{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eonon E0821
  • #2   12. sep 2010 Jeg har lavet ny stel kontakt, og der er forbilndese. men den bliver ved med det, dog blinker den lige frem med menuen til SD kort. som jeg har i og så går den ellers i blå skærm har en fornemmelse af at det godt kunne være en instilling et eller andet.

• #3   12. sep 2010 Hvis du kigger i instruktionsbogen/folderen er der et diagram, har selv radioen og jeg monterede den ledning der skal monteres på håndbremsen til stel, nu kan jeg se dvd. (: Mener det var en blå ledning, men er ikke sikker (:

• #4   12. sep 2010 Ja, jeg havde en stel fra den anden radio jeg havde men, der er ikke noget ændret, men der er forbindelse osv. den blinker bare med listen over sange og bliver blå igen?

• #5   12. sep 2010 Og jeg har lavet det efter diagrammet, det er derfor det undre mig det ikke virker, og jeg er helt sikker på jeg har stelforbindel for har målt og der kan ikke værer mere forbindelse, det er direkte på stel.

• #6   28. dec 2012 altså der to ledninger der skal gå til stel den alm stel og en der normalt skulle sætte til håndbremsen men den skal bare sættes til konstant stel

Kommentér på:
Eonon E0821

Annonce