1.402 visninger
|
Oprettet:
Fusion?? {{forumTopicSubject}}
Dansk forhandlere søges på Fusion HIFI
skal nemlig bruge
2 stk. 10" Bass
2 stk monoblok som passer til
1 sæt. 6X9"
1 Sæt 5,25"
1 sæt 6,5"
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 169
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 169
og hifonics er kanon lys også fra deres højtalere, min kammarat har bygget hele sit hifi op i hifonics (pånær HU). det spiller sygt godt.
men gider ikke diskutere mere med dig for du får mig ikke til at ændre mening.
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 751
Pioneer komponent + evt 6x9"
Blaupunkt Forstærkere
Audiobahn sub
Det duer
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 2 Svar: 474
Der kan du finde alt Fusion tror jeg
Vil lige tilføje at jeg selv kun har hørt dårligt om Fusion - Men har ikke selv lyttet på det.
Held og lykke
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 29 Svar: 152
Fordi du har en mening om ting, er det sq da ikke ens betydning med at alle andre har det? Ikke alle har samme behov som dig, og bare fordi du er en komplet bilstereo tosse, behøver du da ikke sidde og spille så smart bag skærmen konstant?
Hvis nu knægten gerne vil have Fusion, fordi han synes de leverer god lyd og fordi han godt kan lide designet, så synes jeg satme han skal have lov til det.
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 55
Så er det bare at vælge kategori...
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 751
Fransk side = fransk lovgivning.. Og den ligner altså ikke den danske, når det kommer til f.eks RMA sager..
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 263
mar 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 21
Jeg kan desværre ikke hjælpe botoft, men håber du får et svar.
\\søren
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Mr.Botoft !
Er ikke enig i Mikkels måde at gøre dig opmærksom på det... Men du har faktisk en meget lille reference base hvis du kun sammenligner Fusion, Med RF, Og Kicker... For ser du i forhold til pris så er fusion noget værre gøjl... Du kan jo overveje hvorfor de aldrig har vundet en test... eller hvorfor du aldrig ser Fusion i hverken EMMA eller Db-drag...
På den anden side kan jeg godt forstå dig... du har fundet et mærke der har den sound DU kan lide... Jamen så fortsæt da endelig med det... men bliv ikke sur fordi en som mikkel fortæller dig at du kan få bedre...
Man skal lave sit anlæg ud fra hvad man selv kan lide.,.. Og gør man det går man aldrig galt i byen...
feb 2009
Følger: 3 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 212
Det skal lige siges jeg kender intet til bilstereo, da det overhovedet ikke interresserer mig, så jeg kan ikke komme med et godt alternativ, bortset fra jeg selv for over 10m år siden kørte med noget Alpine sub og nogle JBL komponentsæt (men det er nok forældet nu;)
MVH Frank
maj 2007
Jeg kan så vidt kun se at han ønsker at finde en forhandler af varen, og ikke høre andres meninger om produktet?
Botoft: Jeg mener at Au2style har solgt det i sin tid, men er ikke sikker på at de har mere.
Fusion forhandles ikke i Danmark mere, så du skal nok udenlands for at finde noget nyt i hvert fald. ellers skal du som også er nævnt, handle ved Pixmania.
Jeg har ikke kun hørt gode ting om Pixmania, men jeg har ikke selv handlet ved dem, så jeg vil ikke komme og udtale mig om firmaet.
feb 2009
Følger: 3 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 212
"og så vælger man kraftedme ikke en højtaler på grund af lyset... ???!!!! hvor lam er man så... ?? "
MVH Frank
maj 2007
"Dansk forhandlere søges på Fusion HIFI
skal nemlig bruge
2 stk. 10" Bass
2 stk monoblok som passer til
1 sæt. 6X9"
1 Sæt 5,25"
1 sæt 6,5"
På forhånd tak"
Jeg vil da mene at han virker ret sikker på at han vil have det..
maj 2007
Du kan da være ligeglad om han så har hørt 18.000 forskellige mærker eller kun de 4, så vil jeg da mene at han er rimelig godt klar over hvad dækker hans behov.
Det er sjovt at det altid skal ende i disse diskussioner når du sidder og svarer i forummerne
Lær nu at leve med at ikke alle går op i DB drag og spl lige som dig..
maj 2007
Men så skriv da stille og roligt at du har et andet forslag.
Du mejer jo ned på folk og produkter.. Lad nu folk selv.
maj 2007
Mr. Botoft, du må nok hellere oprette et ny forum, og så håbe på at Mikkel ikke kommer med samme kommentarer til den også, for det her har du nok ikke fået meget ud af
maj 2007
Botoft - Fusion er ikke verdens bedste kvalitet, men jeg og mange andre synes at de har et fedt design.
Der er selvfølgelig altid skeptikere som synes det modsatte, men lad ikke dem bestemme hvad du skal have
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 44 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 2.055
Folk må gerne have deres meninger, men sig det da pænt..
P.s at fusion ikke har vundet noget er løgn
maj 2007
jun 2009
Og hvad har Fusion så lige vundet? EMMA? NEJ... db-drag? NEJ...
mar 2007
jun 2009
Ahhh i australien... Yes yes... Well Lad os bare sige der nok er en grund til at de ikke er ret store i europa... (Vi har smag)
mar 2007
Jeg vil godt gi dig ret i at den nye serie ikke er særlig pæn, jeg kan langt bedre li den gamle (plus der er mere knald i dem)
Fusion er desværre ikke ret stort herhjemme pga. at leverandøren ikke kunne følge med til den store efterspørgsel der var på dem, det er ihvert fald det jeg fik fortalt fra den danske importør!
De valgte derfor at slet ikke forhandle fusion indtil producenten kunne overholde leverings fristerne!
feb 2010
mar 2007
feb 2010
Skal jeg ikke kunne udtale mig om, har aldrig hørt det.
Dog er jeg temmelig sikker på at Fusion bare er en kina hylde vare. (Ret mig hvis jeg tager fejl) Så som Xzound, MDS og andre billige serier.
Og der er ihvertfald ingen af dens slags mærker der har vundet noget som helst med Sound Quality og gøre. Der imod har de da vundet lidt forskelligt inde for DP Drag - Det skal vi ikke tage fra dem!
mar 2007
Det har bare aldrig vundet frem her i eu på bagrund af hvad jeg også fortalte før med leverings problemer (de kan simpelthen ikke producere nok i forhold til efterspørgeslen)
feb 2010
Hvor kan man læse om det henne?
Men som jeg skrev tidligere oppe, vil jeg anbefale dig og søge på ebay.co.uk eller ebay.de
Du kan også finde meget inde på ebay.dk så bare husk og køb fra lande i Europa. Så der faktisk mange penge og spare
mar 2007
mar 2007
http://www.fusioncaraudio.com/SingleMarketingComms.aspx?id=11
jun 2009
feb 2010
jun 2009
Det er også noget bullshit... det er simpelt fordi ingen gad købe lortet... eller rettere der var ikke dumme folk nok til at købe det... de kunne jo få samme lydkvalitet med MDS eller Xzound...
mar 2007
i kan fanme selv prøve at undersøge noget mere om det..
Det der er jo bare et uddrag af de officielle "salg" awards der findes..
Men ok, i må sku selv tro hvad i vil..
Jeg har min viden fra RIGTIGE kilder og ikke efter min EGEN mening og opfundne facts!
jun 2009
Ja det kunne være skønt... Med min hobby kan jeg dog godt lide at bruge produkter der faktisk har en chance... så selv en høreskade ville ikke være nok...
mar 2007
Kunne sige det samme til dig!
mar 2007
Og når nu manden kan li det, så burde du slet ikke svine det til også bare kun have hjulpet ham til at finde frem til produktet..
Noget andet er, du burde altså selv undersøge hvad fusion er og kan inden du udtalet dig, der findes flere sider der bakker min såkaldte påstand op, sidder jeg ikke gider finde frem, da jeg sidder og skriver fra min telefon!
mar 2007
Havde han spurgt ind til det, så er det fint, men det gjorde han ikke, så hold din mening for dig selv!
jun 2009
Betale i dyre domme? Nu styrer du dig satme... få lige styr på facts inden du bræger op... Rainbow er ikke dyrt... GZ er ikke dyrt... Hertz er ikke dyrt... Eton er ikke dyrt... Power acoustik er ikke dyrt... Mac Audio er ikke dyrt... Ja alle mærker laver billigere serier... Jeg render sgu da ikke og anbefaler Audison Thesis forstærkere til 40000 kr til folk der ikke har brug for det... (Selv om de spiller sgu ellers rigtigt lækkert...) Jeg har lavet mange anlæg på budget... under 10000 kr... og tro mig jeg har endnu ikke mødt nogen der var utilfreds med resultatet... og jeg har aldrig tyet til lavkvalitets lort...
mar 2007
Vi blir aldrig enige og jeg er sådan set ligeglad med din erfaringer, den tæller intet i forhold til guttens spørgsmål og andres erfaringet!
jun 2009
Michael O
Ja når man ikke kan argumentere længere så må man jo bare skrive man er ligeglad... Du er sørgelig... Håber du en dag ser sandheden... ps: Det er erfaring der tæller... og det er erfaringen der har lært os forskellen mellem godt og skidt... Prøv at komme ud og lyt til lidt mere, lille ven...
mar 2007
Jeg bygger selv en del, folk bestemmer selv hvad de vil have, jeg sviner ikke deres valg til!
De 3 forskellige fusion anlæg jeg har hjulpet til ved at lave har alle 3 overgået mine forventninger..
Forskellen på dig og mig er tydeligvis en grim arrogance fra din sidde, bedrevidende og snæversynet karl!
Som sagt, lad vær med at udtal dig før du har den nødvendige viden..
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
mar 2007
mar 2007
Så nu kan i få nogle links..
http://www.soundwavescs.net/fusionfew12.html
http://www.audiogearreviews.com/reviews/amplifiers/review-fusion_fe-402.asp
http://www.talkaudio.co.uk/index.php?option=com_content&task=view&id=466&Itemid=97
http://www.fusioncaraudio.com/australia/reactor+12'+subwoofer+wins+max+power+award-23-news.aspx
http://www.motodash.com/article/10792/FUSION-Silences-Crowds-at-Car-Audio-Retailer-ICE-Awards/
http://www.fusionelectronics.com.au/australia/fusion's+ca-ip500+win's+another+award-49-news.aspx
http://www.caraudio.com/forum/amplifier-reviews/196122-fusion-powerplant-fp-1402-fp-1000d-amp-review.html
Er der mere, så brug google..
jun 2009
Hvis man skal lade være med at udtale sig før man har den nødvendige viden... Hvorfor udtaler du dig så? For du har desværre ingen viden...
1 af dine links er til en brugers egen mening om fusion... Og han synes det er godt... jamen no wonder... Han har det jo i sin egen bil...
Ellers er det priser for at være innovative... (Betyder ikke det lyder godt) Så kan jeg se de har vundet en pris for "Mest solgte produkt"... Siger hat om hvordan det lyder... siger kun noget om hvor dårlige ører de åbenbart har i australien...
Det sjoveste er næsten at de kun får gode anmeldelse af deres billigste produkter... Hvilket kun betyder massere af "Bang for the bucks", Det betyder ikke Fusion lyder godt... Kun at det er på samme niveau som alt andet i prisklassen "Under 1000 kr"
Endnu værre er det at de har vundet en Maxpower award... Det er næsten for morsomt... Max power er jo stort set det samme som Vmax... og deres viden om bilstereo er yderst begrænset... Jeg har endda måtte rette nogle rædsomme fejl der var i en artikel fra Maxpower (Da det var i danmark) en artikel de havde fået fra maxpower i UK... Sørgeligt at man spoler på den slags "Tests"...
Desværre lille ven... du har endnu ikke overbevist mig... 90 % af dine link er til ret useriøse ting...
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
mar 2007
jun 2009
Subjektivt = Egen mening
Objektivt = Uden egen mening... ingen af os kan dog skrive 100% objektivt... Du skriver også selv meget subjektivt...
jun 2009
Ja vi er tumper... Vi ved mere om emnet end du gør så vi er tumper det kan jeg godt se... Dine links beviser absolut intet... så derfor skal vi bruge google... Sorry det er stadig personen der kommer med den vildeste påstand der skal komme med beviser...
PS: Fusion er måske et firma i australien... Her er en nyhed... alle deres produkter laves i taiwan / kina / korea...
Og hvis man siger noget er noget kinagøjl betyder det ikke det er lavet i kina... det betyder det er af meget lav kvalitet...
mar 2007
Jeg vil gerne opfordre dig til at modbevise mig så!
Ellers tud et andet sted!
jun 2009
Det er jo nemt... det er bare at lytte til lortet... At du så kan lide det tyder jo mere på en høreskade hos dig end på at produktet er godt...
mar 2007
Kom nu bare med noget konkret..
mar 2007
http://ezinearticles.com/?Does-Fusion-Car-Audio-Offer-Good-Value-For-the-Money?&id=4628712
http://www.thefreelibrary.com/Fusion+Subwoofers+-+the+Ultimate+Test!-a01074005572
http://audioforum.termpro.com/topic/20/11159.html
jun 2009
i lige måde...
mar 2007
Ka du ikke tåle at tabe eller hvad sker der?
jun 2009
ok den er god den her..
Ezinearticles skriver lige så flot at Fusion kun har produkter i Entry klassen og at de lige nøjagtig kommer op i mellemklassen... Men med fusions priser burde de jo ligge i mellemklassen og lige akurat presse sig op på overklassen... Lidt fesent efter min mening...
The free library er artikler skrevet af brugere... = ubrugeligt...
Jeg vil medgive dig at Fusion nok godt kan bruges til db-drag... Den må jeg give dig... Men det kan GTX også... Det kan Xzound faktisk også... Og det lort lyder også ad helvede til...
mar 2007
Og indtil du kommer med noget brugbart vil jeg mene du bare er dårlig til at tabe en diskution..
Noget andet er, så dyrt er det altså ikke.. priserne er måske en anelse højere end andre mærker i deres klasse..
Penge som mange andre jo tilsyneladende er villige til at give pga deres design
mar 2007
1. hjælp andre med det aktuelle spørgsmål
2. skal du nedgøre andre mærker som ikke er godt nok i dit hoved, så gør det i sammenligning med tilsvarende produkter og kritiser det på en konstruktiv måde.. Der er INGEN der kan bruge din mening om diverse anlæg (det er noget lort det hele) til noget som helst.
3. har du ikke styr på fakta, så lad være med at indlad dig i en diskution når du kun risikere at blive gjort til grin, når du ikke ved en skid om det i sidste ende alligevel!
jun 2009
1: Har svaret på mandens spørgsmål... Kan godt gøre det igen så Du og andre langsomtopfattende og IQ udfordrede kan følge med... "Eneste forhandler i danmark der vil røre ved det Fusion lort med en ildtang er Pixmania... Så vidt jeg ved... tror alle andre forhandlere foretrækker at sælge folk noget de tør stå inde for... "
2: Den er nem... Vi kan tage fusion og Rainbows billige SLX enheder... Der får du langt mere for pengene hos Rainbow... En meget bedre og mere harmonisk åben mellemtone... (Og det siger desværre ikke så meget for så fantastisk er rainbow heller ikke) Rainbow kan have en tendens til at skrige lidt i diskanten, men det problem kan man nemt komme uden om ved at montere off axis, eller bare dæmpe den på delefilteret... Her er det naturligvis PP-CM650 sættet jeg sammenligner med...
Mellemtonen i fusion sættet virker lukket og dåse agtig... Diskanten kunne man godt ønske havde en mere åben lyd... den virker nærmest forpustet... Bas gengivelsen er mangelfuld... og de forvrænget meget hurtigt hvilket er lidt sørge lidt i betragtning af at de eller reklamere med "høj power handling"...
Renegade RX6.2C kan sammenlignes med fusions RE-CM650 sæt der står til 699,- hos pixmania mod renegades 599,- hos Carsound...
på trods af at jeg dog stadig synes at renegade er noget være kinagøjl... så spiller det faktisk bedre end Fusion sættet til prisen... Fusion sættet har en bedre basgengivelse men halter så meget bagefter i den utrolig belastende diskant... S'er og t'er lyder som om de bliver spyttet ud på begge sæt hvilket ikke er en god ting... Til sammenligning har MAC Audio APM 2.16 sættet der lige nu sælges til 395kr... Det sæt er fantastisk set i sammenligning med de to andre... igen skal man tænke på hvad man kan forvente til prisen... (og det er ikke meget) Meget fin bassgengivelse, dog ikke et sæt jeg måske lige ville bruge til klassisk jazz eller den slags da diskanten virker en smule hvæsende... Mellemtonen er dåset i alle 3 sæt... Fusion sættet er dog værst til det efter min mening...
3: Hmmm inden du tror du snakker om facts. så kig lige dine links igen.,.. det er kun ejeres egne anmeldelser og priser for at sælge meget... Det beviser intet...
og lille ven... jeg har sgu langt mere styr på facts end du har... Jeg har f.eks lyttet til Nok high-end og low end grej til at kunne komme med en forklaring i stedet for: "det synes jeg er godt... fordi det har min kammerat" Hader den slags argumenter...
mar 2007
Du gik jo også udover, istedet for at holde din kæft, han spurgte jo ikke efter din mening vel!
Så er der jo nogen der skal holde dig i ørene..
Langsom.. hah.. det er da ikke mig der brugt 3 dage på at komme op med et ordentligt svar og forklaring på min holdning..
Stakkels lille pige du må have været i din barndom..
mar 2007
maj 2007
mar 2007
Og du går heller ikke fri, for det er sådan set også møntet på dig og du er da slet ikke kommet med en konstruktiv kritik..
mar 2007
Det holder bare ikke i retten ikke at kunne give en reel grund og kunne bakke det op med legale beviser..
Så pak du bare sammen indtil du har lært at bakke dine påstande op på en ordentlig måde, andet er sku for latterligt..
Så kom ind i kampen!
mar 2007
Jeg fortæller bare det ikke er så værdiløst som i siger..
Kommer man med sådanne udtalelser SKAL man kunne bakke det op!
Du fortsætter jo med tamme unskyldninger for ikke at bekræfte din påstand..
Come on, det er fanme ik særlig professionelt og det fortæller slet ikke en skid om dine erfaringer med produktet og igen en bekræftigelse i denne påstand!
mar 2007
Kan du ikke argumentere og holde det op mod andet til en sammenligning og forklare din påstand på en ordentlig måde, så burde du slet ikke udtale dig om et produkt..
Man kan ikke bare sige det er noget lort, for det har du hørt..
Det er ikke et bevis, det er en påstand..
Måske har du ret, men det er en dårlig og svag argument..
Få styr på jeres lort, folk er trætte af jeres måde at fortælle om at et produkt er noget lort!
mar 2007
Du har ikke kommet med en skid konkret.. du siger bare det er lort..
Virkelig godt argument!
Du har en masse tomme påstande og igen uden at holde det op mod andet..
Jeg vil råde dig til selv at læse dine kommentarer igennem også fortælle mig præcist hvor du har et holdbart og godt understøttet argument!
apr 2004
Din måde at starte på i svar 1 er altså ikke særlig velovervejet, og det er det der er skyld i at det nu er mundet ud som det er.
Normalt ser man kun Cody skrive så afstumpet, så det undrer mig altså lidt at du nu er havnet i samme boldgade. Forhåbentlig er det ikke en stil du har påtaget permanent, for personligt har jeg intet problem med den måde du normalt gebærder dig, og har respekt for dine generelle indlæg (modsat Cody som jeg ganske enkelt finder kvalmende).
Men dit sprog-brug på nuværende tidspunkt har jeg ikke meget tilovers for!!
Jeg har hørt Fusion et par gange, og er derfor uden det store sammenlignings-grundlag på den front. Men jeg har nu aldrig fundet det så slemt som det gøres til. Fandt det fint til formålet, omend jeg personligt havde valgt noget andet.
At nogle vælger det er jo kun fedt, for så kommer der lidt nuance i valget af bilstereo hvilket jeg kun synes er positivt.
jun 2009
Du havde så travlt med at bede om et argument fra mig.,.. Og du havde travlt med at bede mig om sammenligning og argument på konstruktiv måde... Nu mangler jag bare at se det samme fra dig... Eneste du har givet er en fin samling af lettere ubrugelige links... Det bedste link var næsten det til termpro's forum hvor der tales om en forstærker til konkurrencebrug... at bruge en sådan til at argumentere er lidt latterligt da de eneste der køber en sådan forstærker er folk der faktisk konkurrerer... Altså ikke den alm. gennemsnits "brian"...
jun 2009
Jeg har ondt af dig... ja jeg skriver grimt... Det ændrer sikkert også på min viden... NÅH nej det gør det ikke... Du burde prøve at kigge lidt ud over din egen letfornærmede småborgerlige jantelovsridende næsetip...
der går ikke en dag uden jeg har nye beskeder i min indbakke fra folk der gerne lige vil have et godt råd eller hjælp... Og endnu har ingen været utilfredse... Sjovt nok er der heller ingen der har været utilfredse med de setups jeg rent faktisk har bygget i deres biler... (Altid rart når folk lige kan se forbi de der små ting der irriterer dem...
Folk har så travlt med at klynke over andres sprogbrug... Det tyder på at vi i Danmark er blevet bløde og ikke kan tåle noget mere... Vi er en nation af klynkere... Specielt på BG...
mar 2007
Hvis du bare hver gang ville komme med et fornuftigt argument, så ville det være rart..
Grunden til jeg provokere dig/jer på den måde er simpelthen for at f, hovedsageligt dig til at komme med ordentlige argumenter..
Dine pattebarns kommentarer om at alt er lort, duer bare ikke..
Vågn op og lugt til osten istedet for at leve i din egen lille verden..
Det får dig kun til at ligne et kæmpe fjols..
Du kunne jo ikke engang komme med modargumenter til det jeg kom med, det var bare, det kan du ikke bruge, det er lort..
Luk skuffen eller kom med et fornuftigt svar når folk spørger!!!
jun 2009
Jeg mangler stadig et argument der holder fra din side af... Hvis du bliver ved med at køre i den her rille får det dig til at se dummere ud... Man kan godt sige du havde ret... jeg burde være kommet med den forklaring noget før... På den anden side... bliver angrebet af tumper begynder man desværre at modangribe som en tumpe... Så i stedet for at komme med et argument gik jeg til modangreb... nu mangler vi dog stadig at DU bidrager med andet end provokationer... For siden du mener du kan fortælle os andre hvordan vi bør svare er det fordi du selv kan komme med et konstruktivt og fornuftigt svar Der gerne består af lidt mere end et tumpet link og sætningen "brug google"... Kom frisk lille ven...
mar 2007
Har du slet ikke fattet en skid af alt det her?
Nøj hvor er du sørgelig! Din intelligens rækker åbentbart ikke længere end til dine egne lamme kommentarer og for at være ærlig, godt var dit argument altså heller ikke, men ok det var der da til sidst..
Jeg kunne også fint fortælle om mine erfaringer, men så ville du jo bare kalde mig en løgner igen..
Så hvorfor prøve!
Kom nu bare ind i kampen og bliv voksen..
apr 2004
Og sikke fine termer du har lært. Synd at at du ikke har styr på ordenes bydeform, for ellers havde det set meget godt ud.
Og WOW...Har du virkelig nye beskeder i din indbakke HVER DAG? Det må da være virkelig rart for dig, at der trods alt er nogle der gider at snakke med dig. Det renser da også forummet for flere indlæg fra dig, end højst nødvendigt, så det er kun fint at dine fantasi-venner bruger PM funktionen.
Dog finder jeg det lidt mærkværdigt at samtlige herinde, der ved lidt om emnet, finder dig direkte idiotisk og komplet ignorant. Men det må jo være et rent tilfælde.
Og nu vi snakker jantelov, så er du da bestemt et af de bedre eksempler på denne...
INGEN ved mere end Cody
INGEN har mere erfaring end Cody
INGEN har hørt ligeså meget som Cody
INGEN har lavet flere setups end Cody
INGEN er ligeså dygtig til at bygge dørsider som Cody (eller nå nej, dem havde du pludselig ikke lavet alligevel)
INGEN bør komme til orde...Udover Cody.
INGEN er hævet over reglerne...Udover Cody.
Ang sprogbrug, så har det bestemt INTET med at være blød at gøre. Jeg snakker en hel del pænere på nettet, end jeg gør i virkeligheden. Af den simple årsag at jeg har mulighed for at tænke mit emne og indlæg igennem, inden jeg trykker opret. En ting som især DU burde lære af.
Hvis alle var ligeså ignorante som dig, og benyttede et ligeså lavstammet sprog, ville det jo ikke være til at holde ud, og en lidt seriøs debat ville jo være umulig at opnå...
Fusion??