{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Valg af ny sub . {{forumTopicSubject}}

Hey BG. skal til og have ny sub i civic'en 98 3 dørs. har en Audio System Forstærker .F2_500 TWISTER Line F2
2-Kanals Forstærker 2x230 Watt RMS i 4 Ohm, 1x800 Watt RMS i 4 Ohm, 1x1180 Watt RMS i 2 Ohm. Indbygget High- Low pass filter 12 dB/Oktav

Spiller generelt mest Psychedelic full on trance! smiley og house/electro musik, havde kigget lidt på en : GTX12dB Helt NY Model dB Warrior III
1600 Watt RMS 2x2 Ohm svingspole, kraftigt Chrome chassis , 3” svingspole, 65 Oz. magnet, stort fat boy ophæng. Meget villig og her får du svar på tiltale, selv med små forstærkere. Kabinetstørrelse fra 25 L.

Har en cervin wega 12 tommer fra thansen i nu :s og ja syntes ikke den laver voldsomt meget bass. og baghøjtalerene spiller højere end sub når jeg næsten skruer lidt op. så kan man høre sub'en ikke kan klare mere. og det jeg træt af. men ville høre om i har nogle foreslag til min 2 kanals forstærker jeg skal have sat til. sætter den til så den udgiver 800 rms watt til den nye sub. nogle sub foreslag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af ny sub .
Kommentér på:
Valg af ny sub .

Annonce