ang. anlæg:) {{forumTopicSubject}}
Hej BG Jeg har for en lille måneds tid siden bygget anlæg i min bil har selv sat det til jeg havde forstand på og fik en af mine venner til det, og det spillede fint indtil strømmen til forstærker den gik, fandt så selv ud af at det var dårlig stel det fik jeg fikset men så begyndte den at sige "dok dok" i højttaler og sub udover sangens bas har prøvet at skifte phonokabel men det virkede heller ikk jeg har snakket lidt med nogle "fagfolk" om det og han sagde at det ku være mit strømkabel, har prøvet at tage alle ledninger fra og sætte dem tl igen uden nogen form for forbedringer, har prøvet at skifte HU, men også uden held, håber i kan hjælpe:)
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 155 Biler: 4 Emner: 64 Svar: 772
Prøv evt at finde et andet sted at sætte dem.
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 3 Svar: 31
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 2 Svar: 474
Dok dok dok ?
En god ting er altid og lave ekstra stel fra batteri til karosse, og endda også ekstra stel til radio. Også rigtig rigtig god stel omme i bagage rummet.
Du kan evt. kigger her:
http://www.altombilstereo.dk/modules/FAQ/index.php?op=viewcategory&cid=1
okt 2007
feb 2010
Man siger jo at Phono kabler skal være i den ene side og + i den anden. Men det er for at undgå generator støj. Det har ikke noget og gøre med brand fare eller ligende. Kablerne er jo isoleret og med sikringer på Plus ledningen jo
okt 2007
feb 2010
Er ikke en kæmpe Haj til det, men går meget op i det og lære alt det jeg kan.
Men min alm. viden siger mig det ikke ville kunne lade sig gøre, fordi 1 - Plus ledning har ingen ting og gøre med resten af bilens lednings net.
2 - Det har phono kablerne ihvertfald over hovedet heller
Men det er da jeg mener, hvis du så prøver og ligge dem tilbage der hvor de lå da der ikke var generator støj, og hvis det så går væk, har du jo fundet ud af at problemet må ligge i Phonokablerne på eller anden måde.
Og hvis det stadigvæk er generator støj så prøv og trække phono kablerne uden om bilen og se om det går væk.
okt 2007
okt 2007
ang. anlæg:)