{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

BMW - fra lille til stor bordmonitor {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vi prøvede idag, at tilslutte en BMW 16:9 bordmonitor til BMW 5'er series (e39), der i forvejen havde 4:3 bordmonitor (gl, lille model).

Lyd og så videre, går fint igennem. Skærmen tænder, men:
* Skærmen er kun fuldt ud, så det svarer til 4:3 signal i midten (går ud fra at det er pga. den gamle model, naviregner).
* Skær billederne, står ikke stille, så det er svært at se noget brugtbart.

Er der nogen der har prøvet at gå fra lille til stor bordmonitor på en BMW e39 og ved om man bare kan bytte skærmene ud, uden at skifte andet..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW - fra lille til stor bordmonitor
  • #1   1. jun 2010 det er bare at bytte rundt. ingen hokus pokus. har selv gjort det i min.

det med den kun er fyldt i midten er noget med du skal slå den over på 16,9 i en menu et sted som jeg ik lige kan huske.

det med den flimrer tyder desværre på defekt skærm--nok derfor sælger har solgt den måske.

• #2   1. jun 2010 Det er en skærm jeg har til salg..
    Havde bare aldrig selv testet den før nu...

Det kan godt være at den er deffekt - jeg vil bare lige være helt sikker inden jeg afskriver den..

Jeg synes bare det virker underligt, det er ligesom om at den "ruller" med billedet. Som om at signalet fra navi-modullet der sidder i bilen, ikke giver signal skærmen kan bruge..

Jeg ved ikke om der er forskel på de forskellige MK's...

• #3   1. jun 2010 På nogle forums, kan jeg se at nogle har problemer ved at bytte skærmen om - så flimrer den..
    Andre har ingen problem....

Nogen derved hvad det kan skyldes..?

• #4   1. jun 2010 Jeg har nu læst på en masse fora, det lader til at hvis der sidder en gammel MK1 navimodul i bilen, så kan man opleve problemet med at 16:9 skærmen flimrer/ruller..

Kommentér på:
BMW - fra lille til stor bordmonitor

Annonce