{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

steffen n
steffen n
Tilmeldt:
14. feb 2010
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51

problemer med anlæg {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg fik idag installeret mit anlæg i bilen igen. Det er en 6 kanals xsound forstærker med 12" pioneer sub og 2 x pioneer 6x9 højtalere, da vi indstillede lyden spillede det helt fint med massere god bas. da jeg skulle til at derfra slog det fra, min kammerat mener det er batteriet der måske ikke kan trække det. Der er lys i remote kontakten og headunit + fronthøjtalere som er sat til der virker helt fint. Nogen ideer til hvad der kunne være galt? Jeg har tjekket sikringen fra batteriet til forstærkeren, den er ikke sprunget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med anlæg
  • #1   29. maj 2010 Hvis den ikke begynder umiddelbart efter, burde det ikke være batteriet..

  • #2   29. maj 2010 er den helt død - uanset hvad ? også hvis du slukker og tænder anlægget ?

  • steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #3   29. maj 2010 Helt død, jeg har lavet en swich med remotekabler, der er lys i kontakten. Normalt hvis det er slukket og man tænder for det, så stopper alt lyden lige i 2 sek først det tager fat igen. nu sker der intet når man trykker på den

  • #4   29. maj 2010 Er ikke med på det du siger med din "switch". At en knap lyser, er ikke ensbetydende med at forstærkeren får "remote".
    Er der lys i forstærkeren, altså tænder den op? Har du målt efter på de tre terminaler at alt er som det skal være?


  • steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #5   30. maj 2010 Forstærkerens power knap blinker grønt, det er ligesomom den lyser op fader ud og så forfra lidt efter. Der står intet i manualen om hvad det betyder hvis den blinker, hvis den lyste rødt ville forstærkeren være i protection mode.
    Det er virkeligt mystisk :S måske er det bilbatteriet der ikke er godt nok?


  • steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #6   30. maj 2010 kan det være den er indstillet til at trække for meget power? hvis jeg nu justerer lidt ned på forstærkeren ville det være en mulighed? på trods af den har spillet lidt tid

  • #7   30. maj 2010 Gå lige din stel-forbindelse igennem. Hvis den lyser op, og fader ud som du skriver, er det med stor sandsynlighed din stel der er elendig.
    Prøv lige at tage dit liniekabel helt fra, og se hvordan power LEDen lyser (eller ikke gør)
    Du kan ikke "indstille den til at trække for meget power"...Problemet ligger andetsteds.


  • steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #8   30. maj 2010 Essal efter jeg tog stel af og monterede igen spillede det som fra start, mange tak for hjælpen. Bilgalleri er et fantastisk forum smiley

Kommentér på:
problemer med anlæg

Annonce