{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Sabrina S
Sabrina S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Hvilke højtalere? {{forumTopicSubject}}

Søger lidt hjælp til at vælge hvilke højtalere jeg skal smide i min Golf3 ?

6 styks i alt. 2 i fordøre, 2 i bagdøre, og 2 i hattehylden.

Kan simpelthen ikke finde rundt i alle de forskellige muligheder -piger og teknik smiley
Selvfølgeligt gerne så billigt som mulilgt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke højtalere?
  • #2   9. jul 2010 drop de 2 i bagdørene,og invester i et kvalitets komponentsæt til fordørene og så evt et sæt 6,5 " til hattehylden... Pioneer går du ikke helt skævt med.. tjek Bergs.dk..

• #3   9. jul 2010 Vil du ha seriøs fed lyd.. Så skal du droppe den idee du har med så mange højtaler.. Det kommer til at give et forvirret lydbillede...

Det som jeg ville gøre hvis jeg var dig er fgl..

Sæt et kompo sæt i fordørene også et kombo sæt i bagdørene. og INTET i den hatte hylde.. Det var i 90erne man havde højtaler i hattehylden. Det ser ikke pænt ud, plus det er ikke et optimalt sted for højtaler da en hattehylde er ikke særlig stabil/stiv så højtalerne vil komme til at vibererer.

Ellers skal du gøre som mig selv.. Købe det her sæt højtaler
    http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4602&pk=1&produkt=Rainbow_CS465.25_Germanium_-_H%F8jttaler

Kombo sættet skal monteres i fordørene, kick basserne i bagdørene. og INTET andet. Så får du en seriøs SUPER fed lyd i din bil.. De er en smule dyre men tro mig når jeg siger de er alle pengene værd. Du vil også ofte støde på disse højtaler til konkurrence brug. Ergo de spiller røv fedt.

Ellers ta en kig på de forskellige bilstereo hjemmesider. Jeg er personlig en tilhænger af Rainbow da jeg syntes de spiller kanont.. se evt www.carsound.dk

• #4   9. jul 2010 Komponent sæt foran, 6x9" i hattehylden, sub og forstærker - køb rainbow:)

• #5   9. jul 2010 Som mange andre også siger, så kan du finde noget der lyder meget bedre til prisen end Rainbow...

alt efter hvor mange penge du har at gøre med viljeg foreslå noget Hertz, Alpine eller DLS...

Men mit bedste råd til dig er at du skal ud og høre det spille, tag ud til en forhandler og hør, fordi smag er indiskutabelt.

• Sabrina S
    Sabrina S Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #6   10. jul 2010 Der sidder bare allerede 2 højtalerer i hattehylden som tidligere ejer har smidt i. Men de må jo bare fjernes så.

• #7   16. jul 2010 hvad er der nu galt i at få for mange højtalere i det er da bare med at indstille det ordenligt

Kommentér på:
Hvilke højtalere?

Annonce