{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Hvilket anlæg til prisen? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle forslag til et anlæg. Mit budget er max 10.000, og det skal sidde i min Celica. Det behøver ikke være spritnyt, og være det nyeste på markedet. Det skal heller ikke bruges til konkurrencer, men bare til "hverdagsbrug".
Jeg har kigget på lidt af hvert, men har ingen ide om det er noget værd, så hvis der er nogle der har nogle ideer, ville jeg blive MEGET glad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket anlæg til prisen?
  • #1   4. jul 2010 smut forbi en carsound.dk butik.. de har altid et godt tilbud... ellers er der jo hifi guruen bdog herinde fra.. han ved satme også hvad det drejer sig om...

• #2   4. jul 2010 MIt råd vil være nogenlunde det samme, som Nylanders.. Bortset fra jeg ikke ville anbefale dig at tage til en Carsound, men til de muligheder der er, omkring dig.. Carsound er IKKE den eneste mulighed. Der findes så mange andre kompetente bilstereo butikker rundt omkring i landet, der til enhver tid, ved mere end de fleste Carsound sælgere.. Men det kan man selvfølgelig have sin egen mening omkring..

• #3   4. jul 2010 der ligger en dansk auto hi-fi i køge, er det en bedre butik?

• #4   4. jul 2010 Bdog, nu fik jeg lige set du er ejer af en butik. Kan du ikke lave en "pakkeløsning", fra din egen butik som du kan stå inde for?

• #5   4. jul 2010 Kunne jeg sagtens, men en løsning kommer an på, hvad DU har af kriterier og ønsker til din bil og ikka hvad jeg syntes er det bedste.. Vil meget gerne hjælpe dig, men så syntes jeg du skal komme fordi og se de muligheder der er, så du kan se og høre produkterne selv...

• #6   4. jul 2010 jeg har et stort blaupunkt anlæg till og ligge hvis det er noget , det spiller ihvertfald godt. der er fra serien velocity , der er 2 combo sæt , 2 12 tommer sub. 2 2 canals og en 4 canal forstærker 2 kondensator. pris for det hele 8000 kr.

• #7   4. jul 2010 Lasse.. tag du ind forbi bdog og hør hvad han har på hylderne....

• #8   4. jul 2010 morten, jeg er fra Ringsted på midtsjælland, og kan se du er fra Ålborg. Synes det er en anelse for langt at køre, men ellers tak smiley

• #9   4. jul 2010 nylander, det tror jeg også jeg gør, men det kræver lige en fridag fra jobbet med de åbningstider.

• #10   4. jul 2010 Har da åben 6 dage om ugen :0)

• #11   4. jul 2010 Jeg tror ikke det er dine åbningstider der fejler noget, men mere mit arbejdsliv :o)

• #12   4. jul 2010 Jeg ville nok prøve og tage ind i flere butikker og sig du har 10 kg og gøre godt med, også få en liste hvad du kan få. og være åben evt. for demomodeller. også se hvor du kan få bedste tilbud.

• #13   4. jul 2010 Er helt enig med Søren, at det kan betale sig at indhente tilbud flere steder...

Der er kun én ting, der taler imod det at få en liste med ting og det er den sælger, i den næste butik.. Jeg giver f.eks ikke skriftlige tilbud, da kunden så som regel vil gå ind i den næste butik, med et skriftligt tilbud, på produkter som ikke bliver solgt i pågældende butik. Her vil sælger selvfølgelig sælge sine egne varer, som værende bedre end det man allerede har og give et bedre tilbud. Når man så har gjort det 2-3 gange, står man med et tilbud på måske halvdelen, men også med dårligere produkter. Også derfor jeg aldrig giver et tilbud ud fra et andet givet tilbud, til kunderne, da varene aldirg er de samme.

Men lytter man selv til flere produkter og finder dem man selfv syntes om, så gælder det selvfølgelig om at indhente ordentlige tilbud på det..

Kommentér på:
Hvilket anlæg til prisen?

Annonce