811 visninger
|
Oprettet:
Forstærker til boxter shark? {{forumTopicSubject}}
Hej Bg
Hvilken forstærker/monoblok ville i anbefale til sådan en ?
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
jun 2006
Om nogen, må jeg da være den rigtige til at vejlede manden, eftersom det er et produkt jeg selv sælger. Det burde selv du kunne forstå, hvis du droppede din helgen attitude.. Hvorvidt han køber pågældende produkt hos mig eller Dansk Auto Hi-Fi som jo også sælger varen, det må så stå ham helt frit for. Du skal lige huske på, at den eneste der altid ender med at gøre de her indlæg til reklame for mig, er jo rent faktisk dig. Du gør opmærksom på at jeg er forhandler, hvilket jeg ikke selv nævner i mit første indlæg, hvilket giver manen mulighed for at tage rådet. eller lade være. I det mindste er jeg ærlig i min vejlening, modsat mange andre.
Tror snar jeg skal samle mine privatbeskeder fra dig og de indlæg du har lavet og samle dem til en lille pixiebog, kaldet "Jespers personligheds spaltning"..
jun 2006
Det øjeblik jeg nævner at jeg er forhandler, så kommer problemet,. For så er det nemmere at stole på at det er rigtigt hvad man siger. Havde der nu kommet flere bud på en hjælp til manden, så havde han haft mulighed for at vælge imellem, hvem han ville stole på. At tilfældet så er, at der ikke kom flere bud, gør bare min hjælp endnu bedre. Alternativet var, at han ingen hjælp fik. Og skal jeg være ærlig, så er jeg af den overbevisning, at jeg er en MEGET bedre hjælp til egne produkter, end du nogensinde ville blive. Så hcvis du nu bare har travlt med dit eget, så ville det hele være meget bedre..
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.884
Manden skriver jo ingen steder at han sælger det.. og selvom han sælger produktet nævner han det ikke.. Det eneste Bdog gør er at anbefale et produkt han har god erfaring med samt kendskab
jun 2006
jun 2006
Sendt: 18-08-2009 20:15:02
Emne: Hej Brian..
Hej Brian..
Ja vi har til tider været ret uenige på foraet, men derfor behøver man jo ikke at være uvenner eller?
Landet ligger sådan at jeg syntes du har en rigtig fin forretning, jeg godt kunne tænke mig at hjælpe med at give en hånd med, hvis du er interesseret? Skriv hvis du lyder nogenlunde. "
Ring a bell??
jun 2006
jun 2006
jun 2006
Og det var ikke første gang du skrev til mig, på lignende måde, for bagefter at prøve at miskreditere mig i forum...
Det eneste jeg prøver at sige til dig, er at du skal passe på ikke at virke FOR skizofren, når man læser dine privatbekseder og bagefter sådanne ting som det her i forum.
Forstår udemærket din holdning omkriing firmaer der smider links og reklame i forum, men at sidde og sige jeg kun hjælper for at tjene penge, det er sku lige en tand for meget for mig. Det her indlæg, er måske 1 ud af 100, hvor de 99 andre indlæg, er direkte hjælp til montering og fejlsøgning. DERFOR syntes jeg du skulle begynde at tænke lidt, over hvad du siger og ikke siger.
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
Du burde finde noget mere konstruktivt at bruge din tid på, Jesper, i stedet for at sidde og brokke sig over, at en person - om han har eget firma eller ej - vælger at rådgive en som netop søger rådgivning. I stedet for at kaste dig over BDOG, kunne du have fremlagt nogle alternativer, så trådstarter havde lidt at kigge på.
jun 2006
Det var ikke noget tab for mig, at du ikke fik produkter gennem mig. Syntes ærlig talt, at min forretning er bedre tjent uden folk som dig, på slæb. (Læs: sponsoreret, så du ikke tror jeg vil gøre dig til fiktiv medejer igen).
Hvordan du ville have skrevet tingene, for at gøre klart for folk, at du var sponsoreret eller hvad du nu vil kalde det, kan jeg ikke bruge til noget. Den eneste reklame lavet i det her indlæg, er stadig at du begyndte at blande forhandler emnet ind i det. Det var simpel vejledning og et forslag til forstærker jeg kom med. At du så fortolker det som noget helt andet, kan jeg sku ikke gøre noget ved. Der er intet farvet i det, udover at jeg har erfaring med den bas, på den forstærker.
Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på ligegyldigheder, som det vidst kan kaldes at sidde her og bruge tid på dig.
Forstærker til boxter shark?