{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Hælp til Ice instalation {{forumTopicSubject}}

Hellow
har sat anlæg i en golf i dag.
Det er med en Blaupunkt san reno mp28 HU men kun en phono udgang.
Tidligere ejer har klippet remote kablet så har lidt problemer med at finde ud af hvilken der endelig er remoten...
Forstærkeren har 3 phono indgange og har sat sådan nogle dele banditter på så jeg kan bruge de 2 af indgangene. Men hvilken???

Sidst når jeg tænder anlæget går forstærkeren i protection. Men når jeg luser remoten og plus tænder forstærkeren men der kommer ikke lyd. Hvad kan dette skyldes.

Skal indrømme at dette ICE ikke er min stærke side...

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hælp til Ice instalation
  • #1   1. aug 2010 "Det er med en Blaupunkt san reno mp28 HU men kun en phono udgang.
    Tidligere ejer har klippet remote kablet så har lidt problemer med at finde ud af hvilken der endelig er remoten..."
    - Den ledning du skal bruge er blå, eller blå/hvis stribet.. Findes begge farver ledninger, er det den sidstnævnte.

"Forstærkeren har 3 phono indgange og har sat sådan nogle dele banditter på så jeg kan bruge de 2 af indgangene. Men hvilken???"
    - DIt spørgsmål giver abspilut ingen mening. Du forklarer du har en 6 kanals forstærker, men kun kabler til 4. Så enten skal du have ekstra kabler, ellers må du jo selv finde ud af, hvad det er for kanaler du vil bruge.

- Sidst når jeg tænder anlæget går forstærkeren i protection. Men når jeg luser remoten og plus tænder forstærkeren men der kommer ikke lyd. Hvad kan dette skyldes.
    - Forkert montering af remote og forkert montering i det hele taget.

• #2   1. aug 2010 ok tak for hjælpen...

PÅ den 6 kanalet forstærker... er hedder de phono indgange 2 x input og en output. skal jeg bruge en output og en input eller hvordan hænger det sammen.

Får lige helt styr på det remote halløj så må vi se

• #3   1. aug 2010 INput og Output er 2 vidt forskellige ting, der giver sig selv.. Input er dine indgange, til phonokabler. Dem som kommer fra radioen. Output er for at linke kablet videre, til en anden forstærker.

Så har du kun 2 input og 1 output, er det kun en 4 kanals forstærker du har.

• #4   1. aug 2010 tak for hjælpen smiley

• #5   1. aug 2010 Du roder også rundt i nogle input og output på radioen.
    Der er ik nogen radioer som bliver leveret med kombinationen 3xinput og 1xoutput.
    Det er lige omvendt.
    Du har 3x output. Front, bag og sub som går ud fra et lille mini-iso stik.
    Og så har du 1x input som du kan bruge til at slutte mp3 afspiller eller lign til i.
    Remote går også ud sammen med phono-stikkene fra det mini iso stik.

• #6   1. aug 2010 Lars M jeg mener nu at min har 2 input enheder men er ikke helt sikker, det er de der Pioneer stik til bluetooth og i-pod adaptor, den kan nemlig have begge tilsluttet

og til bdog

så har min begge farve kabler, men med mærker på hvor den helt blå hedder amp. og den blå/hvide hedder ant. manualen siger så at det er til amplifier(s) og el-antenna

Kommentér på:
Hælp til Ice instalation

Annonce