{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker?
  • #1   18. sep 2010 Find en monoblok, vil da godt være så fræk at sige jeg har en til salg

• #2   19. sep 2010 Mikkel P

Ikke enig... havde valgt D4 modellen af de subs og så kørt i 2 ohm... Simpelthen pga. mere power... Mindre risiko for clipping... Det er jo en RF enhed... dvs. den smule bedre lydkvalitet du måske kunne få ved at køre 4 ohm er spildt... det kan enheden slet ikke gengive... (Ellers er det faktisk en ret fed enhed der kan flytte noget luft... )

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 7
    #3   19. sep 2010 Er fuldstændig enig med Mikkel P.

Men jeg vil sige, da det er en dyr enhed ville jeg nok vælge en monoblok som f. eks http://autofix.nu/produkter/68-bilstereo/240-boss-gt2500d/ og ikke en to kanals forstærke, så er der ikke noget at komme efter

• #4   19. sep 2010
    Jonas A

Du ved intet om lyd hva?

en 2 kanals klasse AB lyder sgu næsten altid bedre end en mono Klasse D forstærker... især når du tager et kvalitetsmærke som Ground Zero og holder op mode det der billige kinalort fra BOSS... kun en tåbe køber BOSS...

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    sep 2010

#5   19. sep 2010 ja det er jeg godt klar over. men ved jo ikke hvor mange penge fyren vil bruge på det..... Personligt havde jeg selv købt en hele anden enhed.

• #7   19. sep 2010 Leo: Haha, hørt...

• #8   19. sep 2010 Mikkel P

Jo jo men den subwoofer er faktisk heller ikke så skidt igen... med en god forstærker bag med et godt kraftoverskud så kan den sgu egentlig spille rimeligt godt...

leo P og Essal
    Er det det mest konstruktive i har at komme med? i så fald burde i måske følge det gamle ordsprog: "se ikke tornen i din nabo øje, hvis du ikke kan se bjælken i dit eget"
    og i klager over mig? i bliver da mere og mere sørgelige... (Det bedste er at DU Leo ikke engang ved det halve af hvad jeg gør... )

• #9   19. sep 2010 Nu er det altså heller ikke hver eneste gang i alle er helt stuerene.. Tiltider bliver der svinet mere til end hjulpet...

• #10   19. sep 2010 Niclas A

Jo jo... Men hvis man mener man kan tillade sig at skyde efter mig må det være fordi man ved mere om emnet... = leo P kan ikke tillade sig at skyde efter mig..

• #11   19. sep 2010 Cody: Ja, det er det mest konstruktive jeg kan komme op med...Jeg kan simpelthen bare ikke finde på noget at sige...Jeg har tabt battlen...Er løbet tør for punchlines...Du har vundet...Tillykke...

• #12   19. sep 2010 Køb denne her...

http://autofix.nu/produkter/68-bilstereo/15-alpine-mrp-m500/

Så får du sgu en rigtig fed forstærker til billige penge

• #13   19. sep 2010 Kim A

I forhold til hvad? Du må have en begrundelse for det du skriver...man kan ikke bare skrive "den her er god" uden at vide hvorfor...

• #14   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Det sidste stykke tid har jeg heller ikke set dig gøre andet end pive som en lille pige over min måde at skrive på... Gætter på at viden ikke er lige så vigtigt som at være sød og høflig, i din lille forskruede verden... Sorry men jeg er ikke sød og høflig... Jeg skriver tingene som jeg ser dem... lev med det eller som du selv skrev et andet sted... Noget med lugten i bageriet... Prøv selv at følge den...

Synes det mest morsomme er at DU og leo P bliver sure over en kommentar som jonas A kan se forbi... Og det var ham den var rettet mod...

PS: Til jonas A... Det var ikke noget personligt... jeg skriver nogen gange lidt groft... Skal du ikke tage personligt...

• #15   19. sep 2010 Cody: Uhh, det var den med den lille pige igen...Gal, en punchline...Den kan jeg igen ikke slå...ØV.

Ja, det er korrekt at jeg flere gange har ytret mig omkring din klamme, arrogante væremåde...Jeg tror ikke at det hjælper, men håber da at der et eller andet sted i dit hoved er lidt rotation, og et ønske om at blive taget seriøst.

Og lugten i bageriet bliver skam ikke dårlig grundet én person. Det er jo netop det der skiller os...Jeg har det fint med at komme herinde, og ser ikke mange andre end dig som uønskede...Hvor i mod du -ifølge eget udsagn- ser hele 85% af folk herinde som uønsket .See the difference?

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    sep 2010

#16   19. sep 2010 Jeg ville nok også kigge på alphine hvis jeg var dig, de laver nogle gode forstærkere. Jeg har selv Alphine som spiller rigtig godt..... Men man skal bare vide at man kommer til at betale for mærket....... Enden det eller Hertz smiley

• #17   19. sep 2010 Cody!! Jeg har handlet med bilstereo i over 10 år nu. Jeg servicere mange kunder hver evig eneste dag omkring bilstereo, så mon ikke jeg ved hvad jeg snakker om. Christian spørger på en god forstærker der kan trække hans sub - og Alpines v-power er min anbefaling i den prisende! Længere er den ikke

• #19   19. sep 2010 Du er 27... og har handlet med bilstereo i over 10 år... det betyder du startede da du var hvad... 16? Det tvivler jeg lidt på...

På den anden side er det ikke tilladt at reklamere for egen butik herinde...
    Uddrag fra brugerbetingelser: "Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket."

husk det lige ikk?

Desuden skulle det ikke forstås som om jeg ville sige du ikke vidste hvad du snakkede om... kun at jeg synes man bør argumentere for det man skriver... altså man må jo have en begrundelse for det man skriver... som jeg så kan se var din begrundelse at du ville tjene penge på manden... lidt klamt efter min mening...

• #20   19. sep 2010 leo P

i det mindste hra jeg pokaler der viser at jeg faktisk ved hvad jeg laver... Hvad har du? har set nogle af dine begynder spøgsmpl herinde... så synes du måske lige skulle tænke dig lidt om...

• #21   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

jamen du opfører dig netop som en lille pige fordi jeg ikke skriver pænt... Det er ikke en punchline... det er observation... der er forskel... ved godt det må være svært for dig at forstå...

Jeg har aldrig skrevet 85% af folk var uønskede... kun at de ofte skrev omkring ting de ikke vidste... igen er der forskel... måske du skulle prøve at få en til at forklare dig det... det er åbenbart svært for dig at læse de ord der bliver skrevet uden at lægge en mening bag der tydeligvis intet har med virkeligheden at gøre...

• #23   19. sep 2010 Cody, du aner da intet om kims erfaring.. Syntes du burde lade være med at kommentere på sådan noget..
    Der findes altså andre folk end dig der også har erfaring indenfor bilstereo..
    Ok, din begrundelse for valget var da fin den her gang..
    Så mangler du bare kammertonen!

• #24   19. sep 2010 Mikkel, har jeg henvendt mig til dig.. Nej det har jeg ikke..
    Jeg efterspørger en ordentlig omgangstone..
    Ja, bliver jeg svinet, så sviner jeg igen..
    Men jeg starter det sku ikke..
    Hvis du nu lige snuppede en cola og kom ned fra den flagstang, så ville du måske selv kunne se at det i har gang i er forkert..
    Snak pænt til folk, så snakker de pænt til jer!

• #26   19. sep 2010 Men noget andet er, havde jeg en rockford bass til bilen.. Så havde jeg nok valgt en rockford forstærker..
    Hvorfor, jo fordi jeg godt kan li at holde tingene indenfor samme mærke..
    Er det optimalt, nej det er det ikke, der findes mange andre bedre alternativer..

• #27   19. sep 2010 Michael O

Rolig nu... netop fordi jeg ikke kender til Kim's erfarings niveau ville jeg gerne havde et mere fyldigt svar end: "Køb den her... den er god"... For det kan alle skrive... at han så linker til egen butik er så ikke tilladt på forummet... og virker i mine øjne ret klamt og uprofessionelt... Så det han har gjort er at linke flot til en butik jeg aldrig ville anbefale hvis det er disse metoder han vælger at bruge for at få kunder.. Jeg håber dog han bare har lavet en smutter da jeg kan se han har ret gode produkter på siden samt nogle fair priser... Så håber bare det var en fejl fra hans side af...

• #28   19. sep 2010 leo P
    Jeg gider ikke spilde mere tid på dig... du har så lille en forstand på området, at det eneste du åbenbart kan er at skrive for at genere andre... Hader fucking tastaturkrigere... og det er hvad du er... fanme sørgeligt...

• #31   19. sep 2010 Mikkel:
    jeg henvender mig til cody på en rolig måde.. Den var ikke møntet på dig.
    Og nej, du skrev ikke grimt til mig, men det kan jeg da se du har gjort til de andre.
    Desuden så jeg nu spørgsmålet som løst, så ville da lige smide en kommentar ind på måden at henvende sig til folk på smiley

Cody:
    Jeg kan sagtens følge dig, jeg er helt enig..
    Men derfor behøver man da ikke angribe manden på hans erfaring..

• #32   19. sep 2010 Mikkel:
    Jeg vil jo mene det er i de flestes interesse at man snakker pænt til hinanden, deraf grunden til den offentlige debat.
    Så må folk være velkomne til at komme med deres mening i denne sammenhæng.
    Det kan da godt være det er useriøst ikke at komme med noget konstruktivt i henhold til trådens oprindelige emne og den er rettet, jeg er kommet med en mening/råd i forhold til hvad jeg ville have valgt..
    Nu vil jeg ikke vælge en specifik rockford forstærker, da jeg mener det er op til Christian hvilken forstærker han vil købe.
    Nu tror jeg så ikke han vil købe en rockford forstærker, men vælger at følge enten din eller Codys anbefaling og det har jeg fuldt ud respekt for.

• #33   19. sep 2010 Cody: Nu falder kæden da helt af...Hvis ikke 85% betyder 85% så er det de endnu mere umuligt at følge med i din forskruede tankegang.
    "85% herinde udgøres af tumper" som du så fint kalder det...Det kan da ikke forstås på mange andre måder end det er skrevet.

Og når nu du er så ekseptionel observerende, så må du vel også have observeret at flere folk har fundet din attitude ulidelig, og har påtalt pænt, flere gange...Eller er det gået forbi den store observatør?

Men i øvrigt...Hvor er det bare GODT at du lige kan remse reglerne op, når andre overskrider dem. Det er sgu flot af dig. At du så selv ikke har forstået den -ellers tydeligt fremsatte regel- om at snakke pænt til andre må jo være rent tilfælde...Eller er det bare en af de privilegier oraklet har?

• #34   19. sep 2010 Mikkel P

Emnet er sådan set ødelagt så om michael skriver konstruktivt eller ej er jo ligegyldigt nu... leo P har jo ødelagt det jo...

• #35   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Tastaturkrigere der ikke kan bidrage med noget som helst til trådstarters oprindelige spørgsmål har jeg valgt jeg ikke gider spilde tid på længere... Kort fortalt gider ikke spilde mere tid på dig... Du kan ikke engang læse... Har aldrig skrevet 85% var tumper... skrev at 85% bare anbefalede ting de faktisk ikke vidste så meget om, men troede de gjorde fordi de havde fået det af vide af en sælger eller kammerat eller lign... Sjovt nok var det det jeg skrev... Skrev ikke de var tumper... Har også nævnt at selvsamme procentdel som oftest også var villige til at lære noget når det var de faktisk tog fejl.. Modsat Nogle enkelt individer (Dig inkl) der har mere travlt med at bræge op om hvad andre engang gjorde for et år siden og om hvor grimt man skriver... Du må være et meget følsomt menneske siden du kan tage sådan på vej over at jeg ikke skriver lige som du vil have det... lær og lev med det...
    Nu gider jeg dig ikke mere...

• #36   19. sep 2010 Michael O

nu er det jo at manden påstår han har været i branchen i OVER 10 år... manden er 27... Så medmindre han begyndte at sælge bilstereo da han var 16 kan det ikke passe det han skriver... og hvilken bilstereo forretning med respekt for sig selv ansætter en 16 årig til at sælge? og Autofix.nu tvivler jeg på har været ejet af en 16 årig... Altså tvivler jeg stærkt på hans påstand... (det er simpel logik og matematik... )

• #37   19. sep 2010 Cody: Tak, det var alt jeg ville høre...

• #38   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Det var så lidt... Utroligt man var nødt til at forklare dig hvad man havde skrevet... tænk det var så svært at læse...

• #39   19. sep 2010 Cody:
    nu er det jo ikke sikker han har gået som sælger..
    Men derfor kan det da være meget muligt han har gået som ekstra hjælp i en større butik, det ved vi jo intet om.
    Også har man jo på en eller anden måde en smule erfaring helt tilbage fra manden måske kun har været 16.

• #40   19. sep 2010 Og at han selv siger han har handlet med det i over 10 år er jo ikke det samme som at han også har solgt det i forretningen.

• #41   19. sep 2010 Michael O

Jeg tvivler stærkt... Desuden... At kunne sælge bilstereo og rent faktisk vide noget om det er 2 meget forskellige ting... Jeg kender da en del rigtigt dygtige sælgere der dog ikke ved så skide meget om emnet... men har lært salgsmaterialet uden ad og kan noget salgsteknik... De ved dog stadig ikke rigtigt hvad faen de sælger...

• #42   19. sep 2010 Michael O

Hvis man har handlet med det betyder det direkte at man har købt og solgt det... hverken mere eller mindre...

• #43   19. sep 2010 hehe, jeg er enig..
    Nu vil jeg ikke nævne nogen butikker, men kan da nok komme på et par stykker smiley

• #44   19. sep 2010 Ja, han kan da sagtens have skaffet billige HU'er til hans kammeraters scootere.. Den falder jo også ind under den katagori smiley

• #45   19. sep 2010 Cody: Nå, jeg troede ellers at du selv ville lade den dø ud, men nu når vil skal citere:
    "alle de tumper der tror de ved en masse fordi de har fået lidt af vide af en kammerat der heller ikke ved noget om det... (Den gruppe udgør desværre 85% herinde)"

Hvis ikke de 85% der angives referer til "de tumper" du omtaler, jeg så er du jo ikke engang selv med på hvad du mener? Hvordan skulle vi andre så kunne være det?

• #46   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Hvor står der de er uønsket som du også har påstået jeg har skrevet?

klap nu i inden du blamerer dig selv endnu mere...

• #47   19. sep 2010 Michael O

jo jo men tæller det ikke kun med som handelserfaring? og ikke så meget som viden om anlæg... Sorry men den er for langt ude til at jeg vil tro på det...

• #48   19. sep 2010 Det har jo også en smule inflydelse på hans erfaring i henhold til hvad han ved om anlæg..
    Han siger jo intet om at han er expert på området, blot at han har erfaring indenfor feltet.

• #49   19. sep 2010 Christ...Du kan jo læse dit indlæg igen, hvis det er så svært at huske...
    Hvis ikke en anbefaling om at skrive i et andet forum, og en påstand om at 85% er tumper, er lig med noget negativt, så er jeg igen stået af på din logik.
    Men det kan være at ordet "tumper" i din verden er positivt ladet, og så er det endnu engang blevet sværere at følge din mening...
    Procent betyder ikke procent, tumpe betyder ikke tumpe...Hmm...Tror jeg skal bruge en Cody-ordbog, for der er simpelthen for mange "observationer" der skal gøres for at forstå meningen med dine indlæg...

• #50   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Ja der er sikkert meget du ikke forstår... Som så meget andet går det måske over din forstand jeg er ikke overrasket...

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    sep 2010

#51   19. sep 2010 RE: Mikkel P

Ja du må lige bære over med mine stave fejl smiley

Jeg siger ikke de to mærker er det bedste, det ville være tåbeligt at sige. Det er en smagssag og det kan diskuteres til lang tid efter vi er gået bort, det er det sammen når computer-nørder diskutere AMD og Intel. Jeg vælger blot at foreslå de to mærker ud fra mine egne afaringer og ud fra hvilken prisklasse enheden ligger i smiley

• #52   19. sep 2010 Jonas A

Mere kan man heller ikke forlange... De er ihvertfald bedre end det der Boss gøjl... smiley

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    sep 2010

#53   19. sep 2010 xD Ja det kan vi hurtigt blive enig om.

Men kunne godt tænke mig at vide om du sælger lyd til daglig, da du kommentere rigtig meget. er der noget grundlag for det du skriver? har jeg lidt svært ved at finde ud af det, da du heller ikke har nogen biler her på siden...... smiley

• #54   20. sep 2010 Jonas A

Nej jeg sælger ikke lyd... har gjort meget kort..

Jeg har på amatørbasis rodet med bilstereo de sidste 10 år.. har dog deltaget i konkurrencer med bilstereo de sidste 6 år... heriblandt både EMMA og Db-drag... har aldrig ligget under top 5 i nogen af delene... i 2006 deltog jeg i DM EMMA... hvor jeg måtte nøjes med en 4 plads pga jeg ikke forstod da dommeren ville give mig en chance for at pille noget fra... Samme år deltog jeg ved EM i db-drag og bassrace med nøjagtigt samme setup, hvor jeg dog måtte nøjes med en 3 plads...
    i 2008 fik jeg en 2. plads i regionals finale ved VM i db-drag/bassrace... var 3 år i træk den i danmark med flest point i db-drag/bassrace... De sidste 2 år har jeg desuden været dommer i db-drag/bassrace, og det fortsætter jeg naturligvis med...

Jeg bruger meget (For meget ifølge min kæreste) tid på Bilstereo... Roder jeg ikke med mit eget er det alle andres jeg kigger på... lytter lærer stadig, men det jeg har lært og erfaret indtil nu er der ingen grund til at andre ikke også kan have glæde af... jeg er ofte hos forskellige forhandlere og lytte... tager ofte til træfs primært bare for at se og lytte til hvad folk har i bilerne... har man ikke selv penge til at lave anlægget om konstant i sin bil må man jo finde andre metoder, hvorved man kan komme til at lytte til noget forskelligt... I kraft af min position som dommer får jeg da også set og lyttet til en masse...

jeg har ingen bil her på siden fordi jeg ikke vil have det... det er trods alt ikke uden grund at BG nogle gange er bevet kaldt tyvenes indkøbsseddel... Samtidig er mit anlæg lige nu et bassrace setup... = det er ikke skide kønt... med god grund for skal man lave om på det hele tiden og eksperimentere med portlængder osv. så duer det ikke at lave det flot for 2 dage efter at skille det ad igen...

• #57   20. sep 2010 Mikkel P

Er du sikker på man skal kalde andre bonderøve når man selv er fra Sønderjylland??? smiley Sorry kunne ikke lade være.. smiley

ps: Er leo P virkelig værd at spilde mere tid på? manden ved jo som oftest aldrig hvad hans selv snakker om... Med de begynder spørgsmål jeg har set ham stille synes jeg han burde bruge lidt mere tid på at lære lidt om emnet end at sidde her og svine folk til... Han er jo kun nybegynder...

• #58   20. sep 2010 Cody - Du er sgu klog at høre på!
    Jeg startede som 16 årig i Butikken og har siden hen købt den. Så ja, over 10 år er ikke helt ved siden af....

Mere info får du ikke, jeg magter ikke at bruge mere tid på det her latterlige "emne" omkring hvem der ved mest bla bla bla....

Christian spurgte på en forstærker til hans sub og Alpines var mit bud! Så meget har jeg da lært på 10år smiley

• #60   20. sep 2010
    Kim A

Hold dine fornærmelser for dig selv... Du må selv kunne forstå at det kan være svært at tro på... Jeg vil ikke betvivle det du skriver da det ikke er unormalt at man arbejder sig op på den måde...

men det er ikke tilladt at reklamere for egen butik på forummet.. dvs. du som forhandler må ikke linke til din egen butik... Jeg går ud fra det kun var en enkelt smutter du lige fik lavet der...

• #61   20. sep 2010 leo P

Ja jeg gider da gladeligt spilde mit liv på at lede 3 mdr. tilbage gennem forum... yes... yes... selvfølgelig gør jeg det... jeg har jo lige så lidt at lave som du har åbenbart... Anyway, jeg gider dig ikke... Jeg har også et liv der skal leves... så nu vil jeg tage ud og spise med familien...

• #64   20. sep 2010 Jamen jeg kunne da også bare linke til Alpines hjemmeside hvis det virkelig er sådan et stort problem.
    Jeg mener nu at det er en service fra min side at linke til en webshop hvor prisen er rigtig og hvor han kan bestille varen.

Jeg mener bestemt heller ikke det er nødvendigt at komme med en lang tekninsk forklaring på hvorfor han skal vælge denne forstærker. Det gør manden forvirret og han kan ikke bruge det til noget som helst...

Det er min måde at gøre tingene. Meld mig til politiet hvis i mener jeg er en farlig og burde blive sat bag tremmer

• #65   20. sep 2010 Og Cody... Jeg mener nu at det var dig der startede fornærmelserne. Men fuck det!

• #66   20. sep 2010 Er det ikke også noget med at man skal føre en ordentlig tone i forummet ?!?!

• #69   20. sep 2010 Kim A

At minde dig om reglerne er ikke ment som en fornærmelse... men mere som en service... så du undgår at gøre samme nummer en anden gang... du er forhandler og må derfor ikke linke til egen webshop... Det står i brugerbetingelserne...

• #70   20. sep 2010 Hvis du læser dine indlæg fra tidligere i emnet, kan du nok selv regne ud at filmen er knækket... Men fuck det. Jeg melder mig ud herfra

• #71   25. sep 2010 GAAAB vi vil ha mer... rap rap

Kommentér på:
forstærker?

Annonce