvor der står remote

• #5   23. mar 2010 er det så enkelt ?:D

• #6   23. mar 2010 ja.... rimelig simpelt.. og hvis det ikke løser problemet så skal du nok ha fat i en af experterne herinde..

men sørg nu for at det er den rigtige blå ledning.. jeg har nogle enkelte gange set anlæg med 2 blå ledninger bagpå

• #7   23. mar 2010 Det lyder meget som om at ham som har monteret din forstærker har lavet en fuske-løsning med at tage remote fra den ledning som er tændingsplus.
    Du skal ha fundet den ledning som går om til din forstærker som nok sidder sammen med enten den røde eller gule, og flytte over på den blå remote som sidder på din HU. Så vil forstærker tænde og slukke sammen med HU, og være uafhængig af om du har tænding på bilen eller ej.

Men jeg kan ikke helt læse ud af din beskrivelse om du har har byttet om den den røde og gule, eller om du har lagt dem sammen.

• #8   23. mar 2010 ja okay vil lige prøve det imorgen..
    jamen fik a vide a for a gemme ens ændringer i HU'en sku man sætte rød sammen med gul og gul sammen med rød.. og det gjorde jeg så og nu er forstærkeren bare tændt hele tiden efter jeg har byttet dem om..

• #9   23. mar 2010 Det er ikke den rigtige måde at gøre det på. Det som sker når du bare sætter dem sammen, er at du sender den strøm som kun skal give hukommelses-strøm sammen med den som giver tændings-impulsen til HU.
    Lyder meget som om din forstærker har været sat på tændings-strømmen før, men efter du har sat de to sammen, så sender den så også konstant strøm ind på tændings impulsen.
    Så du skulle egentlig bare nøjes med at bytte om på de to.
    Så vil din HU stadig tænde når du drejer nøglen, og slukke igen når du tar den ud.

• #10   23. mar 2010 Er jeg helt galt på den hvis jeg siger du lige nu selv skal tænde og slukke for HU? smiley

• #11   24. mar 2010 nej nej den slukker godt nok HU'en når man tager nøglen ud og tænder med det samme man starter bilen..

Kommentér på:
Problem med forstærker..

Annonce