{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxter?
  • #1   7. jul 2010 Hvis du har justeret forstærkeren som du beskriver, så kunne jeg forestille mig at filtrene bliver svingningskredse... Dit subsoniske filter skal du sætte til ca der hvor din port er tunet, Gerne 5 Hz under cirka.. lowpass skal nok sættes på ca 70-100 stykker.. Et subsonisk filter skærer bassen væk under den frekvens du har valgt. Grunden til at jeg siger du skal indstille den til ca tuningsfrekvensen på basporten, skyldes at under den frekvens vil bassen ikke kunne tåle ret mange watt. og alt i alt vil du kunne spille højere så smiley
    Mvh

• #2   7. jul 2010 Undskyld jeg har skrevet forkert smiley
    Mit subsonic er på ca. 25hz og mit lowpass ligger på omkring de 70 - 80 stks?

• #3   7. jul 2010 Ok det giver også mere mening.
    Hvordan er dine strømforhold. Har du en ordentlig stelforbindelse? Det er EKSTREMT vigtigt at forstærkeren får nok strøm, ellers så kan den opføre sig underligt.
    Har du forbedret stel mellem batteri og karosseri? Ellers vil jeg også anbefale at gøre det.
    Mvh

• #4   7. jul 2010 Jeg har en kondensator på 1f på og har forstærket stel kabel fra batteri til karos med 35mm2 har vidst nok et 25mm2 fra kondensator til karos og der går et 20mm2 fra batteri til kondensator og 25mm2 fra kondensator til forstærker og 20mm2 fra forstærker til stel

Kommentér på:
Boxter?

Annonce