{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Hjælp ang Forstærker, Bas og baskasse! {{forumTopicSubject}}

Hey..
Håber der lige er nogen der kan hjælpe mig på et par spørgsmål.
Har i sinde og købe én 12" Boxter Shark på 2000 rms watt, men er det ikke lige gyldigt om jeg køber en bas kasse i Hifispeed.dk til 1000 kr eller om jeg køber en kasse i Thansen.dk til 400 kr?

http://www.hifispeed.dk/shop/default.asp

http://www.thansen.dk/product.asp?c=616502109&n=1200268082&pn=1220721528

Er der nogen forskel?

Og skal det vare lukket kabinet eller portet?

Og forresten hvor mange R.M.S watt skal så´n en Boxter Shark ha´ før den skal spille optimal?

Har denne forstærker, er den nok til og trække bassen, eller skal jeg købe en ordenlig monoforstærker?

Earthquake Xtreme Bass 5-kanals

Mosfet Forstærker "Grand Sedan" 1800 Watt max, 3x400 Watt RMS Brokoblet i 4 Ohm, 4x130 + 1x400 Watt RMS stereo i 4 Ohm, 4x240 + 1x500 Watt RMS sterei i 2 Ohm., 2-5 kanals forstærker til For, Bag samt Subwoofer med 3 seperate indbygged variabelle High-pass, Full-range eller Low-passfilter og VU meter.

Håber nogen experter lige hurtigt kan hjælpe?!

Mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang Forstærker, Bas og baskasse!
  • #1   30. okt 2005 Come on da, der må da være nogen der ikke er gået i seng endnu....:) ???

  • #2   31. okt 2005 Det eneste du skal tænke på når du køber et kabinet er om størelsen passer til de oplysninger du har på din sub.
    Selvfølgelig er det bedre at købe et kabinet i MDF frem for et i f.eks. spånplade det MDFén er mere lyddød.
    Om det skal være åbent eller lukket er lidt smag eller behag; -et lukket er f.eks. lidt dybere i tonerne end et åbent og fylder som regel også mindre.
    Din forstærker kan fint trække subben

    Manny
    Team Phanatic


Kommentér på:
Hjælp ang Forstærker, Bas og baskasse!

Annonce