{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Bil audio for dummies? {{forumTopicSubject}}

Har købt en fin vectra a og vil gerne have lidt bedre lyd i den, men aner intet om at købe et anlæg til det.. jeg skal selvfølgelig have højtalere og en afspiller, men hvornår skal man have en forstærker og en kondensator, eller hvad det hedder? smiley

Evt en hjemmeside hvor man kan læse om det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil audio for dummies?
  • #1   18. sep 2010 jeg plejer at bruge bergs.dk

• #2   19. sep 2010 Tag ind og snak med din lokale bil stereo butik (:

• #3   19. sep 2010 nu skriver du ikke hvor du er fra, men som kasper gejl siger er det en rigtig fin ide at snakke med sin lokale bilstereo pusher.. de er som regelt dejlig hjælpsomme.

Hvad er du ude efter af lyd og hvor voldsomt skal det være? samt har du et budget?

• #4   19. sep 2010 syns nu carsound gør det hele super godt... super service i roskilde ihverfald... smiley

• #5   19. sep 2010 Madsen #

AD hvor må din tunge være brun sådan som du slikker carsound i røven...

• #6   19. sep 2010 Martin L

Hvis du virkelig vil have fat i nogle der har den fornødneviden til at rådgive dig uden at de samtidig forsøger at sælge dig noget så gå ind på dette forum: http://altombilstereo.dk/modules/Jig/index.php

Der kan du få et svar uden der er nogle der samtidig forsøger at få penge ud af dig...

• #7   19. sep 2010 Lol, Cody. 4 år - Tag nu og bliv voksen, hvis manden har haft positive oplevelser indenfor et område, som en anden søger hjælp med, hvad er der så galt i at videregive denne erfaring - Ret beset er det vel det siden her er til for!!
    Der er jo ikke tale om overdreven reklame eller lign.

• #8   19. sep 2010 *Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude!

Jo der er faktisk tale om overdreven reklame... Manden reklamere gladeligt for carsound i ALLE bilstereo relaterede indlæg han skriver...

Jeg kan gå med til enkelte butikker... carsound holbæk har en ejer der faktisk ved rigtigt meget om tingene... carsound roskilde har en ejer der ved meget om tingene... Men hvem der end skriver indholder på deres hjemmeside er jo direkte en løgner og fupmager...

Og så fantastiske er deres produkter langt fra... Virkeligt langt fra...

• #9   19. sep 2010 Jesper J

Det rigtig nok... men han slipper for alle de der fanboys der kun kan nævne 1 butik uanset om det de sælger er godt eller ej... og han slipper for sælgere... Og han slipper for alle de tumper der tror de ved en masse fordi de har fået lidt af vide af en kammerat der heller ikke ved noget om det... (Den gruppe udgør desværre 85% herinde)

• #10   19. sep 2010 Cody: Hvis folk herinde er så forfærdeligt dumme som du siger, hvad i alverden er så grunden til at du bliver her?
    Det burde da være ganske simpel logik...Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet...Så skrider man meget hurtigt videre...
    Sagt på en anden måde; Hvis det er så pisse hårdt at se andre anbefale eller snakke om andet end det der lige falder i din smag, så er et stort forum måske ikke lige stedet at befinde sig?
    Og sjovt at anbefale folk at skrive andetsteds end BG, samtidig med at du konstant tuder over de "overdrevne reklamer" fra 1 enkelt bruger. Står du også i Føtex og anbefaler folk at handle i Kvickly?
    Har du brug for at blive hørt? Eller er du simpelthen bare sent som "frelseren" der skal omvende alle de uvidende brugere herinde?

• #11   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Det jeg skrev er ikke en reklame... folk må gerne anbefale tng hvis de dog har hørt mere end den ene ting... Hvorfor jeg er her? Tja fordi her også findes folk med intelligens her der gerne lytter til fornuft... og derfor ikke hyler op som en forurettet lille pige, hver gang der er en der kommer med et grimt ord...

Lige en anden ting... Jeg har meget ofte anbefalet folk ting der ikke faldt i min smag... simpelthen fordi det stadig var værd at prøve om det evt faldt i deres smag... Folks smag er individuel... Men at man har hørt 2 sæt forskellige højtalere og derefter tror man har en base for sammenligning der... så skal man fanme holde sin kæft... for så har man ikke base for noget som helst...

BTW: Utroligt konstruktivt indlæg du er kommet med her... Du må være stolt af dig selv sådan som du forsøgte at hjælpe manden med hans problem, og undlod at spamme emnet med ligegyldigt nonsens... Eller hvad var det lige du gjorde her?

• #12   19. sep 2010 Cody: Det er sgu flot af dig. Sikke en guttermand...At du virkelig vil bruge din uh så høje intelligens på at snakke til de 15% herinde, der i følge dig er intelligente nok til at måtte være her, og deltage. Du er jo en sand Mother Terasa for BG folket.

Jeg føler mig skam ikke forurettet, hvis det er det du hentyder til. Synes bare at det er kvalmende gang på gang at høre på dig og din måde at fare frem på. Og det jo tydeligt at fornemme at jeg ikke er ene om den holdning.

Og ja...Mit indlæg var ikke særlig konstruktivt i forhold til emnet...Hvor i mod dit indlæg henvendt til Madsen jo var SUPER nyttigt...Godt gået!

• #13   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Dine matematik kundskaber er fine... din logiske sans er ikke... ud af de 85% der ofte selv tror de ved en masse, hvilket de ofte ikke gør, er det heldigvis størstedelen der er villige til at lære noget nyt... = det er samtidig folk der har IQ point nok til at lytte til fornuft... Og så er der sådan nogle som dig... der har mere travlt med at pive som en skolepige over der er folk der ikke skriver høfligt og pænt... Lær og lev med det... for hvis det eneste indhold du har i livet er at pive over folks måde at skrive på så er du da et sørgeligt menneske...

• #14   19. sep 2010 Cody: For dig vil jeg nok altid være et sørgeligt menneske...Men jeg er ikke så sørgelig at jeg bruger tid og energi på et sted jeg finder så frygteligt...Eneste jeg lige pt spilder min tid og energi på er dig...

• #15   19. sep 2010 Jesper J

Som du siger er der ytringsfrihed... Jeg ytrer bare min mening... også om folk...

Hvis folk som Essal kunne lære at se på hvad der bliver skrevet og ikke hvordan det skrives kunne man slippe for rigtigt mange diskutioner...

• #16   19. sep 2010 Jesper J

Nej det ville være lettere hvis folk ikke var nogle bløddyr, med så svage følelser at de ikke kan tåle man får kaldt det de skriver for noget vrøvl... for 90% af tiden er det faktisk noget af det værste jeg skriver... Jeg nægter at skulle gå hen og være politisk korrekt og nærmest helt 68'er pædagog agtig for at folk ikke får Knækket deres utroligt svage ego...

Og hvis jeg skriver det er noget bavl folk kommer med aå argumenterer jeg da også for det... hvilket jeg forventer andre også gør når de skriver at jeg har fyret noget vrøvl af...

Vi to har haft vores diskutioner... (Og nogle gange var det bare sjovt at provokere dig når vi nu endelig var kommet op og skændes ... Undskyld for det egentlig) Gider ikke have flere med dig... du er nemlig en af de få der faktisk har hovedet med dig når du skriver... altså du ved hvad du skriver om...

• #17   19. sep 2010 Jesper: Godt at få andre på banen, der bare tilnærmelsesvis kan nikke genkendende til problemet...Og som både ved noget om emnet OG kan snakke normalt...

Jeg tror jeg har sagt hvad jeg skulle sige...Cody: Jeg håber for din egen skyld at du en dag tager ved lære af de ting folk siger til dig...Ligesom du selv gerne vil have at folk tager ved lære af af de ting du siger til dem....

• #18   19. sep 2010 Essal AKA Aze .

Synd du aldrig skriver noget der er værd at lære... Eneste du kan er jo at pive når man ikke følger dine "regler" for hvordan man skal skrive her...

• #19   19. sep 2010 Cody: Nu er det ikke "mine regler" men de regler som du selv flere gange er blevet frosset for at overtræde...Men som du i samme øjeblik himler op om, når andre gør det.

Ååh, jeg skriver aldrig noget der er værd at lære...wow, den sad...

• #20   19. sep 2010 Jesper J

Det var da utroligt som du stadig tror at fordi man er dygtig tømrer så ved man en masse om anlæg... Ja kan godt se hvordan det at man er dygtig til at arbejde med træ og glasfiber betyder man også ved en masse om lyd... Er det virkelig noget du selv tror på?

PS: Jeg er høflig og har respekt over for de folk der fortjener det... respekt er ikke noget man automatisk får... det er noget man gør sig fortjent til... Og hell Essal fortjener det sgu ikke... Og i hans øjne gør jeg nok heller ikke... Det er virkelig ikke noget der ødelægger mit liv... Sorry men gider ikke repektere end person der kun skriver for at svine til... Ikke for at komme med noget konstruktivt overhovedet... Essal er ikke kommet med den mindste smule til trådstarter og heller intet i de andre tråde han åbenbart mener han skal vræle op omkring mit sprogbrug... Det jeg dog synes er sjovt er at han og leo har så travlt med mit sporgbrug... når ingen andre har det... Endnu sjovere synes jeg det er at de vælger kun at skrive om DEt og intet som trådstarteren kan bruge til noget... (Modsat ham de synes de skal rende og rette på)

• #21   20. sep 2010 Cody: Hvis du endelig vil vide det er jeg uddannet elektronik-mand, og ikke tømrer. At jeg så også laver en masse opbygnings-arbejde skyldes at jeg er perfektionist og har hænderne skruet ordentligt på...Og ikke mindst at jeg -modsat visse andre- ikke er for fin til at tage ved lære, og spørge til råds, eller sågar betale for at deltage i et kursus der kan udvide mine horisont og mine evner (huha, tyveri)

Det er korrekt at mine referencer inden for det lyd-mæssige ikke er på niveau med eks Jespers, og af samme grund ser du mig sjældent anbefale noget frem for noget andet. Jeg holder mig til det ikke-subjektive og det elektronik og opbygning-mæssige. Har ikke behov for at høre 1000 forskellige slags højttalere, da det ikke er her min passion ligger. Ikke at jeg ikke finder det spændende nok, men det er ikke dét der gør det for mig.
    Jeg ved ganske meget om bilstereo, og alt hvad der dertil hører, men er ikke lyd-nørd, hvilket jeg hverken har påstået eller ytret ønske om.

At du ikke synes jeg fortjener respekt undrer mig ikke...Det virker nemlig ikke til at du respekterer særlig mange mennesker...Og slet ikke dem der nævner din adfærd, eller gør dig opmærksom på din opførsel.
    Havde du været en dygtig opbygger, ville jeg finde det ærgerligt ikke at opnå respekt, men i dit tilfælde passer det mig helt fint, så den har vi til fælles...

• #22   25. sep 2010 GAAAB vi vil ha mer... rap rap

Kommentér på:
Bil audio for dummies?

Annonce