1.549 visninger
|
Oprettet:
Anlæg fra ICE-Shop {{forumTopicSubject}}
Hey jeg har kig på den pakke løsning fra Ice-shop der hedder EXTREME den : http://www.ice-shop.dk/product_info.php?products_id=734
og vil høre om jeg godt kan skifte bassen ud men en Power acoustik 10" P3-10W som er på 2000 watt og 800 WRMS : http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=171_172&products_id=649 .. og køre den sammen med de forstærkere der er i sættet?? Eller skal jeg købe en store forstærker ?
Tak for hjælpen på forhånd
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Hvis du tror at Power acoustik Er thansen kvalitet er du direkte retarderet og bør søge hjælp...
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.850
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 22 Svar: 32
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
jun 2009
At en subwoofer kræver flere watt betyder også bare den krævere flere watt for at spille lige så højt som den enhed der kræver mindre... Så at du skifter til en kraftigere enhed giver bare din forstærker endnu mere at lave for at spille lige så højt... (Dette er ikke generelt... Og det kommer helt an på hvordan du laver kasse osv...)
Jesper H
han bør kun vælge EU shops hvis han rent faktisk kender til de produkter han vil have... ellers ikke... mange laver den fejl at købe i udlandet bare for at finde ud af at det de har købt ikke passer sammen... Og så bør du ikke lige udtale dig om lydkvalitet hvis du selv kører med JBL's GTO serie... der nok om noget lyder af thansen kvalitet... Og så er det ikke smart at sige noget er thansen kvalitet når man selv kører med produkter der sælges i thansen...
jun 2009
Nemlig og så kommer du med denne retarderede udtalelese: "hvad jeg så mener om sætte er noget helt andet men Thansen here we come."
Så hvem af os er den dumme her?
Nu er cerwin Vega heller ikke noget man bør prale med... og det er JBL GT5 og GTO bestemt heller ikke... De sælger desuden kun enkelt pioneer modeller... Og deres dæk er fine ja... Nogle af dem... Langt fra dem alle...
PS: I forhold til det der JBL lort du kører med... så er Power Acoustik sgu bedre og kraftigere...
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 22 Svar: 32
men det sæt der vil det spille godt og vil det give noget "knald" i bilen kan bassen mærkes? ( kører i en 206 )
jun 2009
Enig med Leo P.... Hvis det absolut skal være fre Ice-shop.dk Så find et Mac audio komponentsæt istedet for PA's egne...
Leo P...
Du kender MOFO 12 enhedens Rygte ikke? Det passer 100%... Og deres mindre serier er skam ganske fine...
jun 2009
Jo og jeg har skam Stadig den ene... Den anden købte Ice-shop.dk sjovt nok af mig, til en demobil... de fik på et tidspunkt 2500 watt pr enhed... selv om de er rated til 1200... Og det var 2500 watt RMS... Og de spillede bare videre... og højere...
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
nogle af mine venner, troede ikke det var så vildt.
det kan godt være jeg smider en video ind fra mit anlæg
mar 2005
jun 2009
Nu ville jeg så kun gå efter en af subpakkerne derinde... For de titanium højtalere der er på forsiden er ikke fantastiske... Og ikke bedre end PA's...
mar 2005
jun 2009
mar 2005
maj 2003
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 123
Har selv kørt med alt JBL Snart kunne kom med. og ja det spiller godt men du kommer også af med mønten for det. Rockford-Alpine-Pioneer har jeg også prøvet. og igen det spiller godt. men nu køre jeg så demo bil for ice-shop. og vel nok have lov at sige, ik fordi jeg køre for dem eller noget. men Fuck der er skub i Power Acoustik og MAC Audio. og når man så ser prisen. ja så ved jeg godt hvad jeg ville købe. MAC Audio og Power Acoustik, er ik det du ser over alt i Dk. men prøv og se i usa og ander steder, der bruger de noget mere Power Acoustik end JBL. bare for at tag en mærke. JBL er godt virkelig godt. det kan vi ikke kom uden om. men sku vi lave 2 biler med toppen Fra JBL og toppen fra Power Acoustik . ja så tror jeg JBL skal snakke godt med hr dommer for at vinde...
kørte selv med.
MAC Audio CRX 69.2
Power Acoustik P3-12W
Power Acoustik BAMF1250/2
Power Acoustik BAMF2000/1D
Audiovox VME-8013
Og så KONDENSATOR og alt det der nu høre til
men er ved at bygge nyt op igen over fra ice-shop. med ders nye MOFO Sub. glæder mig til at høre den
Og lige en ting til Audiovox. ja det lyder tosset. men har aldrig haft en radio der er så nem og fed. plus du kan stille alt ind på den. virkelig alt.
hel og lykke med jers anlæg her fra
jun 2009
Kan godt lide dette vrøvl::: "men sku vi lave 2 biler med toppen Fra JBL og toppen fra Power Acoustik . ja så tror jeg JBL skal snakke godt med hr dommer for at vinde..."
Øhhh Bullshit... Power acoustik har intet der effektmæssigt er bedre end JBL's... De har bestemt ikke noget der rent lydkvalitets mæssigt kan slå JBL... Der er forskel på lydkvalitet og lydtryk... At man kan spille højt er langt fra det samme som at det lyder godt...
Du taler fint for din sag... men indtil Ice-shop.dk eller andre kommer med en bil med Power acoustik og mac audio i til en af de danske lyd konkurrencer... så er udtalelser som "men sku vi lave 2 biler med toppen Fra JBL og toppen fra Power Acoustik . ja så tror jeg JBL skal snakke godt med hr dommer for at vinde..." Direkte en gang mundlort...
BTW: JEG er dommer i db-drag... Og du kan snakke alt det du vil... det vinder du ikke af... Her tæller kun resultater...
maj 2003
jun 2009
Har du nogensinde hørt en bil med et setup af JBL's Største serie? Hvis ikke så bør du ikke udtale dig så dumt... PA laver intet er kan måle sig med det store grej fra JBL... og jeg kan ikke engang lide JBL... og har selv haft PA...
Og dumt at kalde en person der både er ældre og større end diog selv for Lille ven...
Og hvis du skal komme med den slags udtalelser som du lige er kommet med så kom da og vis hvad du kan ved db-drag/bassrace... Men det gør du jo ikke... for du ved jo godt der ikke er hold i det du skriver...
maj 2003
Men når man ik er en nød. så kan jeg ik høre den store forskel. før du kommer op og snakke om 100.000kr og op af... ja flot som om jeg skal stille op til db med et anlæg til 10-12kg tænk dig da om mand.....
Godt være du er 1-2år ælder men støre arrr
jun 2009
Jo Lille ven jeg er nok større end dig...
Og helt ærligt... jeg har bygget vinder anlæg for 5000 kr... lad være med at tro prisen har noget at sige... Vi har endda nybegynder klasser hvor man kan være med selv om man har under 1000 watt eller under 2000 watt... Så tænk dig lige selv om...
Hvorfor er folk så dumme at de tror det er prisen på grejet der bestemmer hvor højt det spiller??? Vi havde en sidste år der VANDT sin klasse med Xzound grej... Det er ikke grejet det altid kommer an på... opbygning og expertise har meget at sige... (Men ok hvis man er en kylliing)
maj 2003
jun 2009
Ja de kaldes Street Stock A og street Stock B... De er begrænset til henholdsvis 1000 watt og 2000 watt... (Altså kun til subs) Der kan man slippe for at deltage mod folk der har været med i flere år... (Inkl mig selv f.eks.) Dvs man kommer på lige fod med andre der ikke har væeret med før..., (Og klasserne tæller med ved DM.. ) Vi har fattet det ikke er fedt at deltage for første gang og så bliver man indplaceret i samme klasse som f.eks. mig selv eller Team DK... Og BANG så har man lige tabt med 15 db... Det er knap så irriterende hvis det er en anden nybegynder der bare er heldig at de spiller højere...
Denne klasse kan man dog kun være med i i 1 år... Efter 1 år vil vi mene man har fået råd og erfaring nok til at kunne lave noget der kan være med i de større klasser...
Synes klart du skulle tage og prøve og være med... Især hvis du skal have komplet PA og macaudio... Har selv kørt med 2 stk MOFO 12 til db-drag... Så ved de har potentiale... om ikke andet så for at prøve... der er mange der ikke deltager fordi de er bange for at blive til grin eller fordi de ikke finder det fedt at skulle deltage mod de mere erfarne... Men sådan er det ikke og sådan behøver det ikke være...
maj 2003
Men kom til at sælge alt mit igår til en som bare ville have det. hi hi. folk har for mange penge tror jeg :)og jeg Kunne godt lige bruge de penge.
Får også min nye radio nu her fra ice shop. og så sætter jeg det gamle i igen.
JBL 595
20 Farad Kondensator.
RockWood 1600 AMP forstærker.
så kan det sku kom i. men du ved jo næsten alt om anlæg. hvad Bas skal jeg købe syntes du? det er kun DB jeg går efter ( Det handler om Tryk) hæhæ
For den her gang prøver vi bare en gang bland selv anlæg
Kan da købe en mono block også hvis det sku være?
Mine tænker går lidt i...
Rockford fosgate T1 12"
Boxter Shark 10-12"
JBL GTI 10-12"
Power Acoustik MOFO 10-12"
hvad Ville du tag Cody
nov 2008
hva med en Power Acoustik P3-12W sub. den trykker rigtigt godt
maj 2003
nov 2008
jun 2009
Rockwood forstærker? Er det ikke dem der sørgeligt nok kopierer Sonys produkter? Hvilket langt fra er en god ting i forvejen... Få den da skiftet ud...
JBL T595 enhederne er fede...
Ok rockford fosgate har ikke lavet en god SPL enhed i mange år... (Prøv at gæt hvorfor deres eget db-drag team bruger Cactus Sound subwoofere og ikke RF's egne)
Boxter... Tja kan du lave et ordentligt kabinet og give den forstærkerkraft nok... så skal de nok spille højt...
Den nye Mofo 12... Har ikke hørt den... men den nye opbygning af enheden er ikke lovende... Den virker for billigt lavet... Specielt i forhold til deres gamle MOFO enhed...
JBL GTI... Nok den enhed hvor du betaler mest for lydtrykket... for vil ikk mene den spiller så meget højere end de andre...
Skulle jeg vælge ville jeg nok kigge efter:
Xzound Madness 12... (Nej det er ikke en joke... den er faktisk opbygget ret godt) SPL dynamics, Massive, B2, Hertz (Deres nye monster enheder) Digital Designs, Resonant Engineering...Bare nogle enkelte forslag..
maj 2003
Tror Aldrig den har været brugt ...
http://www.jblcar.dk/visvare.php?nr=23
Så nu må vi se hvad der sker
jun 2009
Ingen kommentarer...
maj 2003
Anlæg fra ICE-Shop