{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Styling og opsætning af anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og har nogle små problemer...

1.
Først og fremmest tilkoblede jeg hele anlæget, dog var der generator mislyde, høje pivelyde i tagt med jeg træder på speederen.. Jeg kiggede efter alt og prøvede fixe det.. Jeg tog antenne stikket ud, hvilket skal bruges for min radio åbenbart kan tænde... Tror jeg kom til rygge lidt for meget i stikket fordi når jeg tager det i nu, kan jeg ikke tænde radioen...

2.
Jeg gad godt have nogle internet sider, eller bare navne på ting man kan bruge til at sætte sit anlæg pænt op... Ting sådan man kan hænge sine ledninger pænt osv i bagagerummet, så ledningerne kører langs siderne og ser godt ud... Og eventuelt andet i kan finde på?

tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling og opsætning af anlæg
  • #1   22. aug 2010 Hvis din radio kun virker, med antennestikket i, så har du ingen stel til din radio, hvilket du så skal til at få lavet.. Skulle problemet ikke være væk, er vi så ude i en større fejlsøgning, jeg ville råde dig til ikke selv at gøre, så længe du intet ved omkring det generelle med strøm og stel.

Ting man bruger til at "sætte sit anlæg pænt op", er ikke noget man spm sådan bare finder i en butik. Det gælder om at være kreativ og finde på noget selv.

• #2   22. aug 2010 Tusinde tak for svaret, hvad for en ledning er til stel i radioen???

• #3   22. aug 2010 Jeg har blå, gul, rød, orange, sort at gøre med, og alle er koblet til. Men den forrige ejer af bilen havde koblet orange med blå, det aner jeg så ikke hvorfor.

• #4   23. aug 2010 ??

• #5   23. aug 2010 Du har 3 ledninger der skal virke, før din radio virker.

Den røde - Tændingsplus

Den gule - 12v+

Den sorte - Stel

Den orange er en telemute eller en illumination, som du intet har at bruge til

Den blå er din remote til forstærkeren, hvis du har sådan en i..

Du er nødt ti at måle på de 3 nævnte ledninger, hvorvidt de er som de skal være...

• #6   23. aug 2010 okay tak, nu har jeg da noget gå ud se på.. smiley

• #7   23. aug 2010 der ser ikke ud til den sorte er forbundet :s .... Hvor kan jeg koble den til? på noget stel? kan jeg ikke føre den på stel kablet til forstærkeren? eller hva skal jeg finde på?

• #8   23. aug 2010 Ja, så fik jeg jo ret..

Den smider du på en stel, et eller andet sted i bilen.. Bare en selvskærende skrue i karossen og en ringsko..

• #9   23. aug 2010 har en sort ledning nu med en ringsko på, kan bare ikke finde et sted tage den på? og aner ikke hvad der er karosseri.. Fordi der er da godt nok nogle metal ting derinde ved radioen, men har prøvet holde ledningen på det, men der sker ihvertfald intet

• #10   23. aug 2010 Mit bedste råd til dig lige nu, er at finde en der ved hvad det drejer sig om, til at hjælpe dig.. At montere en stel edning, må kategoriseres, som den nemmeste ledning overhovedet, så er du allerede lost nu, så gruer jeg for senere :0)

Karossen er bilen i sig selv.. Men skal selvføllgelig være en blottet metaldel, uden maling.. Ellers lav en ny stel fra batteriet...

• #11   23. aug 2010 Altså jeg er ikke helt mongol til sådan noget, det er bare jeg nok skriver de forkerte ord, jeg ved jo godt hvad det er og sådan, nogengange kan jeg bare være lidt i tvivl. Så mit egentlige spørgsmål er om jeg ikke bare kan forbinde den sorte ledning med en ledning hen til ordentlig stel, eksempelvis - på batteriet?

• #12   23. aug 2010 Ciitat start:
    "Karossen er bilen i sig selv.. Men skal selvføllgelig være en blottet metaldel, uden maling.. Ellers lav en ny stel fra batteriet..."
    Citat slut

Kommentér på:
Styling og opsætning af anlæg

Annonce