{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinet
  • #1   23. sep 2010 Det var også det med sværhedsgraden jeg tænkte lidt på... Men altså bliver det ikk et større regnestykke??

• #2   23. sep 2010 Hvad er forskellen på en lukket og portet kabinet? altså hvad får man ud af det?

• #3   23. sep 2010 Du lyder sku som en fagmand må jeg sige! smiley Altså jeg er nybegynder men vil gerne lave sagerne optimalt.

• #4   23. sep 2010 hvis du er nybegynder, så ved jeg sku ikk hvad jeg skal kalde mig selv smiley

- Men kan du foreslå at købe en kasse?? eller er det helt ude i hampen? smiley

• #5   23. sep 2010 okay. Jeg har købt :
    http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=198&products_id=813&osCsid=e3091e6b7a4548eddecb4ffe9a3a44ad

http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=198&products_id=810&osCsid=e3091e6b7a4548eddecb4ffe9a3a44ad

Og så har jeg 2 pioneer forstærkere.. en 4-kanals og en mono.

Og en Alpine HU

- Er jeg gået helt galt i byen eller hvad?

• #6   23. sep 2010 men tror du at det kan komme til at spille godt?

• #7   23. sep 2010 DER HAR VI PROBLEMET!!! smiley
    Det er en mazda 626 og der er størrelserne 5*7 mener jeg.. 6*9'ere er for store, så mit udvalg er minimalt...

• #8   23. sep 2010 hvor kan jeg finde en adapter til 6.5"?

• #9   23. sep 2010 Men er udvalget MEGET småt når det gælder 5*7'ere?

• #10   23. sep 2010 okay. men kan det gå at bruge de originale?

• #11   23. sep 2010 Nej okay. men vil ikke gøre alt for meget ud af det..

• #12   23. sep 2010 her er en adapter til 5,25 http://www.acvgmbh.de/shop/product_info.php?products_id=362
    g ACV bliver forhandletved bl. andet carsound så ring til dem eller kig forbi en af deres butikker så kan du jo også lytte på nogen forskellige højtaler når nu du er da