{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lyder det her ?
  • #1   17. apr 2010 lidt svært at sige da vi alle har forskellige hørelse køb det sæt det i og hvis ikke det er ok for DIG så køb noget andet sådan gør vi andre det : umiddelbart er det ok så klø på

  • #2   17. apr 2010 lidt ligesom at svinge en kat rundt i halen, det er jo jbl.
    nu har du fået 2 forskellige svar, og mener det jeg skriver ganske seriøst. ville hellere undvære musik end at have jbl i min bil.

    tag for h........ da ud og lyt til lidt forskelligt, og husk på thansen er ikke de eneste i danmark der sælger bilstereo.


  • #3   17. apr 2010 Jeg ville heller aldrig smide JBL i min bil.. jeg kan bestemt ikke lide lyden af det

  • #4   17. apr 2010 må os indrømme at gto serien er altså heller ikke mig...

  • #5   18. apr 2010 Martin D

    Hvis vi kigger bort fra dit valg af mærke der jo i bund og grund vil være op til dig selv... så vil det du har fundet kommer til at lyde ad helvede til...

    Ikke fordi det er JBL... Men... 6x9" enheder? Hvad er det nu de gør jo de ødelægger lyden... Find hellere ud af hvad din bil har originalt i bag... og så monter det... Vil i 90% af alle tilfælde give et bedre resultat...

    Foran skal du ikke have coax højtalere... Ikke når du har plads til 6.5" enheder...

    Coax er enheder med diskanten monteret på mellemtonen..

    Find hellere et komponentsæt... Altså med mellemtone, diskant og delefilter for sig... Giver næsten altid et bedre resultat...


  • #6   18. apr 2010 6x9 er ikke altid ensbetydende med dårlig lyd! men ville ik vælge GTO serien, har prøvet det selv og blev godtnok skuffet (heldigvis døde enhederne efter en uges tid så jeg kunn få noget nyt i) smiley
    ville også klart vælge compo sæt hvor der er mulighed for det, men bag i en bil er det tit svært at få nok lyd ud af composæt (selv om hoveddelen af lyden selvfølgelig skal komme forfra)
    det hele kommer også an på hvad forstærkere man bruger (ville andrig selv vælge noget der ik her mulighed for aktiv deling på alle kanaler....)


  • #7   18. apr 2010 6x9 er dog bestemt heller aldrig highend lyd... Nogle kan li det, andre kan ikke... Det er bestemt ikke det mest optimale...

  • #8   18. apr 2010
    Klaus H J

    nej det findes bestemt vellydende 6x9" enheder... desværre skal de jo oftest placeres i bag... = de smadrer alt hvad der hedder stereo og lydbillede...


  • #9   18. apr 2010 Har i evt nogle forslag til en opsætning der ville lyde optimal uden at skulle koste for meget ?

  • #10   18. apr 2010 hva er for meget om man må høre...? Hvis du mangler bilstereo, så tjek evt pr-autostereo.dk... De har evt en pakke af rimelig kvalitet, som jeg personligt nu os hellere ville vælge end Gto serien... Tror ikke du får meget mere udstyr for de penge...

Kommentér på:
Hvordan lyder det her ?

Annonce