{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hjælp ang god lyd og godt tryk {{forumTopicSubject}}

Hey, skal ud og have en ny sub. så ville lige høre hvad i kan anbefale. kunne godt tænke mig en der gav godt tryk hvor også den laver god lyd. har en audio system 2 kanals forstærker til og køre sub'en :). har været i autohifi klubben og kigge lidt på db warrior 3 12 tommer.
Høre storetset kun psychedelic full on (trance) musik og techno.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang god lyd og godt tryk
  • #2   19. apr 2010 Der er ikke noget der hedder autohifi klubben...

    Ville vælge en X-10 Audiosystem.


  • #3   19. apr 2010 du får så absolut kun mislyde ud af en boxter bas. men med din musiksmag så kan det da vist være det samme hehe

    tag ud og lyt istedet for at lade os andre komme med bud, folk kommer med 20 forskellige meninger og du kan ikke bruge vores meninger til noget da det er dig der skal lytte til det.


  • #4   19. apr 2010 Jeg køre med 2 10" MDS og hvis jeg har en ½L vand liggene i front ruden så bliver den ikke liggene der ret længe før den hopper ned..

    så det var jo et bud.. og der er tale om sådan 2 her http://carsound.dk/produkt.asp?id=8202&pk=27&produkt=MDS_Fanatic_FR10W_-_Subwoofer

    og jeg høre selv hardstyle og techno


  • #5   19. apr 2010 sorry dansk autohifi smiley skrev lidt for hurtigt. jamen vil sige i pris klassen max 3000 kr :).

  • #6   19. apr 2010 Boxter kan præcis det de skal, nemlig spille bas.. Så kan man jo mene det man vil..

    Men vil man have ren lyd, så er det nok ikke Bocteren man skal vælge, da det jo netop er en bas, der er beregnet til at banke igennem, men ikke til at spille rent...

    Audiosystem x-10´eren kan sagtens flytte luft og den spiller samtidig lækkerrt, så ville stadig være mit valg...


  • #7   19. apr 2010 BDOG : thansen's cerwin vega sub i nu 12 tomern. den får ca kun 350-400 watt nu og den kan klare 500 rms watt. men mine pioneer baghøjtalere kan spille højere end hvad bassen kan lave af bass. bassen bliver simpelthen bare dårligere når jeg skruer meget højt op og det jeg træt af. plus jeg godt kunne tænke mig og have en sub. hvor man kan skrue rigtig højt op for bassen hvis det det man vil. sub'en i bilen spiller for fuld tryk fra forstærkeren .

  • #8   19. apr 2010 har*

  • #9   19. apr 2010 3000 kan du ikk få det vildeste ud af det ikk forstærker osv selv mine 2 monoblok forstærker har jeg givet 14 koli for og bare bassen 3 kilo

  • #10   19. apr 2010 patrick h hvis din vega bas ikke kan følge med skyldes det nok en for lille forstærker, eller for små kabler (ikke nok strøm) så start med at investere i en fornuftig monoblok,

  • #11   19. apr 2010 lasse t har du købt det af låsby svendsen, kiggede lige markedet igennem for det boss der og det virker nu ikke synderligt dyrt.

  • #12   19. apr 2010 Døear og fre,,est. så har det ikke noget at gøre med, hvad basserner har af warr. men hvad din forstærker ikke har...

    Dernæst kan du ikke sammenligne cerwin vega og Audiosyste...



  • #13   20. apr 2010 lasse T

    Fuck hvor du lyver... Hvis du har gievet 14K for 2 stk BOSS monoblokke er du enten verdens mest naive tosse der er blevet snydt noget så grundigt elelr også er du så fuld af løgn at man alligevel ikke skal lytte til dig...

    Boss er et billig mærke i samme niveau som MDS... Dvs. det er det rene lort..


  • #14   20. apr 2010 Patrick H

    Glem alt om boxter bassen... Den er ikke pengene værd hvis den skal kunne spille musik... fantastisk enhed til SPL for få penge... men ikke til musik...

    Kig lidt på den subwoofer som Bdog anbefaler... tror den ville være rigtigt fed... Og så kig lidt på en større forstærker... evt. en monoblok hvis det er lydtrykket du ikke synes der er nok af... Og du kan sagtens få et rimeligt sæt for en 3000 - 3500 kr...


Kommentér på:
Hjælp ang god lyd og godt tryk

Annonce