{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

pioneer- stelbane røget? {{forumTopicSubject}}

da jeg var ude og køre i går. sagde det pludselig puf og det kom meget generator støj.. har så testet igennem og er kommet frem til at det nok må være det der er problemet da jeg mener at ha læst herinde at pioneer har haft problemer med dette. ?
endvidere: remote i iso stikket er det koblet over tænding eller er det huen der giver plus signalet i kablet når den er tændt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pioneer- stelbane røget?
  • #1   8. jun 2010 Der er os gået en bane i min pioneer. Men en lille ledning fra det yderste på et af stikkene på phonoudgangene og over på stel. Så er det ordnet smiley

• #2   8. jun 2010 det er meget sandsyhligt det er noget stel i radio'en der smuttede var osse udefor det i min den gamle der sad sådan en bette sikring af en art den loddede vi bare over så virkede den igen

• #3   8. jun 2010 typisk pioneer sygdom desværre kan afhjælpes ved at føre en stel fra den yderste ring af RCA stikket som dog kun burde bruges som midlertidig løsning da det er noget fusk og som regl skyldes en brændt stel bane for dårlig stelforbindelse til forstærkeren

• #4   8. jun 2010 opel forever : nej ikke for dårlig stel til forstærkeren smiley det har spillet i et års tid nu og har fuld svejst stelforbindelse midt i mellem de tre tørstof batterier i bagagerummet smiley og ejer derved ikke en stelforbindelse der er mere end tyve cm lang og de er alle overdimensioneret smiley tror nærmere det er spændingen på batterierne der har været for lav . problemet her er bare at jeg ikke spillede højt da det skete. og fuskerløsningerne dem holder jeg mig fra da jeg ikke har lyst til risikere noget med grej for omkring 65 kilo smiley

Kommentér på:
pioneer- stelbane røget?

Annonce