{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker til boxter shark?
  • #1   23. jul 2010 En earthquake PH2000WD.1 kan drive sådan en.. Eller lillebroderen TNT21000W.D1.. Dog vil de ikke spille den fuldt ud. .

• #2   24. jul 2010 Jesper.. Jeg er SÅ træt af at høre på dit ævl og bævl.. En dag når di bliver voksen, så kan det være du forstår, hvornår din mening tæller og ikke tæller.. Måsle lærer du endda også at vende pladen, så den ikke kører i samme rille konstant.

Om nogen, må jeg da være den rigtige til at vejlede manden, eftersom det er et produkt jeg selv sælger. Det burde selv du kunne forstå, hvis du droppede din helgen attitude.. Hvorvidt han køber pågældende produkt hos mig eller Dansk Auto Hi-Fi som jo også sælger varen, det må så stå ham helt frit for. Du skal lige huske på, at den eneste der altid ender med at gøre de her indlæg til reklame for mig, er jo rent faktisk dig. Du gør opmærksom på at jeg er forhandler, hvilket jeg ikke selv nævner i mit første indlæg, hvilket giver manen mulighed for at tage rådet. eller lade være. I det mindste er jeg ærlig i min vejlening, modsat mange andre.

Tror snar jeg skal samle mine privatbeskeder fra dig og de indlæg du har lavet og samle dem til en lille pixiebog, kaldet "Jespers personligheds spaltning"..

• #3   24. jul 2010 Find ét sted, der står jeg ikke må nævne et profukt, grundet jeg forhandler det, så kan du snakke om regler bagefter.. Jeg er ærlig talt mfuldstændig ligeglad, med din holdning til tingen, ligesom en helt del andre mennekser herinde efterhånden er, som jeg kan læse mig frem til..

Det øjeblik jeg nævner at jeg er forhandler, så kommer problemet,. For så er det nemmere at stole på at det er rigtigt hvad man siger. Havde der nu kommet flere bud på en hjælp til manden, så havde han haft mulighed for at vælge imellem, hvem han ville stole på. At tilfældet så er, at der ikke kom flere bud, gør bare min hjælp endnu bedre. Alternativet var, at han ingen hjælp fik. Og skal jeg være ærlig, så er jeg af den overbevisning, at jeg er en MEGET bedre hjælp til egne produkter, end du nogensinde ville blive. Så hcvis du nu bare har travlt med dit eget, så ville det hele være meget bedre..

• #4   24. jul 2010 Jesper har du noget hetz mod Brian der gladeligt kommer med tips og deler ud af sin brede erfaring med produlter til spørgende rookes (som mig selv f.eks) ??

Manden skriver jo ingen steder at han sælger det.. og selvom han sælger produktet nævner han det ikke.. Det eneste Bdog gør er at anbefale et produkt han har god erfaring med samt kendskab

• #5   24. jul 2010 Jesper twoface.. Tror du skal slappe af med dine beskyldninger lige nu.. Jeg eksisterer som firma den dag i dag, netop på grund af min vejledning til folk, der ikke skal gøres op i kroner og ører.. Syntes du er en tand for flabet, i dine aldeles uvidende kommentarer, der efterhånden kan begynde at opfattes som en personlig provokation.. TILLYKKE med din deltagelse i EMMA og alt det andet pjat, men glem nu ikke hvor du kommer fra. Har beskeder fra dig af, der går langt tilbage, hvor du ikke ligefrem var særlig klog inden for bilstereo genren og kom til mig, med spørgsmål. Ligeledes beskeder fra sidste år, hvor du sidder og skriver, hvor godt et firma du syntes jeg har og gerne vil være en del af det.Så lad nu være med at forhellige dig selv og snakke om at det drejer sig om penge, fordi jeg hjælper en gut.

• #6   24. jul 2010 "Fra: Jesper J
    Sendt: 18-08-2009 20:15:02
    Emne: Hej Brian..

Hej Brian..

Ja vi har til tider været ret uenige på foraet, men derfor behøver man jo ikke at være uvenner eller?

Landet ligger sådan at jeg syntes du har en rigtig fin forretning, jeg godt kunne tænke mig at hjælpe med at give en hånd med, hvis du er interesseret? Skriv hvis du lyder nogenlunde. "

Ring a bell??

• #7   24. jul 2010 OG det med Boston, er mange år tilbage nu..

• #8   24. jul 2010 Ps. selvom du sletter din profil og opretter en ny, så gemmes dine privatbeskeder stadig...

• #9   24. jul 2010 Skriver ingen steder at du søgte et job.. Jeg skriver at du ville være en del af det. Kunne sagtens ligge hele beskeden op, men det er ikke mit formål. På det tidspunkt vidste du udemærket godt, at STEG udgik og ligeldes skrev du i beskeden, at det ikke var et sponsorat du søgte, men at du gerne ville repræsentere min virksomhed.. Har det hele på skrift..

Og det var ikke første gang du skrev til mig, på lignende måde, for bagefter at prøve at miskreditere mig i forum...

Det eneste jeg prøver at sige til dig, er at du skal passe på ikke at virke FOR skizofren, når man læser dine privatbekseder og bagefter sådanne ting som det her i forum.

Forstår udemærket din holdning omkriing firmaer der smider links og reklame i forum, men at sidde og sige jeg kun hjælper for at tjene penge, det er sku lige en tand for meget for mig. Det her indlæg, er måske 1 ud af 100, hvor de 99 andre indlæg, er direkte hjælp til montering og fejlsøgning. DERFOR syntes jeg du skulle begynde at tænke lidt, over hvad du siger og ikke siger.

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #10   24. jul 2010 Skal vi sætte et punktum i denne sag og understrege, at BDOG ikke foretager sig noget forkert her? Hvis han derimod havde spammet med links til hans webshop o.l., var blodåret i vores pander begyndt at vise sig.

Du burde finde noget mere konstruktivt at bruge din tid på, Jesper, i stedet for at sidde og brokke sig over, at en person - om han har eget firma eller ej - vælger at rådgive en som netop søger rådgivning. I stedet for at kaste dig over BDOG, kunne du have fremlagt nogle alternativer, så trådstarter havde lidt at kigge på.

• #11   24. jul 2010 Har ingen grund til at ligge det op, for jeg ved hvad du skrev og du kan jo så sige nok så meget. Du har skrevet flere beskeder til mig Jesper også dengang med Boston, hvor du lovpriser mine vejledninger og service til folk, lige indtil du ender i et forum, hvor du så endelig kan se dig selv skrive, så alle kan se dig. Så tror du straks du er bedre, med dine holdninger, der er til grin. Hvad du opfatter det som, skal jeg ikke kunne svare på, det må stå for egen regning.

Det var ikke noget tab for mig, at du ikke fik produkter gennem mig. Syntes ærlig talt, at min forretning er bedre tjent uden folk som dig, på slæb. (Læs: sponsoreret, så du ikke tror jeg vil gøre dig til fiktiv medejer igen).

Hvordan du ville have skrevet tingene, for at gøre klart for folk, at du var sponsoreret eller hvad du nu vil kalde det, kan jeg ikke bruge til noget. Den eneste reklame lavet i det her indlæg, er stadig at du begyndte at blande forhandler emnet ind i det. Det var simpel vejledning og et forslag til forstærker jeg kom med. At du så fortolker det som noget helt andet, kan jeg sku ikke gøre noget ved. Der er intet farvet i det, udover at jeg har erfaring med den bas, på den forstærker.

Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på ligegyldigheder, som det vidst kan kaldes at sidde her og bruge tid på dig.

Kommentér på:
Forstærker til boxter shark?

Annonce