{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

ang støj og manglende Sub effekt.. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.. har haft lidt problemer med anlægget.. og for at sige det mildt så fatter jeg intet af det.. så det sagt.. smiley

men nu ska i høre.. med det samme at radio'en tænder så kan man høre "blæse-lyd" også selvom musikken ikk er begyndt at spille.. nogen ideer om hva det kan være?

og og og, min sub gir ikk rigtig alt effekt føler jeg.. har skruet helt op på forstærkeren og på radio'en.. men subben banker bar ikk ordentlig igennem.. har rodet lidt med ledningerne for at se om det ku være dårligt stel, og har skiftet phono kabler men var det heller ikk.. og ledninger ligger heller ikk for tæt.. nogen andre ideer?

OPSÆTNING:
Eonon EO821 Head Unit
Ampire Monoblok forstærker kan ikk huske størrelse men nok til sub i hvertfald..
10" rockfort fosgate sub i 21,2 L. Lukket Kasse fra thansen.. smiley

Håber i kan hjælpe for er virkelig på bar bund..

på forhånd tak.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang støj og manglende Sub effekt..
  • #2   22. maj 2010 slap da af Mikkel P.

    hvis du lige læser teksten endnu en gang så finder du nok ud af at jeg ikk på noget tidspunkt skriver at jeg regner med det bedste af det bedste.. spørg egentlig bar om man ka gøre noget for at se om det blir bedre..

    og aner du tydeligvis intet om jo.. så hvorfor overhovedet blande dig?

    Bilgalleri Om Og Om Igen..


  • #6   23. maj 2010 nu har jeg ikk tænkt mig at bore et hul i kassen mer forstår pointen i det han skriver..

    men regner ikk med at mit anlæg er guld værd OVERHOVEDET ikk.. men ved bar at det er meget normalt at man rent faktisk kan høre sub'en OG DET KAN JEG IKK.. derfor Mener jeg at der er noget galt..

    og den er sat til og den for det strøm den ska både fra plus og minus.. og den spiller..


  • #7   23. maj 2010 øhm.. har fået af vide at den ca ska have 20 l.. og kasen er 21,2 l..

    og stel forbindelsen er i orden.. har os prøvet at flytte den andre steder hen men gjorde ingen forskel..

    har os lige prøvet at løsne subben så den fik mere luft.. hjalp heller ikk

    øhm.. ja den bevæger sig lidt..

    senere idag prøver at jeg at skifte til en anden subwoofer.. bar for at se om det er der fejlen er.. har nemlig en xzound 12" som jeg ved spiller noget bedre.. så må jeg prøve at se om den os spiller af bæ..

    også vil jeg prøve at trække en stel ledning fra bilens batteri og om til stel på forstærker, altså bar ved siden af bilen for at se om det virkelig er stel..

    altså phono er sat til sub udgang på radio, og på radioen kan man ikk indstille sub udgangen (ret nitte) men alle indstillings muligheder på radioen er sat på 0.. men har prøvet at sætte bas på +5 og blir det ikk meget bedre af så spiller baghøjtalerne bar mere bas..



    fuck hvor er det indviklet.. puuuha..


  • #8   23. maj 2010
    har du en idé om hva den "blæse" lyd kan være?

    den er der os selvom forstærker er taget fra.. så er det radioen?


  • #9   23. maj 2010 nej har jeg ikk.. men prøver jeg helt klart lige..
    ja har skrabet malingen af.. har os prøvet at rykke den..

    nej kan forstærkeren ikke.. men forstærkeren er stærk nok.. men har os en anden forstærker jeg vil prøve at sætte til..


  • #10   23. maj 2010 Mikkel: Tal pænt til folk. Ingen grund til at overfuse folk der bare søger råd!
    Det med at svine folk til herinde, er der en anden der er ansat til!!



Kommentér på:
ang støj og manglende Sub effekt..

Annonce