{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

Højtaler i golf 3 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat højtaler i for-dørene da der kun var højtalere i instrument bordet. Der sidder et stik i dørene hvilket jo er fint, men jeg kan se at ledningerne ikke er ført op til ISO stikket..??? Der sidder kun 4 ledninger i ISO stikket hvilket svarer til de 2 højtalere i inst. bordet. Hvad gør jeg for at få dem i døren til at spille, og evt. også dem i bagdørene. Der sidder der blænd dæksler til både højtaler og diskanter. Det er vel samme problem her?

Alle forslag er bedre end ingen smiley
Pft.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler i golf 3
  • #1   27. jul 2010 jeg er ikk så god til at forklare smiley

• #2   27. jul 2010 men jeg ville rive dem alle sammen ud og trække nye ledninger ..

• #3   27. jul 2010 Er din HU lavet til flere højtalere??

Hvis må du klippe ledningerne over lige før stikket så ledningerne kan samles med den nye højtalere. Her er så tale om de højtaler ledninger som kommer ud af HU og som bare er i stikket, men der bare ikke er ledninger i stikker fra bilen..

det lyder lige så godt, men det andet er nemmere når man bare kan sætte det iso stik på når man skifter HU.

Men altså det ville være min løsning er hvis der kommer ledninger ud af HU til flere højtalere ind der spiller nu ville jeg klippe de ledninger over oppe ved stikket eller midt på og så samle det med højtalere ledningerne fra de nye højtalere smiley

• #4   27. jul 2010 okay. Tak for svarene. Det lyder til at det bliver i morgen jeg kaster mig over det igen. Og så tror jeg det bliver at trække helt nye ledninger der bliver løsningen.

Jeg takker smiley

• #5   27. jul 2010 hvis det er ligesom min passat 3a, så er ledningerne i instrument bord højtalerne linket videre til dørene

• #6   27. jul 2010 Det kunne jeg selvfølgelig hurtig teste og så tage den derfra. Tak for det.

• #7   28. jul 2010 Hvis ledninger i instrumentbordet er kørt videre, så skal du ha dem splittet op, hvis du vil bruge højtalere både i instrumentbord og i dørene.
    En højtaler er på 4 ohm, og når den bare går videre fra bordet og ud i døren har du altså 2stk 4 ohms højtalere på samme udgang i HU.
    Det giver en belastning på 2 ohm af HU, og det kan den ikke klare.
    Træk en særskilt ledning ud i døren. Så ved du at det er iorden.

Kommentér på:
Højtaler i golf 3

Annonce