824 visninger
|
Oprettet:
Hvilke højtalere? {{forumTopicSubject}}
Søger lidt hjælp til at vælge hvilke højtalere jeg skal smide i min Golf3 ?
6 styks i alt. 2 i fordøre, 2 i bagdøre, og 2 i hattehylden.
Kan simpelthen ikke finde rundt i alle de forskellige muligheder -piger og teknik
Selvfølgeligt gerne så billigt som mulilgt.
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 247
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 713
Det som jeg ville gøre hvis jeg var dig er fgl..
Sæt et kompo sæt i fordørene også et kombo sæt i bagdørene. og INTET i den hatte hylde.. Det var i 90erne man havde højtaler i hattehylden. Det ser ikke pænt ud, plus det er ikke et optimalt sted for højtaler da en hattehylde er ikke særlig stabil/stiv så højtalerne vil komme til at vibererer.
Ellers skal du gøre som mig selv.. Købe det her sæt højtaler
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4602&pk=1&produkt=Rainbow_CS465.25_Germanium_-_H%F8jttaler
Kombo sættet skal monteres i fordørene, kick basserne i bagdørene. og INTET andet. Så får du en seriøs SUPER fed lyd i din bil.. De er en smule dyre men tro mig når jeg siger de er alle pengene værd. Du vil også ofte støde på disse højtaler til konkurrence brug. Ergo de spiller røv fedt.
Ellers ta en kig på de forskellige bilstereo hjemmesider. Jeg er personlig en tilhænger af Rainbow da jeg syntes de spiller kanont.. se evt www.carsound.dk
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 158 Svar: 368
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.598
alt efter hvor mange penge du har at gøre med viljeg foreslå noget Hertz, Alpine eller DLS...
Men mit bedste råd til dig er at du skal ud og høre det spille, tag ud til en forhandler og hør, fordi smag er indiskutabelt.
jun 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
sep 2004
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 151
Hvilke højtalere?